SEO paslaugos

SEO paslaugos – Jūsų Svetainės Privalumas. Padidinkite svetainės lankomumą, naujų klientų skaičių ir pajamas. Klientai ieško jūsų internete - būkite randami. Taurus Media SEO specialistai padės Jums pasiekti Geriausius rezultatus.

Kodėl verta rinktis Mus:
  • Turime 5 metų patirtį.
  • Dirbame 8 šalyse
  • Atlikome SEO virš 900 svetainių.
  • Jokių palaikymo mokesčių

TIKSLINĖ AUDITORIJA

ĮVAIZDŽIO KŪRIMAS

KLIENTŲ SRAUTAS

PARDAVIMŲ AUGIMAS

ILGALAIKĖ NAUDA

SEO Paslaugos

 

 

SEO optimizacija paieškos sistemoms

SEO Paslaugos - Tai svetainės optimizavimas „Google, Bing, Yahoo, Yandex“ paieškos sistemoms. SEO paslaugos tikslas, atvesti tikslinius vartotojus į Jūsų tinklapį, kurie ieško informacijos apie Jūsų paslaugas ar produktus.

Kodel SEO

    Naujų klientų pritraukimas į svetainę

  • Tikslinė auditorija. Didinamas naujų lankytojų kiekis, kurie domisi Jūsų paslaugomis.
  • Įvaizdžio kūrimas. Svetainėmis, kurios yra paieškos sistemų pirmosiose vietose labiau pasitikima.
  • Klientų srautas. Geresnės pozicijos paieškoje didina lankytojų ir atitinkamai klientų skaičių.
  • Pardavimų augimas. Daugiau lankytojų – daugiau klientų – augantys pardavimai.
  • Ilgalaikė nauda. Nemokėsite kiekvieną kartą už kiekvieną paspaudimą (kaip su Google Adwords reklama), nes Jūsų svetainė bus natūraliai Google paieškos sistemos rezultatuose.
SEO paslaugos kaina

 

 

SEO paslaugos kaina

SEO kaina priklauso nuo raktinių žodžių kiekio ir konkurencijos. Reiktų pradžiai išsirinkti raktinius žodžius su kuriais norite būti randami pirmame „Google, Bing, Yahoo, Yandex“ puslapyje. Jeigu neturite išsirinkę žodžių mes tai galime Jums padėti padaryti.

Įdomu? Susisiekite dabar!

Svetainės optimizavimo procesas

Kiekvienas seo paslaugos ekspertas Kaune, Vilniuje ar kituose miestuose turi atskirus darbo metodus ir individualiai sukurtas strategijas, tačiau jų tikslas vienodas – iškelti Jūsų svetainę į pirmą paieškos puslapį.

Image icon
Raktinės frazės
Padėsime išsirinkti tinkamus raktinius žodžius
Image icon
Vidinis SEO
Optimizuosime jūsų svetainę iš vidaus
Image icon
Išorinis SEO
Patalpinsime kokybiškas atgalines nuorodas
Image icon
Rezultatas
Būsite lengvai randami ir tereikės aptarnauti naujus savo klientus

SEO Paslaugos D.U.K

Kodėl verta rinktis SEO?

SEO daro ir darys vis didesnę įtaką verslui. Ar esate apie tai ką nors girdėję? Jei ne, Jums verta tai išbandyti.

SEO ne tik daro svetainę matoma ir žinoma, bet ir duoda naudos Jums. Esmė ta, kad „Google“, „Bing“, „Yahoo“ ir kt. paieškos sistemos iškelia Jūsų svetainę į paieškos viršūnę. Nuo čia ir prasideda SEO grąžą. Štai esminė SEO nauda:

  •  Natūralus srautas, t. y. į svetainę ateina daug žmonių. Jie labai lengvai randa svetainę. Ir nors yra daug būdų srautui didinti, bet SEO – patikimiausias.
  •  Potencialūs lankytojai, t. y. srautas yra kokybiškas. O ar žinote, kuo svarbus yra kokybiškas srautas? Nes duoda pelną.
  •  100 proc. didesnis pelnas, nes žmonės greit nuperka Jūsų produktą, t. y. gaunate itin didelę grąžą.
  •  Su SEO Jūs esate geresni nei konkurentai, t. y. pasiekę sėkmės viršūnę.

