Straipsniai

Pagrindinis / Archive by category "Straipsniai"

Čia pateikiami visi straipsniai ir naujienos publikuotos taurusmedia.lt portale. SEO, Facebook, Google Adwords, Youtube.

5 PATARIMAI PRADEDANTIESIEMS, KAIP PASINAUDOTI SOCIALINĖS ŽINIASKLAIDOS PRIEMONĖMIS

5 PATARIMAI PRADEDANTIESIEMS, KAIP PASINAUDOTI SOCIALINĖS ŽINIASKLAIDOS PRIEMONĖMIS

Tikriausiai, jau niekam nebekyla abejonių, kad verslui itin svarbios SEO paslaugos, tačiau ne mažiau svarbesnės ir reikalingos įvairios rinkodaros strategijos. Neabejojama, kad patikima SEO strategija gali žymiai pagerinti interneto svetainės reitingus paieškos rezultatų puslapyje. O kaip yra su tais, kurie pirmiausia pasitelkia socialinę žiniasklaidą ir draugus, prašydami rekomendacijų savo verslui? Šiame straipsnyje tai aptarsime. Duomenys…

Plačiau
Google AdWords reklama

Google AdWords reklama

Google AdWords reklama Adwords reklama – Tai greičiausias būdas padidinti Jūsų pardavimus ir įmonės žinomumą, reikalaujantis mažiausių kaštų palyginti su kitomis reklamos medijos priemonėmis. Mokėsite tik už tuos paspaudimus, kurie pritraukia potencialius klientus į Jūsų svetainę. Mūsų tikslas – kokybiškai administruoti Jūsų Google AdWords reklaminę kampaniją, kad pasiektumėte geriausių rezultatų. Aukštesnės kokybės skelbimai gali lemti…

Plačiau
Svetainių kūrimas – koks, kaip ir kodėl

Svetainių kūrimas – koks, kaip ir kodėl

 Svetainių kūrimas – koks, kaip ir kodėl? Svetainių kūrimo reikšmė nusakoma įvairiai, net yra paplitęs posakis – „interneto svetainė – Jūsų darbuotojas“. Mes tegalime pridėti, kad neabejojame, jog profesionali, patogi, patraukli ir atsakingai sukurta internetinė svetainė – galingas įrankis, užtikrinantis ne tik veiklos populiarumą, bet ir puikius rezultatus. Šiuo metu, vyraujant informacinių technologijų erai, įmonėms atsiveria naujos…

Plačiau
Užsikrovimo greitis

Užsikrovimo greitis

INTERNETO SVETAINĖS PUSLAPIO UŽSIKROVIMO GREITIS Specialistai teigia, kad svetainės užsikrovimo greitis – vienas iš labai svarbių veiksnių, darančių įtaką ne tik vartotojo būklei (komfortui, patogumui), bet ir svetainės pozicijai paieškos sistemose, nes yra tokių paieškos sistemų (pavyzdžiui, Google), kurios geriau reitinguota greičiau užsikraunančias interneto svetaines. Svetainės užsikrovimo greičiau didelę įtaką daro 2 pagrindiniai veiksniai –…

Plačiau
Seo paslaugos ir google adwords skirtumai

Seo paslaugos ir google adwords skirtumai

SEO PASLAUGOS IR GOOGLE ADWORDS Tiek SEO paslaugos, tiek Google Adwords priskiriama prie pagrindinių reklamos internete strategijų. Pristatysime jas išsamiau. Neabejojama, kad reklama – efektyvus įrankis, galintis padidinti Jūsų prekės ar paslaugos žinomumą ir pardavimus. Vis dėlto, yra vienas veiksnys, į kurį svarbu atkreipti dėmesį, norint, kad reklama suteiktų kuo daugiau naudos. Tai – reklamos…

Plačiau
Meta aprašymas

Meta aprašymas

KAS YRA META APRAŠYMAS? Meta aprašymas – gali būti apibūdinamas ir kaip trumpas puslapio aprašymas, matomas paieškos sistemose, ir kaip vienas iš veiksmų, atliekamų vykdant SEO paslaugas, tačiau jis skirtas žmonėms, o ne paieškų sistemoms. Tai reiškia, kad meta aprašymas turi būti patrauklus vartotojams, kad skatintų juos užeiti į Jūsų interneto svetainę. Kitaip tariant, gerai…

Plačiau
Raktiniai žodžiai

Raktiniai žodžiai

RAKTINIAI ŽODŽIAI IR JŲ PASIRINKIMAS Raktiniai žodžiai. Tai tikslingai pagal Jūsų veiklą ar interneto svetainės temą parinkti tinkami žodžiai ar frazės, kuriuos interneto vartotojai įrašo į įvairias paieškos sistemas (Google, Yahoo, Yandex, Bing ir pan.) ieškodami reikiamos informacijos, prekės ar paslaugos. Verta atkreipti dėmesį, kad raktinis žodis nebūtinai turi būti gramatiškai taisyklingas ar sukurtas vartojant…

Plačiau
Kaip pasirinkti seo specialista

Kaip pasirinkti seo specialista

KAIP PASIRINKTI SEO PASLAUGOS SPECIALISTĄ? Visų pirma, pasirinkdami specialistą, neskubėkite. Peržvelkite atsiliepimus apie SEO paslaugas teikiančius specialistus, įvertinkite juos, pasidomėkite jų atliktais darbais, patirtimi. Suradę SEO specialistą, užduokite jam esminius klausimus: Kokių veiksmų ketinama imtis, kad būtų pasiekti išsikelti tikslai ir kodėl naudojami būtent šie konkretūs veiksmai? Nuo šio klausimo visuomet rekomenduojama pradėti bendravimą su…

Plačiau
Ko vengti atliekant seo paslaugas

Ko vengti atliekant seo paslaugas

KO VENGTI ATLIEKANT SEO PASLAUGAS? Jeigu norite, kad SEO paslaugos atneštų naudos ir užtikrintų visus minėtus privalumus, tai vykdydami SEO paslaugas turėtumėte vengti tam tikrų veiksmų: raktažodžių šiukšlinimo (angl. spam). Turėtumėte vengti raktažodžių šiukšlinimo ir neslėpti vertingų raktažodžių, nes tai darydami galite pakenkti savo interneto svetainei, t. y. gausite žemą vertinimą paieškos sistemoje arba būsite…

