Socialinių tinklų turinio kūrimas

Tinkamai išnaudojant socialinio tinklo turinį galite pagerinti savo prekės ženklo pardavimus. Norint pasiekti atitinkamų rezultatų turite į tai investuoti laiko ir kurti tokį turinį, kuris būtų unikalus ir dominantis vartotojus

  1. Kurkite konkrečią ir aiškią žinutę, kurią norite iškomunikuoti

Nevyniokite žodžių į vatą ir neapkraukite teksto nenaudinga informacija. Kuo konkretesnis turinys, tuo jis aiškesnis ir vartotojui leidžia suprasti jūsų siunčiamą žinutę.

  1. Jokio nuobodaus pasakojimo

Nekopijuokite turinio. Kuo jis unikalesnis, tuo labiau sudomins vartotojus. Interneto platybėse besikartojantys vaizdai nepatraukia daug dėmesio, todėl jūsų išradingumas pritrauks jums daugiau srauto. Kurkite savo prekės ženklo istoriją, naudokite vienodą šriftą ar tarpusavyje derančias spalvas, tai suteiks jūsų turiniui vientisumo.

  1. Susiekite skelbimus

Nekurkite naujo turinio, jūsų skelbimai turi sietis ir juos pamačius vartotojai turi suprasti apie ką jus kalbate. Turinys turi būti aiškus, norint jį suprasti vartotojas neturėtų ieškoti senesnių skelbimų.

  1. Platesnė informacija randama vienu paspaudimu

Vartotojo kelionė turi būti neapsunkinta. Norint iš vienos vietos patekti į kitą turi būti paprasta ir greita. Pavyzdžiui, skelbimo aprašymo pabaigoje pateikite nuorodą, kuri nukreiptų į išsamesnę produkto, paslaugos ar pasiūlymo informaciją.

  1. Įtraukiantis turinys

Kuriamas turinys turi būti įtraukiantis ir skatinantis vartotojo veiksmą. Skatinkite vartotojus sureaguoti į jūsų skelbimą, paspausti „patinka“ ar palikti komentarą, bendraukite su jais po savo skelbimu. Tai padės kurti teigiamą įvaizdį ir didins jūsų žinomumą tarp vartotojų, nes dėmesio sulaukiantys skelbimai automatiškai iškeliami socialiniuose tinkluose, kad būtų matomi ir kitų naudotojų.

  1. Aiškus CTA

Nusistatykite aiškius tikslus ir norimus rezultatus, kurių tikitės iš skelbimo. Taip galėsite stebėti gaunamus rezultatus ir kiek yra aktyvūs jūsų sekėjai. Jūsų norimas rezultatas gali būti tam tikras komentarų skaičius, pasidalinimai, paspaudimai ant nuorodų ir pan.

  1. Hashtag‘ų naudojimas

Naudodami hashtag‘us sugrupuosite savo turinį ir vartotojai galės jį lengviau atsekti panaudodami specifinius raktažodžius. Be to, tai puiki priemonė didinti matomumą, vartotojai atras jūsų turinį įvedę susijusį raktinį žodį. Tai ypač svarbu „Instagram“ platformoje, kur hashtag‘ai pritraukia jūsų profiliams lankytojų.

Naudodamiesi šiais pasiūlymais padidinsite srautą į savo tinklus bei sudominsite vartotojus. Svarbiausia, išsiskirti iš kitų ir būti kuo originalesniems.