Tad, pagal savo norus gaunate pelną! Maža to, Jūs esat tikras lyderis rinkoj! Ar tai dar neįrodo SEO vertės?

Kiek kainuoja SEO?

Iškart nieks neatsakys, kiek Jums kainuos SEO. Kodėl? Nes nėra bendros kainos, kurią taikytų visos įmonės. Kaina priklauso nuo daug ko, t. y. ir nuo atliktų darbų, ir nuo to, kas visa tai atliks, ir nuo dar kelių veiksnių. Bet už SEO mokėti verta, nes tai investicija, kuri atsiperka, t. y. duoda didelę grąžą. Tad kas įeina į SEO kainą?

  • Raktinių žodžių kiekis, t. y. kuo jų daugiau, tuo kaina didesnė. Mes naudojame įvairius įrankius, pvz., Google Keyword Planner, kuris sudaro žodžių sąrašus. Be to, tai rodo kokio žodžio ir kiek kartų per mėnesį žmonės ieško.
  • Svetainės tipas, t. y. svarbu, ar tai svetainė, ar el. parduotuvė. El. parduotuvė yra brangesnė.
  • Kliento noras, nes nuo jo priklauso SEO strategija ir trukmė.
  • Puslapių skaičius, t. y. kuo jų daugiau, tuo brangiau.

Bet svarbiausia juk ne kaina. O tai, jog darbai būtų atlikti taip, kad svetainė taptų lydere rinkoj. Juk už tai mokėti sutiks visi!

Kada Geriausia atlikti SEO?

Dabar! Nors SEO atlikti niekad nebus per vėlu. Bet ši paslauga ne veltui laikoma maratonu, o ne sprintu, t. y. jai reikia gana daug laiko. Tad ir pradėti reikia kuo greičiau. Kodėl? Nes SEO dėka Jūsų verslas klestės. Ką tai reiškia? Žmonės žinos ir matys Jūsų svetainę. Į svetainę ateis daug žmonių. Svetainė taps patraukli žmonėms. Kils Jūsų reitingai. Didės pardavimai. Gausite gerą pelną. Norite to? Pirmyn! Atlikite SEO DABAR.

Raktinių žodžių analizė ir konkurentų tyrimai

Ar žinote, koks yra pirmas SEO žingsnis? Tai raktinių žodžių analizė. Žinote, kaip ją atlikti? Tam yra du galimi būdai, t. y. atlikite tai patys arba pirkite šią paslaugą iš įmonės.

Pasirinkę pirmą būdą, turėsite įvertinti svarbius veiksnius, t. y. raktinių žodžių tikslingumą, populiarumą ir konkurenciją. Tam galima pasitelkt pagalbą, t. y. Google Keyword Planner ar bet kurį kitą įrankį. Jis rodo ir jų apimtį, ir efektyvumą, t. y. kaip sekasi pritraukti žmones į svetainę. Maža to, dar teikia ir naujų idėjų. O pasirinkus antrą būdą, visa tai bus atlikta už jus. Tereiks sumokėti.

Kodėl svarbu, kad jie būtų tinkami? Nes tada duos naudos:

  1. Į svetainę ateis daug žmonių.
  2. Didės svetainės paklausa, t. y. žmonės daug pirks.
  3. Didės pelnas, t. y. žmonės greit nupirks Jūsų produktą.

Kuo ir kodėl svarbūs konkurentai?

Svarbu ne tik tai, kokie konkurentų raktiniai žodžiai, bet ir kt. jų veikla. Tai reiškia, kad reikia juos tirti. Tai atlikę greit tapsite geresni už konkurentus. Žinosite kaip dažnai jie naujina ir keičia turinį. Žinosite tai, koks jų turinio tipas (tekstas tai, ar vaizdas). Matysite tai, ar jie naudoja H tagus. Taip pat žinosite, ar naudojasi soc. tinklais ir jų nauda, kaip juos vertina paieškos sistemos. Be to, tirti reikia ir kt. veiksnius, t. y. ar radote meta aprašymų? Ar konkurentai gerai parinko HTML kodą ir pan. Tai suteiks Jums žinių apie konkurentus. Žinosite tai, kokie yra jų pliusai ir minusai.