Plačiau
SEO Paslaugos proceso etapai

SEO Paslaugos proceso etapai

SEO PASLAUGOS PROCESO ETAPAI SEO specialistai yra nusistatę skirtingus SEO proceso žingsnius, susidarę planą, kuris leidžia pasiekti matomų (ir teigiamų) rezultatų Jūsų internetinei svetainei. Čia pristatome esminius etapus – nuo pat pirmo susitikimo su klientu iki gauto rezultato – kurie padės Jums geriau suprasti, kaip praktiškai vykdomas SEO paslaugos procesas. Išsiaiškinti Jūsų (kliento) poreikius. SEO…

Plačiau
Tinklapių analizė

Tinklapių analizė

KAS YRA SEO AUDITAS IR KAIP JIS ATLIEKAMAS? Visų pirma, pradėkime nuo to, kas yra SEO auditas. Interneto svetainės SEO analizė techniškai apibūdinama kaip detali internetinės svetainės analizė, kurios metu tikrinami ir analizuojami svetainės parametrai ir jos atitikmuo paieškų sistemų optimizacijos kriterijams. Dar vienas iš galimų SEO audito apibrėžimų – tai visų internetinės svetainės trūkumų…

Plačiau
SEO PASLAUGOS KAINA

SEO PASLAUGOS KAINA

Kiek kainuoja SEO paslaugos? Bendro ir vieningo atsakymo, kokia yra SEO paslaugos kaina, deja, nėra. Kaina priklauso nuo to, kokie SEO veiksmai turės būti atliekami, kad būtų pasiektas norimas rezultatas. Be to, SEO atliekamų veiksmų pasirinkimui įtaką daro ir Jūsų interneto svetainės gyvavimo laikas ir specialistų atlikta analizė, kuria siekiama išsiaiškinti, ko svetainei trūksta. Čia…

Plačiau
KAIP OPTIMIZUOTI REKLAMINIUS TEKSTUS

KAIP OPTIMIZUOTI REKLAMINIUS TEKSTUS

KAIP OPTIMIZUOTI JŪSŲ REKLAMINIUS (PARDUODANČIUS) TEKSTUS (ANGL. COPYWRITING), KAD PAIEŠKOS SISTEMOJE PASIEKTUMĖTE AUKŠTESNIUS REITINGUS? Reklaminiai (parduodantys) tekstai (angl. Copywriting) – esminė pardavimų internete dalis. Jūs galite turėti geriausią produktą (prekę ar paslaugą) rinkoje, bet jei jūsų reklaminiai (parduodantys) tekstai nėra įtikinantys ir jūs tinkamai nesinaudojate SEO paslaugomis, tuomet galite patirti nuostolių (prarasti pardavimus)! Žinoma, profesionaliai…

Plačiau
ELEKTRONINĖS PREKYBOS VYSTYMAS

ELEKTRONINĖS PREKYBOS VYSTYMAS

ELEKTRONINĖS PREKYBOS VYSTYMAS: NOVATORIŠKOS, PARDAVIMUS SKATINANČIOS IDĖJOS Tikriausiai esate pastebėję, kad elektroninė prekyba sparčiai vystosi ir populiarėja. Tyrimų duomenimis, net 51 proc. amerikiečių yra linkę apsipirkinėti internetu, užuot lankęsi fizinėse parduotuvėse. Internetinių pardavimų plėtrą ir didėjantį populiarumą rodo ir statistikos duomenys – 2016 metais pardavimai internetu siekė 394,86 mlrd. Dolerių pelną, o tai yra 16…

Plačiau
6 PATARIMAI, KAIP PAGERINTI VIETINIO SEO (ANGL. LOCAL SEO) MARKETINGĄ

6 PATARIMAI, KAIP PAGERINTI VIETINIO SEO (ANGL. LOCAL SEO) MARKETINGĄ

6 PATARIMAI, KAIP PAGERINTI VIETINIO SEO (ANGL. LOCAL SEO) MARKETINGĄ Pradedantiesiems verslininkams dažnai atrodo, jog SEO reikalingas ir naudingas tik stambiam (dideliam) verslui, tačiau toks požiūris nemažai nutolęs nuo tiesos. Šiandieniniame pasaulyje net ir fizinės statybinių prekių parduotuvės turi nuolat skirti dėmesio savęs pristatymui internete. Kaip tai padaryti? Įsivaizduokime situaciją, kad verslininkas jau turi susikūręs…

Plačiau
KAIP IŠVENGTI PLAČIAI PAPLITUSIŲ SEO KLAIDŲ?

KAIP IŠVENGTI PLAČIAI PAPLITUSIŲ SEO KLAIDŲ?

KAIP IŠVENGTI PLAČIAI PAPLITUSIŲ SEO KLAIDŲ? Ne paslaptis, jog pagrindinis komercinės interneto svetainės savininko tikslas – parduoti siūlomą produktą (prekę ar paslaugą) ir gauti už tai pinigų. Žinoma, tokį tikslą išsikelti yra lengviau, nei jį pasiekti. Mūsų patirtis rodo, kad komercinės interneto svetainės sėkmė (ar nesėkmė) priklauso nuo to, kaip ji optimizuota paieškos sistemoms. SEO…

Plačiau
Kuo svarbi ir reikšminga SEO paslauga

Kuo svarbi ir reikšminga SEO paslauga

KUO SVARBUS IR REIKŠMINGAS SEO? Interneto erdvėje galima rasti begalę informacijos apie tai, kaip tinkamai sukurti SEO strategiją, kaip pagerinti turinio rinkodarą, dalijami įvairūs patarimai ir gudrybės, padedančios greitai pasiekti trokštamų SEO rezultatų. Tačiau kam visa tai? Šiame straipsnyje mes plačiau pakalbėsime apie SEO svarbą. Jei esate toks interneto vartotojas, kuris nuolat domisi SEO, tai…

