Svetainių kūrimas – koks, kaip ir kodėl

Pagrindinis / Straipsniai / Svetainių kūrimas – koks, kaip ir kodėl

 Svetainių kūrimas – koks, kaip ir kodėl?

Svetainių kūrimo reikšmė nusakoma įvairiai, net yra paplitęs posakis – „interneto svetainė – Jūsų darbuotojas“. Mes tegalime pridėti, kad neabejojame, jog profesionali, patogi, patraukli ir atsakingai sukurta internetinė svetainė – galingas įrankis, užtikrinantis ne tik veiklos populiarumą, bet ir puikius rezultatus.

Šiuo metu, vyraujant informacinių technologijų erai, įmonėms atsiveria naujos rinkodaros politikos įgyvendinimo galimybės ir kiekvienais metais, kaip informacijos sklaidos priemonė, vis populiaresnis tampa internetas, o kartu su juo ir svetainių kūrimas (angl. Web site), reklaminių skydelių (angl. banners) sklaida, paieškos svetainių (angl. search engine) ar naujienų / diskusijų grupių (angl. blog) steigimas. Nesiginčijama, kad populiariausias ir reprezentatyviausias būdas įmonę pristatyti – sukurti internetinę svetainę.

Kadangi svetainių kūrimo procesas gyvuoja jau ne vienerius metus, šiandien egzistuoja nemažai metodų ir sistemų, padedančių įvertinti svetainių kūrimo kokybę ir tinkamumą. Populiariausią internetinės svetainės turinio kokybę įvertinti padedančią sistemą, pasitelkiant vertinimo kriterijus pagal vadybinius (inovacinius) ir funkcinius principus, mes pristatysime ir jums.

Norėdami įvertinti pagrindinius vadybinius (inovacinius) svetainių kūrimo aspektus, atkreipkite dėmesį į tam tikrus principus:

  • strategiškumą (pateikiamą veiklos raidą, misijas, vizijas, vadovybė pristatymą, nurodytus kontaktus ir pan.);
  • inovatyvumą (informacijos atnaujinamą, laiku pašalinamą pasenusią informaciją ir pan.);
  • atnaujinimą (per kiek laiko ir kas kiek laiko atnaujinama informacija);
  • įvaizdžio dizainą (bendrą internetinės svetainės vaizdą, informacijos pateikimą keliomis užsienio kalbomis ir pan.).

Vertinant internetinės svetainės turinio kokybę, pravartu išanalizuoti ir pagrindinius funkcinius svetainių kūrimo vertinimo principus:

  • komunikavimą (ar pateikti reikiami kontaktai – telefono numeriai, elektroninis paštas, jei reikia – žemėlapis, padedantis greičiau rasti įmonę ir pan.);
  • marketingą (ar aiškiai nurodytos prekės pristatymo / paslaugos teikimo sąlygos, ar pateikti atsiskaitymo būdai, ar publikuojami dažniausiai vartotojų užduodami klausimai ir pan.);
  • reklamą (ar pateikiama aiški apžvalga, ar detalūs aprašymai, ar nurodyti prekės / paslaugos pranašumai, ar pateikiami vartotojų atsiliepimai ir pan.);
  • paieškos dizainą (ar tinkamai sukurtas internetinės svetainės turinys, ar tinkama struktūra, ar patogu naudotis ir pan.).

Dar vertėtų pasakyti, kad vadybiniai (inovaciniai) internetinės svetainės rezultatai priklauso nuo vadybos lygio, o funkciniai internetinės svetainės rezultatai priklauso nuo programinio parengimo.

Tinkamas ir kokybės standartus atitinkantis svetainių kūrimas gali būti ir vertingas, ir naudingas kiekvienam verslui.

Priežasčių, kodėl verta ir naudinga pasinaudoti svetainių kūrimo paslaugomis gali būti daug.

Kaip jau buvo minėta, šiuolaikinėje ir modernioje visuomenėje nuo kasdienybės neatsiejamas internetas – tai ne tik populiariausias informacijos paieškos būdas, bet ir nepakeičiamas pagalbininkas įsigyjant norimą prekę ar paslaugą (arba ieškant informacijos apie jas). Turėdami individualią Jums sukurtą internetinę svetainę, kiekvienam klientui užtikrinsite reikiamos informacijos pasiekiamumą, populiarinsite savo veiklą ir, be abejo, didinsite savo pelną.

Taigi pirmoji priežastis, kodėl verta pasinaudoti svetainių kūrimo paslaugomis – sklandus verslo vystymas.

Antroji priežastis – plečiamas potencialių klientų ratas.

Trečioji priežastis – finansinis augimas: padidėjus klientų skaičiui, padidės ir Jūsų pelnas.

Šios priežastys sąlygoja verslo sėkmę, todėl neabejokite, kad turėti patrauklią, optimizuotą ir patogią naršyti (struktūruotą, organizuotą bei profesionalią) internetinę svetainę – reikalinga (o gal netgi ir būtina).

Pasirinkite tuos svetainių kūrimo specialistus, kurie žino, kokios svetainės patraukliausios vartotojams.

Ko reikia, kad internetinės svetainės lankytojas taptų potencialiu klientu? Mes žinome:

  • Teigiamo įspūdžio. Jį suteikti gali patrauklus ir stilingas internetinės svetainės dizainas, kurtas pasitelkiant ne tik technologijų galimybes, bet ir kūrybiškumą, originalumą, modernumą. Lankytojas neturi patirti jokių nepatogumų, jam turi būti užtikrintos kokybiškos internetinės svetainės lankymo sąlygos – iš bet kokio įrenginio (ne tik kompiuterio, bet ir mobiliojo telefono ar pan.).
  • Sudominimo siūlomomis prekėmis ar paslaugomis. Pateikiamas turinys turi išlaikyti produktyvumo, funkcionalumo, struktūriškumo ir kokybiškumo kriterijus. Prekių ir paslaugų pateikimas turi būti ne tik gražus, bet ir efektyvus – kad lankytojas (ar klientas) nedvejotų ir jas pasirinktų.
  • Lengvo prieinamumo. Jis užtikrina tikslinės auditorijos plėtrą, suteikia aukštas pozicijas paieškos sistemos rezultatuose, skatina prekės ar paslaugos ženklo vertės didėjimą.
  • Patogaus naršymo. Spartumas, nesudėtinga internetinės svetainės struktūra ir lengvas informacijos pasiekiamumas.

Tad patariame  svetainių kūrimo specialistus rinktis atsakingai.

Ką dar svarbu žinoti apie svetainių kūrimą?

Jų svarba ne kartą buvo įrodyta tyrimais – 2016 metais vykdyto tyrimo rezultatai rodo, kad net 90 procentų įmonių svetainių kūrimą laiko itin reikšmingu įmonės veiklai ir sukurtą internetinę svetainę daugiausiai naudoja rinkodaros tikslais. Be to, svetainių kūrimo paslaugos padeda įmonėms sukurti gerą įvaizdį (o kartu su juo ir teigiamą reputaciją), padeda tapti šiuolaikiškais ir svarbiausia – matomais bei prieinamais kiekvienam.

Neužmirškite, kad tinkamai pasirinkta svetainių kūrimo paslauga gali per trumpą laiką padėti milijonams potencialių vartotojų jus surasti. Pasinaudokite šiais privalumais. Būkite matomi! Būkite populiarūs!