Kam viso to reikia? Tam, kad svetainė būtų gerai vertinama ir paklausi. Svetainė bus iškelta į paieškos viršūnę. Į svetainę ateis daug žmonių. Ir aišku, jie atneš pelną.

Vidinis optimizavimas - Svetainės auditas

Vidinį SEO sudaro dvi dalys, t. y. SEO auditas ir svetainės struktūra. Ir tai apima visą svetainės vidų, t. y. daug sričių:

  1. Svetainės struktūrą, t. y. kiek yra puslapių.
  2. Svetainė veikimo principą, t. y. ar ji yra tvarkinga? Ar viskas joje veikia? Ar ne per daug informacijos? Ar nėra plagiato ir kt.
  3. Meta aprašymus, t. y. ar jie tinkami.
  4. Nuorodų kokybę ir jų struktūrą, t. y. ar jos trumpos ir patikimos.
  5. Vaizdų tinkamumą, t. y. jų kokybę ir vietą.
  6. Svetainės spartą, t. y. per kiek laiko įkeliama svetainė ir kaip ji veikia.
  7. Turinio kokybę, t. y. ar tekstai vertingi? Ar išsamūs? Ar dažnai keičiami ir naujinami? Ar aiškūs ir pan.
  8. Dizainą, t. y. gražų ir pritaikytą įrenginiams.

Taigi visi šie veiksmai susiję su svetainės vidumi. Šių darbų kokybė itin svarbi, nes lemia svetainės sėkmę. Tai lyg pamatas visam SEO, t. y. svarbiausia SEO proceso dalis. Ji kelia svetainės vertę paieškoj ir leidžia imtis kt. veiksmų, t. y. išorinio SEO.

Kai vidinis SEO atliktas, tai verta imtis audito. Tai parodys, ar gerai atliktas SEO. Ar pagal privalomas gaires. Ar tinka paieškos sistemoms ir kt. Be to, žinosite, kas trukdo svetainei. Ir dar gausite vertingų patarimų. Jūsų svetainė veiks tobulai!

Meta aprašymai

Meta aprašymai turi būti skirti žmonėms, t. y. juos dominti, jiems patikti. Jei taip bus, jie pasirinks būtent Jūsų svetainę ir į ją užeis. Kas tada? Gausite naudos, t. y. aukštus paieškos reitingus. Kodėl? Nes paieškos sistema supras: jei žmogus atėjo į svetainę ir joje pabuvo, tai ji jam patiko, vadinasi, yra gera.

Tad geras meta aprašymas turi būti toks:

  1. Tekstas yra rišlus, sklandus ir aiškus.
  2. Tekste yra raktinių žodžių.
  3. Tinkamas teksto ilgis ir sudėtis, t. y. ne daugiau 160 ženklų.
  4. Tekstas orientuotas į žmogų, t. y. pirma jie skaito pavadinimą, o paskui meta aprašymą, kuris turi juos dominti
  5. Tekstas yra unikalus, t. y. jį galima rasti TIK Jūsų svetainėj.

Visa tai galima tikrinti su spec. įrankiais, pvz., Google Webmaster Tools.

Pasistenkite dėl savo meta aprašymo ir jausite naudą, t. y. daug paspaudimų, daug pardavimų ir, aišku, pelną!

Svetainės sparta

Ką daro lėta sparta? Ji kenkia Jūsų verslui, t. y. žmonės išvis neužeina į svetainę, nieko neperka, mažina pelną. Maža to, tai erzina žmones ir jie retai į svetainę grįžta dar kartą. Be to, dar ir paieškos sistemos Jums duoda žemus reitingus. Kaip to išvengti? Kad gautumėte naudos, Jums reikia GEROS svetainės spartos, t. y. žmogus turi ją matyti per 3 s. Galite arba bandyti didinti spartą patys (pvz., pasitelkę Google developers page speed insights įrankį), arba kreiptis į SEO įmonę. Jie išties žino ką daryti:

  1. su spec. programa nustato, kas lėtina svetainės darbą.
  2. randa trikdžius ir juos šalina.
  3. tvarko šriftus ir vaizdus, t. y. optimizuoja juos.
  4. daro svetainę patogią, t. y. kuria prieigas tiems, kurie dažnai ateina į svetainę.

Tegul svetainė veikia greitai ir neša tik naudą!