Plačiau
KAIP SAVO SVETAINĘ OPTIMIZUOTI PAIEŠKAI BALSU

KAIP SAVO SVETAINĘ OPTIMIZUOTI PAIEŠKAI BALSU

KAIP SAVO SVETAINĘ OPTIMIZUOTI PAIEŠKAI BALSU? Jeigu prisimintume paieškos sistemų sukūrimo pradžią, tai matytume, kad technologijų pažanga suteikė žmonėms nemažai galimybių, leidžiančių gyventi geriau ir patogiau. Pavyzdžiui, šiuo metu norėdami susirasti ar gauti reikiamos informacijos, mes neprivalome lankytis bibliotekose ir gaišti savo laiko vartydami begales enciklopedijų. Mes galime pasinaudoti Google paieškos sistema ir atlikti greitąją…

Plačiau
PROFESIONALIOS SEO PASLAUGOS

PROFESIONALIOS SEO PASLAUGOS

PROFESIONALIOS SEO PASLAUGOS: KURIS BŪDAS JUMS TINKAMIAUSIAS? SEO sėkme mėgautis galite pasinaudoję ir išnaudoję daugybę galimybių. Vieni verslininkai labai susižavi SEO procesu (ir jo teikiama nauda) ir bando jį įgyvendinti patys, kiti ieško profesionalių specialistų (įmonių), kurie tinkamai atliktų visą SEO procesą nuo pradžios iki galo, treti – samdo individualius asmenis (vadinamus freelancerius), siūlančius SEO…

Plačiau
VISKAS, KĄ NAUDINGA ŽINOTI APIE PAIEŠKOS SISTEMŲ REZULTATŲ PUSLAPĮ (ANGL. SEARCH ENGINE RESULT PAGE, SERP)

VISKAS, KĄ NAUDINGA ŽINOTI APIE PAIEŠKOS SISTEMŲ REZULTATŲ PUSLAPĮ (ANGL. SEARCH ENGINE RESULT PAGE, SERP)

VISKAS, KĄ NAUDINGA ŽINOTI APIE PAIEŠKOS SISTEMŲ REZULTATŲ PUSLAPĮ (ANGL. SEARCH ENGINE RESULT PAGE, SERP) Paieškos sistema yra būtent tai, kuo naudojasi vartotojai norėdami surasti reikiamos informacijos ar įsigyti norimą produktą (prekę ar paslaugą). Visame pasaulyje populiariausia paieškos sistema – Google – per sekundę pasinaudoja daugiau nei 30 tūkst. vartotojų. Į paieškos sistemą suvedę užklausą,…

Plačiau
KAIP VEIKIA INTERNETINĖ PAIEŠKOS SISTEMA?

KAIP VEIKIA INTERNETINĖ PAIEŠKOS SISTEMA?

KAIP VEIKIA INTERNETINĖ PAIEŠKOS SISTEMA? Internetinė paieškos sistema kiekvienam interneto vartotojui suteikia galimybę surasti reikalingą informaciją, į paieškos sistemą suvedant reikiamus raktinius žodžius, susijusius su dominančia tema. Pasaulyje egzistuoja ne viena paieškos sistema. Populiariausios iš jų – Google, Yahoo, Bing, Yandex, tačiau šiame straipsnyje didžiausias dėmesys bus kreipiamas į Google paieškos sistemą, kuri vienintelė palaiko…

Plačiau
TURINIO VALDYMO SISTEMOS IR JŲ YPATYBĖS

TURINIO VALDYMO SISTEMOS IR JŲ YPATYBĖS

TURINIO VALDYMO SISTEMOS IR JŲ YPATYBĖS Turinio valdymo sistema (angl. Content Management Systems, CMS), arba kitaip TVS, – Jūsų ir svetainės sąsaja, padedanti kurti, išsaugoti ir prireikus keisti (redaguoti, pildyti, atnaujinti) informaciją. Tačiau paprastai kalbant, tai būdas nemokamai susikurti savo interneto svetainę. TVS vartotojams patraukli tuo, kad suteikia galimybę kiekvienam nemokamai turėti savo interneto svetainę…

Plačiau
INTERNETO PAIEŠKOS SISTEMŲ ĮRANKIAI IR FUNKCIJOS

INTERNETO PAIEŠKOS SISTEMŲ ĮRANKIAI IR FUNKCIJOS

INTERNETO PAIEŠKOS SISTEMŲ ĮRANKIAI IR FUNKCIJOS Šiuo metu egzistuoja daugybė paieškos sistemų (populiariausios – Google, Bing, Yahoo), kurios skiriasi tam tikrais kriterijais – sudėtingumu, paieškos sparta ir kt. Be to, kalbant apie paieškos sistemas, verta pasakyti, kad jos skirstomos į tris grupes: paieškos tarnybas arba serverius (angl. spiders, crawlers), katalogus ir metapaieškas. Vis dėlto, jas…

Plačiau
MITAI IR STEREOTIPAI APIE PAIEŠKOS SISTEMAS

MITAI IR STEREOTIPAI APIE PAIEŠKOS SISTEMAS

MITAI IR STEREOTIPAI APIE PAIEŠKOS SISTEMAS, SUSIJUSIAS SU SEO  PASLAUGOMIS Šiame straipsnyje mes kalbėsime ir pasistengsime atskleisti mitus ir stereotipus apie paieškos sistemas, susijusias su SEO paslaugomis. Nors verslininkai jau daugiau nei dešimtmetį naudojasi šiomis paslaugomis ir jas vertina itin palankiai, tačiau sklandančių mitų ir prieštaringų suvokimų, deja, nemažėja. 1 Mitas – Elementarus puslapio įkėlimas…

Plačiau
SOCIALINIS MARKETINGAS

SOCIALINIS MARKETINGAS

SOCIALINIS MARKETINGAS (ANGL. SOCIAL MARKETING) „Jei tavęs nėra internete, tavęs nėra niekur“ – populiarioji Bilo Gates‘o pasakyta frazė, pagrindžianti, jog internetas yra efektyviausias, svarbiausias ir pažangiausias įrankis siekiant verslo sėkmės. Atsižvelgiant į tai ir buvo sukurtas socialinis marketingas, kuris šiuo metu yra populiariausias iš visų marketingo rūšių ir sparčiausiai augančių reklamos kanalų. Beje, tai jau…

Plačiau
KAIP KURTI PARDAVIMO ANTRAŠTES

KAIP KURTI PARDAVIMO ANTRAŠTES

KAIP KURTI PARDAVIMO ANTRAŠTES Tikriausiai niekas nepasiginčys, kad antraštė – labai svarbi teksto ar straipsnio dalis, todėl ją kuriant, visų pirma, rekomenduojama nepagailėti savo laiko ir pasistengti ją sukurti tokią, kad per 2 sekundes atkreiptų vartotojų dėmesį. Be to, pasistengti verta, nes gera antraštė gali suteikti naudos ir Jums – ne tik sulauksite didesnio skaitytojų…

Plačiau
Svetainės dizainas

Svetainės dizainas

KAIP SUKURTI PATRAUKLŲ INTERNETO SVETAINĖS DIZAINĄ? Apie interneto svetainės dizainą pradėkime kalbėti nuo pat pradžių, t. y. pradinio jos įkūrimo etapo. Visų pirma, interneto svetainė turi būti tinkamai suprojektuota – nustatyti svetainės tikslai ir funkcijos, į svetainę integruotos sistemos ir reikalingos priemonės, numatyta tikslinė auditorija, svetainės kūrimo trukmė, biudžetas. Visa tai lemia interneto svetainės dizaino koncepcijos…

Plačiau
ĮTAKA REITINGAMS

ĮTAKA REITINGAMS

KAIP VARTOTOJIŠKUMAS, NAUDOTOJO PATIRTIS IR TURINYS DARO ĮTAKĄ REITINGAMS? Paieškos sistemos nuolat stengiasi pagerinti savo našumą, pateikdamos geriausius galimus rezultatus. Nors „geriausias“ – subjektyvus vertinimas, tačiau paieškos sistemų varikliai labai gerą nusimano apie puslapių ir svetainių tipus, kurie patenkina jų ieškotojų (vartotojų) poreikius. Paprastai tokios (paieškos sistemų gerai vertinamos) svetainės turi tam tikrus bendrus bruožus:…

Plačiau
Paieškos sistemos

Paieškos sistemos

KAIP INTERNETO SVETAINĖS SUSIJUSIOS SU PAIEŠKOS SISTEMOMIS? Jeigu vertintume paieškos sistemų gebėjimą nuskaityti interneto svetainę ir interpretuoti jos turinį, susidurtume su paieškos sistemos ribotumu, tai reiškia, kad svetainė ne visuomet Jums ir paieškos sistemai atrodys vienodai. Šiame skyriuje mes sutelksime dėmesį į konkrečius techninius svetainių kūrimo (modifikavimo) aspektus, kad jie būtų struktūrizuoti ir patrauklūs tiek…

Plačiau
„ADWORDS“ IR „ADSENSE“

„ADWORDS“ IR „ADSENSE“

„ADWORDS“ IR „ADSENSE“: SKIRTUMAI IR GALIMYBĖS PASINAUDOTI „AdWords“ ir „AdSense“ skirtumas atsiskleidžia jų panaudojimo galimybėse –  „AdWords“ leidžia Jums reklamuoti savo produktą (prekes ar paslaugas) Google paieškos rezultatų puslapiuose (ir partnerių tinkle), o „AdSense“ suteikia galimybę įvairių svetainių leidėjams (pavyzdžiui, Jums) užsidirbti pinigų iš Google taikomų skelbimų, publikuojant juos savo svetainėje. Tiek „AdWords“, tiek „AdSense“…

Plačiau
„INBOUND“ IR „OUTBOUND“ MARKETINGAS

„INBOUND“ IR „OUTBOUND“ MARKETINGAS

„INBOUND“ IR „OUTBOUND“ MARKETINGAS Pasinaudoję marketingu verslininkai sėkmingai siekia savo išsikeltų tikslų – populiarina savo veiklą, pritraukia daugiau potencialių klientų, padidina pelną ir pan. Tačiau neretai kyla klausimas, kokį marketingo būdą pasirinkti, kad iškelti tikslai būtų maksimaliai pasiekti. Naujienlaiškių siuntimas, skrajučių platinimas (pašto dėžutėse), reklamos radijuje ir televizijoje paskelbimas, reklaminių stendų rengimas – galimi marketingo…

Plačiau
TURINIO STRATEGIJA

TURINIO STRATEGIJA

TURINIO STRATEGIJA (ANGL. CONTENT STRATEGY) Prieš pradėdami gilintis į visus reikšmingus turinio strategijos elementus, turėtumėte žinoti, kad tam reikės skirti pakankamai daug savo laiko, nes turinio strategijos kūrimo procesas – tai nėra vien įvairūs reklaminiai šūkiai, specialūs pasiūlymai ar skelbiamos nuolaidos, tai Jūsų verslo reklamavimas, grįstas naudingu ir įdomiu turiniu. Tačiau kaip ir visuomet, tam,…

Plačiau
TURINIO MARKETINGAS

TURINIO MARKETINGAS

 TURINIO MARKETINGAS (ANGL. CONTENT MARKETING) „Turinys yra karalius“ – tai dažna tarp turinio marketingo specialistų sklandanti frazė. Iš tiesų su turiniu yra itin susijęs ir turinio marketingas – metodas, numatantis, kaip kurti ir platinti tinkamą, vertingą ir aktualų turinį, skirtą pritraukti ir (ar) įgyti tikslinę auditoriją. Tačiau tai dar ne viskas, turinio marketingas pasitelkiamas ir…

Plačiau
Elektroninio pašto marketingas

Elektroninio pašto marketingas

ELEKTRONINIO PAŠTO (ANGL. EMAIL MARKETING) MARKETINGAS Nuo to laiko, kai internetas tapo populiarus ir itin reikalingas pasauliui, elektroninio pašto marketingas pradėta laikyti svarbiu verslo įrankiu, suteikiančiu galimybę bendrauti ne tik su darbuotojais, bet ir su klientais – informuoti juos apie naujus produktus, pateikti įvairius pasiūlymus, pranešti apie nuolaidas (akcijas) ar tiesiog palaikyti pokalbį (bendrauti). Norime…

Plačiau
SEO optimizavimas užsienio rinkoms

SEO optimizavimas užsienio rinkoms

SEO optimizavimas užsienio rinkoms – puiki verslo plėtros galimybė Lietuvoje kasmet sukuriama daug naujų ir didelį potencialą turinčių verslo projektų, kurių idėjos, prekių ar paslaugų kokybė bei veiklos vystymo strategija nė kiek nenusileidžia ir tarptautiniu mastu pripažintoms kompanijoms. Bene didžiausia problema, dėl kurios šie verslai dažnai taip ir netampa žinomi už šalies ribų – savininkų…

Plačiau
GOOGLE TURINIO REKLAMA JŪSŲ VERSLUI

GOOGLE TURINIO REKLAMA JŪSŲ VERSLUI

GOOGLE TURINIO REKLAMA Efektyvi reklama internete yra aktuali kiekvienam verslininkui, turinčiam internetinę svetainę, todėl dažnai tenka pasvarstyti, kokios reklamos galimybės galėtų būti pačiomis geriausiomis. Nes be reklamos šiais laikais nė iš vietos, turėti interneto svetainę ir nevykdyti reklamos kampanijos, tolygu atidaryti parduotuvę miško tankmėje ir niekam apie tai nesakyti. Pastaruoju metu ieškodami efektyviausio būdo, vadovai…

Plačiau
REMARKETINGAS – EFEKTYVI STRATEGIJA

REMARKETINGAS – EFEKTYVI STRATEGIJA

REMARKETINGAS – EFEKTYVI STRATEGIJA, LEIDŽIANTI POTENCIALIAM KLIENTUI PRIMINTI APIE SAVE Internetinė prekyba dažnai apibūdinama kaip galimybė apsipirkti vos kelių pelės klavišų spustelėjimu: išsirenki, įdedi į krepšelį, apmoki ir lauki prekės pristatymo ar iš karto naudojiesi įsigyta paslauga. Techniškai įmanomas, kiekvieno verslininko svajonei prilygstantis, tačiau su realia pirkėjų elgsena gerokai prasilenkiantis apsipirkimo modelis. Statistika byloja, jog…

Plačiau
KODĖL VERTA NAUDOTIS YOUTUBE REKLAMA

KODĖL VERTA NAUDOTIS YOUTUBE REKLAMA

KODĖL VERTA NAUDOTIS YOUTUBE REKLAMA? Norite pasiekti per 70 proc. lietuvių besinaudojančių internetu? Reklamuokitės Youtube. Ko gero nerasite lietuvio, kuris karts nuo karto neužsuktų į populiarų video portalą, tad tai puiki vieta reklamuoti. Tuo labiau, jog Youtube reklama prieinama lietuviams dar palyginti neseniai, tad šiame reklamos tinkle dar nėra itin didelės konkurencijos, ypač tarp smulkesnio…

Plačiau
10 SEO STRAIPSNIŲ RAŠYMO TAISYKLIŲ

10 SEO STRAIPSNIŲ RAŠYMO TAISYKLIŲ

10 SEO STRAIPSNIŲ RAŠYMO TAISYKLIŲ Kiekvienas turintis savo internetinę svetainę, tikisi, kad ji bus pakankamai populiari, o interneto vartotojams nekils jokių keblumų norint atrasti šią svetainę. Taigi, visada turėtų būti siekiama, kad pagal Google paiešką svetainė būtų kuo aukštesnėse pozicijose. Tą padarysite atlikę išorinę SEO optimizaciją, kurios pagrindas yra SEO straipsniai. Nors, atrodytų, parašyti tokį straipsnį nėra labai sudėtinga, tačiau…

Plačiau
Gmail reklama

Gmail reklama

GMAIL REKLAMA – NEIŠNAUDOTOS GALIMYBĖS Visi, net ir nelabai rinkodaros sprendimais besidomintys, yra girdėję apie Google Adwords reklamą, kurią dar paprastai vadina Google reklama. Tuo tarpu Gmail reklama yra kiek mažiau pažįstama lietuviško verslo atstovams, nes tai palyginti naujas Google produktas. Puikias reklamos galimybes atverianti Gmail reklama gali pasiekti labai gerų rezultatų. Tad trumpai pakalbėsime…

Plačiau
Kaip sukurti savo įmonės brendą?

Kaip sukurti savo įmonės brendą?

Kaip sukurti savo brendą? Jeigu paprašytume Jūsų išvardyti brendus, kuriems nesate abejingi, tikriausiai ilgai nedvejodami vardytumėte pavadinimus, tačiau, ar žinote, kad brendas nėra vien tik prekės ar visos kompanijos ženklas ar logotipas? Tai daug platesnės reikšmės sąvoka, apimanti visas asociacijas, kurios iškyla  žmogui, vos paminėjus kokį nors pavadinimą, parodžius logotipą ar ženklą. Šiuo metu brendas…

Plačiau
Kaip pakelti “Domain authority”

Kaip pakelti “Domain authority”

Kaip pakelti domeno autoritetą (angl. Domain Authority)? Domeno autoritetas (angl. Domain Authority) – tai domeno įvertinimas arba rodiklis, atskleidžiantis internetinės svetainės galimybes užimti aukštas pozicijas paieškos sistemose. Domeno autoritetą galima nustatyti naudojant įrankį „Open Site Explorer“, tačiau ką daryti, jei nustatoma, jog jis pakankamai mažas? Kokių veiksmų imtis? Kuo didesnis Jūsų domeno autoritetas, tuo užimate aukštesnes…

Plačiau
Pagrindinio puslapio optimizacija

Pagrindinio puslapio optimizacija

Pagrindinio puslapio optimizacija  Klientų išlaikymas yra itin svarbus ne tik besivystančiam, bet ir jau susiformavusiam verslui, todėl svarbu žinoti, ko reikia, kad klientas, apsilankęs Jūsų internetinėje svetainėje, joje pasiliktų ilgesniam laikui.  Vienas iš svarbiausių kriterijų, skatinančių klientą pasilikti – tinkamai optimizuotas pagrindinis Jūsų internetinės svetainės puslapis. Ką jame turėtų rasti lankytojai ir kokie elementai jam…

Plačiau
Kaip atrasti klientų užsienyje?

Kaip atrasti klientų užsienyje?

Kaip atrasti klientų užsienyje? Būna atvejų, kai įsitvirtinus Lietuvos rinkoje, ji tampa per maža. Tuomet pradedama domėtis užsienio rinka ir susiduriama su esminiais klausimais – nuo ko pradėti? Ko imtis? Kaip atrasti klientų? Šiame straipsnyje pateiksime esmines sąlygas, kurios, tikime, padės Jums ne tik atrasti klientų užsienyje, bet ir sėkmingai su jais bendradarbiauti. Jeigu visą…

Plačiau
Kaip padidinti pardavimus

Kaip padidinti pardavimus

Kaip padidinti pardavimus? Norint padidinti pardavimus, reikia imtis tam tikrų veiksmų, kuriais pirkėjai būtų skatinami įsigyti tam tikrą prekę ar paslaugą. Efektyvūs pardavimai yra susiję su didinamu svetainės lankytojų srautu, tinkamai paruošiama svetaine ir komunikuojant su klientais (svarbus pats pardavimo procesas). Dažniausiai pardavimai didinami 2 būdais – arba tinkamai pasirenkant pardavimų skatinimo strategijas (kryžminių pardavimų…

Plačiau
SEO ar Adwords?

SEO ar Adwords?

Kada rinktis Google AdWords, o kada – SEO paslaugas? Neabejojama, kad reklama – efektyvus įrankis, galintis padidinti Jūsų prekės ar paslaugos žinomumą ir pardavimus.  Vis dėlto, yra vienas veiksnys, į kurį svarbu atkreipti dėmesį, norint, kad reklama suteiktų kuo daugiau naudos. Tai – reklamos strategija. Daugiau nei 80 proc. visos reklamos rinkos internete sudaro 2…

Plačiau
SEM paslaugos

SEM paslaugos

SEM – kas tai yra ir kam reikalingas? SEM paslaugos (angl. Search Engine Marketing) abstrakčiausiai apibūdinamos kaip reklama paieškos varikliuose arba kaip paieškos sistemų rinkodara. Specialistai nurodo, kad ši paslauga apima daugelį procesų susijusių su paieškos sistemomis – vidinis SEO, išorinis SEO, „paid search“ ir „paid display“ reklama, „affiliate“ rinkodara, socialinis SEO ir kt. Visas…

Plačiau
SEO raktažodžiai

SEO raktažodžiai

Tinkamiausių SEO raktažodžių parinkimas Ar žinote, kas yra raktažodis? Ir kuo jis gali būti naudingas Jūsų vykdomai veiklai? Raktažodis (angl. Keyword) – tai reikšminis žodis ar žodžių junginys, susiję su Jūsų vykdoma veikla (prekėmis ar paslaugomis), vartotojų įrašomas į įvairias paieškų sistemas tam, kad jie rastų tai, ko jiems reikia. Nuo tinkamai pasirinktų raktažodžių prasideda…

Plačiau
SEO priežiūra

SEO priežiūra

SEO monitoringas ir priežiūra Ar Jūsų svetainėje jau yra atlikta profesionali SEO optimizacija? O ar pasinaudojote SEO monitoringo ir priežiūros paslaugomis? Jei ne, šis straipsnis Jums turėtų būti labai aktualus. O jei taip, tai puiki proga susipažinti, kaip SEO specialistai šią paslaugą įgyvendina. Kas tai yra SEO monitoringas ir priežiūra? SEO monitoringas ir priežiūra –…

Plačiau
SEO Paslaugos svarba

SEO Paslaugos svarba

Kodėl SEO paslaugos tokios aktualios šiais laikais? Prieš atskleidžiant SEO paslaugų aktualumą, vertėtų priminti, kas tai yra SEO. Populiariausias apibrėžimas – optimizavimas paieškos sistemoms. Kitaip tariant, SEO paslaugas teikiantys specialistai kryptingai atlieka konkrečius veiksmus, parinkdami tikslingus raktinius žodžius, kurie padeda paieškos sistemose iškelti Jūsų internetinę svetainę į aukštesnes pozicijas. Tokiu būdu vartotojai gali nesunkiai surasti…

Plačiau
Google Adwords

Google Adwords

Google AdWords reklama – kas tai ir kam reikalingas? Google AdWords reklama – paieškos sistemos (Google) reklamos tinklas. Viena esminių šios reklamos savybių – paieškos metu tekstiniai reklamos skelbimai atsiduria aukščiau nei natūralūs paieškos rezultatai, todėl vartotojas turi galimybę itin greitai susipažinti su reklamuojama preke ar paslauga. Kadangi Lietuvoje daugiau nei 95 proc. interneto vartotojų…

Plačiau
Pardavimų augimas

Pardavimų augimas

Pardavimų augimas pasitelkiant reklamą internete  Įkūrėte verslą, tačiau apie Jus dar mažai kas žino? Padidėjo Jūsų verslo srities konkurencija ir sumažėjo pelnas? Naudojatės tradiciniais ir brangiais reklamos kanalais, tačiau pastebėjote, jog jie neatsiperka? Norite kokybiškos ir veiksmingos reklamos internete? Reikia daugiau potencialių klientų ir didesnių pardavimų apimčių? Jeigu į daugumą šių klausimų atsakėte TAIP, tuomet…

Plačiau
Domenas pagal SEO

Domenas pagal SEO

Kaip pasirinkti internetinį vardą (domeną) pagal SEO? Internetinės svetainės vardo (domeno) pasirinkimas – atsakingas ir svarbus žingsnis įmonei kopiant į sėkmės viršūnę. Šiam procesui ir SEO profilio pritaikymui turite skirti pakankamai savo laiko, nes, priešingu atveju, gali nukentėti Jūsų verslo plėtra – žinomumas, patikimumas ir, be abejo, populiarumas. Šiame straipsnyje rasite esmines rekomendacijas, padėsiančias tinkamai…

Plačiau
Išorinės SEO paslaugos

Išorinės SEO paslaugos

Išorinės SEO paslaugos, straipsnių skelbimas Tikriausiai ne kartą teko skaityti įvairius straipsnius apie SEO paslaugas ir jų naudą. Šiuo metu SEO – itin populiarus būdas plėsti ir populiarinti savo veiklą, todėl svarbu žinoti, kaip ši paslauga vykdoma. SEO paslaugos susideda iš dviejų pagrindinių dalių – vidinio ir išorinio SEO. Šiame straipsnyje pakalbėkime apie išorines SEO…

Plačiau
Svetainės SEO analizė

Svetainės SEO analizė

Interneto svetainės SEO analizė Pastebėjote, kad Jūsų internetinė svetainė nepatenka tarp aukščiausių paieškos rezultatų pozicijų? Netenkina potencialių klientų skaičius? Sumažėjo gaunama nauda? Tikriausiai, kažkas ne taip. Vertėtų atlikti interneto svetainės SEO analizę. Kas tai yra? Tai visų internetinės svetainės trūkumų (struktūros, kodo ir turinio) ir kliūčių, trukdančių Jūsų internetinei svetainei pasiekti geras pozicijas paieškos sistemose,…

Plačiau
SEO nuobauda?

SEO nuobauda?

SEO vadovas – kaip atkurti svetainę po „Google“ nuobaudos „Google“ nuobauda internetinei svetainei yra tai, ko nelaukia ir nenori nei vienas svetainės kūrėjas ar savininkas. Tačiau kokių veiksmų imtis ir kaip elgtis, jeigu jau esate (ar buvote) nubausti „Google“? Šis straipsnis ne tik padės Jums rasti atsakymus į visus kylančius klausimus, bet ir padės atkurti…

Plačiau
Svetainės lankomumas

Svetainės lankomumas

Kaip padidinti internetinės svetainės lankomumą? Kiekvienas asmuo, siūlantis prekes ar paslaugas, yra suinteresuotas praplėsti savo potencialių klientų ratą ir padidinti pardavimus. Todėl neretai imasi įvairių veiksmų šiam tikslui pasiekti. Vienas iš pirmų ir pagrindinių žingsnių – internetinė svetainė. Tačiau ją sukūrus galvoje ima suktis kitas klausimas – kaip ją išpopuliarinti, todėl pradedama ieškoti veiksmingų būdų…

Plačiau
SEO specialistas

SEO specialistas

Kaip pasirinkti SEO paslaugas teikiantį specialistą? SEO paslaugos – vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių šiuolaikinės įmonės sėkmę, populiarumą ir netgi pelno augimą, tačiau SEO paslaugos veiksmingos tik tuomet, jei tinkamai pasirenkami SEO specialistai. Kadangi SEO paslaugos šiuo metu itin populiarios ir paklausios, pasirinkti tinkamus SEO specialistus, gebančius kokybiškai suteikti SEO paslaugas – sudėtinga. Mes Jums padėsime…

Plačiau
SEO tekstai

SEO tekstai

SEO tekstai – svarbi internetinės svetainės optimizacijos dalis Neatskiriama SEO paslaugos dalis – tinkamai ir profesionaliai parengti SEO tekstai, kurie Jūsų internetinėje svetainėje turi būti nuolat atnaujinami. Tik reguliariai atnaujindami savo internetinės svetainės tekstų turinį, paieškos sistemose pasieksite aukštesnius reitingus. Kas yra SEO tekstas? Dažnai SEO paslaugas teikiančios įmonės kartu siūlo ir SEO tekstus –…

Plačiau
Facebook reklama

Facebook reklama

Facebook Turi daugiau nei 1,18 milijardo vartotojų. Kad reklama būtų naudinga ir efektyvi reikalinga optimizuoti reklaminę kampaniją. Tik tokiu atveju galima tikėtis, kad reklamos investicijos bus naudingos. Aišku, atsiranda klausimas, o kaip tai padaryti? Pateiksime 4 svarbiausius dalykus, kaip padaryti, kad Jūsų Facebook reklama būtų sėkminga. Vizualinis reklamos pateikimas Tai ne tik svarbu Facebook algoritmams,…

Plačiau
Ar verta kurti SEO

Ar verta kurti SEO

Ar verta kurti seo Norite, kad klientai Jus rastų lengvai ir greitai? Norite tapti matomi Google paieškoje? Ar verta kurti SEO? Pasinaudokite SEO galimybėmis – internetinės svetainės optimizavimu paieškos sistemoms, siekiant pagal raktinius žodžius pakilti į aukščiausias Google paieškos pozicijas. Penki pagrindiniai argumentai, kodėl verta kurti SEO: Apie 99% internetinių parduotuvių ir kitų svetainių lankytojų…

Plačiau
Youtube reklama

Youtube reklama

Youtube Yra pastoviai augantis reklamos kanalas rinkoje, vidutiniškai per dieną sulaukiantis 1 bilijono peržiūrų. Reklamuojantis Youtube vaizdo tinkle, galima filtruoti video pagal tam tikrus raktinius žodžius ar kategorijas susijusius su Jūsų paslaugomis ar produktais. Pavyzdžiui užsiimate kosmetikos priemonių pardavimais, galite transliuoti savo reklama prie video susijusių su grožio procedūromis, makiažu, stiliumi ir pan. Vaizdinės reklamos…

Plačiau
Google Adwords kampanijos tipai

Google Adwords kampanijos tipai

Pirmiausia pradedami Google Adwords reklaminę kampaniją turėtumėte pasirinkti tipą, atsižvelgdami į savo reklamos tikslus. Pavyzdžiui, jeigu norite būti matomas Google.lt paieškoje kuomet Jūsų produktų ar paslaugų ieško potencialūs klientai, reikėtų pasirinkti „Paieškos tinklo kampanija“. Pagrindiniai Google Adwords reklamos kampanijų tipai: Paieškos tinklas Šis kampanijos tipas yra naudingas reklamuotojams, kurie nori būti matomi Google paieškoje pagal…

Plačiau
Gmail reklama

Gmail reklama

Gmail reklamos Skelbimai yra transliuojami “Reklama” skiltyje – yra skirtos dvi viršutinės pozicijos, vizualiai atrodo, kaip nauji gauti laiškai. Apmokestinami esate už reklamos (laiško) paspaudimus. Atsidaręs laišką vartotojas gali pamatyti Jūsų norimą reklamą, kurioje gali būti vaizdo įrašas, užpildyti skirta forma, paspaudus pereiti svetainę arba į el. parduotuvę ir pan. Taip pat paspaudęs žvaigždutę jis…

Plačiau
Google vaizdo skebimų reikalavimai ir populiariausi banerių dydžiai

Google vaizdo skebimų reikalavimai ir populiariausi banerių dydžiai

Vaizdo skelbimai turi būti tam tikrų dydžių ir reikalavimų, kad galėtų būti transliuojami. Taip Google siekia, kad visos reklamos atitiktų aukštus standartus, todėl leidžiamos tik tos reklamos, kurios yra aiškios ir profesionaliai apipavidalintos, turinčios naudinga turinį vartotojams. Pateiksime išsamiau ko turėtumėte vengti savo reklamos skelbimuose. Pirmiausia vaizdo skelbimuose nėra leidžiama animacija trunkanti daugiau nei 30…

Plačiau
Kada geriausias metas postinti facebook online

Kada geriausias metas postinti facebook online

Facebook “postų” rašymas Žinodami kuriuo dienos metu Jūsų fanų būna daugiausiai online, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų. Savo puslapio viršuje pasispaudžiate “Įžvalgos”/ “Insights” Toliau spaudžiate kairėje pusėje “Įrašai”/”Post”. Ir matote, kada Jūsų fanai yra online, galite pasirinkti savaitės statistiką arba ilgesnį laikotarpį. Ir atitinkamai matyti, kuriuo paros metu daugiausiai fanų…

Plačiau
Kaip pradėti reklama Facebook

Kaip pradėti reklama Facebook

Reklama Facebook Pirmiausia pradedant mokamą Facebook reklamą reikėtų nusistatyti konkretų tikslą. Ko siekiate ar daugiau apsilankymų savo internetinėje svetainėje? Daugiau Facebook like? Vartotojų įtraukimo į norimą postą ar Jūsų organizuojamą renginį? Facebook pagal Jūsų pasirinktą tikslą ar tikslus turi atitinkamus reklamos formatus. Jeigu pradžioje nežinote, koks tikslas būtų tinkamiausias. Tuomet pradėkite nuo Facebook fanų rinkimo,…

Plačiau
Kaip priskirti facebook administravimo teises

Kaip priskirti facebook administravimo teises

Facebook administravimas Kai norite, kad Jūsų įmonės Facebook profilį galėtų administruoti ne tik Jus, bet ir kiti asmenys. Galite priskirti jiems Facebook profilio administravimo teises ir jie turės galimybes skelbti post‘us ant Jūsų sienos, atnaujinti informacija, atsakinėti į žinutes ir atlikti kitus veiksmus. Pirmiausia paspaudžiate viršuje esančią nuorodą „Nustatymai“. Toliau kairėje pusėje paspaudžiate „Page Roles“,…

Plačiau
Kaip sukurti patrauklią Facebook vizualinę reklamą.

Kaip sukurti patrauklią Facebook vizualinę reklamą.

Facebook vizualinės reklamos skelbimai Vaizdai yra galingas įrankis, kurį galite panaudoti kuriant patrauklius Facebook reklamos skelbimus. Sužinokite, kaip tai padaryti. Visuomet savo Facebook skelbimuose naudokite vaizdus, jie labiau pastebimi vartotojų, negu vien tekstinis skelbimas. Išnaudokite galimybes pridėti daugiau vaizdų (pvz. skirtingų produktų), galėsite sužinosite kuris iš jų labiau sudomina vartotojus. Jus galite įkelti iki šešių…

Plačiau
Naudingos nuorodos padedančios įsivertinti svetainės būklę

Naudingos nuorodos padedančios įsivertinti svetainės būklę

SEO nuorodos: https://smallseotools.com/website-seo-score-checker/ – tai įrankis, kuriame įvedus savo svetainės domeną ir raktinį žodį kuris jums yra aktualus galėsite matyti, kaip Google paieškos variklis vertina Jūsų svetainės turinį pagal įvestą raktažodį. Sužinosit visą tiesą ar reikalinga tvarkyti arba ne Jūsų svetainę. https://www.gtmetrix.com – tai įrankis, kuris įvertina jūsų puslapio užkrovimo greitį ir duoda visus galimus…

Plačiau
Konkurentų tinklapių analizė

Konkurentų tinklapių analizė

Norėdami iškelti savo tinklapį į aukštas Google paieškos rezultatų pozicijas, reikalinga išanalizuoti savo srities konkurentų tinklapius. Nėra svarbu, ar turite esamą internetinę svetainę ar esate ką tik susikūręs naują svetainę, svarbu žinoti kokios yra konkurentų tinklapių pozicijos paieškos rezultatuose ir jų atliekamus veiksmus SEO srityje. Išsamiau papasakosime, kaip tinkamai atlikti konkurentų tinklapių analizę – tyrimą….

Plačiau