Turinio kokybė

Turinys – viskas, dėl ko žmonės lieka arba išeina iš svetainės. Ko reikia, kad jis būtų kokybiškas ir neštų Jums naudą? Štai esminės sąlygos:

  •  Gerai parengti tekstai, t. y. patrauklūs ir žmonėms, ir paieškos sistemoms.
  •  Įtraukti vaizdai, t. y. video, paveikslai ir kt. Jie iškart krenta į akis ir traukia dėmesį.
  •  Patogus naršymas, t. y. žmonėms lengva rasti tai, ko reikia.
  •  Gražus dizainas, t. y. visko pateikta su saiku.
  •  Pritaikymas mobiliems įrenginiams, t. y. galimybė į svetainę ateiti bet kada ir iš bet kur.

Jei jis bus kokybiškas ir unikalus, jį vertins. Ir tai vertins ne tik žmonės, bet ir paieškos sistemos. O kartu ir Jūs gausite naudos. Nes tai:

  1. Didins konkurencinį pranašumą, t. y. būsite lyderiai!
  2. Skatins pardavimų augimą, t. y. gausite pelną!
  3. Užtikrins matomumą, t. y. Jus lengvai ras paieškos sistemose!
  4. Formuos patrauklų įvaizdį, t. y. būsite gerai įvertinti!
  5. Didins populiarumą, t. y. padės užimti aukštą vietą paieškoje!

Tad turinio kokybė tai – sėkmė versle!

H Tagai

H tagai yra svarbūs. Jie yra skirtingo lygio <h1>, <h2>, … ir skiriasi savo svarba, t. y. kuo mažesnis skaičius, tuo didesnė svarba. Štai pvz. – batų svetainė:

<h1> batai </h1> – tai yra bendras tekstas.

Visi kiti tagai turi atskleisti savybes, t. y. tam tikras detales:

<h2> žieminiai batai </h2> – tai batų tipas, t. y. žiemai skirti batai.

<h3> žieminiai batai iš odos </h3> – tai plečia  <h1> ir <h2> tagus.

H tagai turi sietis su raktiniais žodžiais, t. y. atitikti juos ir būti konkretūs. Taip Google žinos, kas yra svarbu, t. y. pagal ką reitinguoti Jūsų svetainę paieškoje. Be to, be šio veiksmo nebus SEO.

Išorinis SEO - Nuorodų kūrimas

Išorinis SEO tai – 80 proc. visų SEO veiksmų vertės. Ir atima jis gana daug laiko, t. y. net iki kelių mėnesių. Kodėl tiek daug? Nes apima gana daug veiksmų. Tai yra:

  1. Kokybiškos atgalinės nuorodos, t. y. jos turi atvesti žmones į Jūsų svetainę.
  2. Jūsų straipsniai kitose svetainėse, t. y. straipsnis kartu su nuoroda į Jūsų svetainę. Tam reikia, kad Jūsų turinys būtų geras, t. y. vertingas ir aktualus.
  3. Nuorodos forumuose, diskusijose, t. y. jos turi būti tam tikroje vietoje ir tam tikru metu. Pvz., kad padėtų žmonėms ir atsakytų į jų klausimus.
  4. Buvimas soc. tinkluose. Tai traukia žmones ir padeda Jums būti žinomais.

Verta stengtis, nes paieškos sistemos tai įvertins, t. y. žinos, kad Jūsų svetainė tam tikrom temom yra geresnė už kitas. O jei SEO bus atliktas blogai, tai greit pajusite. Nes tai kenkia svetainei, t. y. šalina ją iš paieškos, mažina patikimumą ir pan.

Kokia Jums iš viso to nauda? Jūs – lyderis rinkoj, t. y. žinomas, paklausus ir pelningas.

Kokybiškos nuorodos

Veiksmai su nuorodomis taip pat yra SEO dalis. Ir viena iš itin svarbių. Kodėl? Nes kreipia žmogų į svetainę ir paieškos sistemoms įrodo svetainės vertę, t. y. kad ji populiari ir patikima. Visa tai duoda naudos, t. y. didina svetainės reitingą.

Bet kad būtų naudos, reikia:

  1. Ne kiekybės, o kokybės, t. y. nuoroda neturi klaidinti, turi būti naudinga.
  2. Nuorodas kelti į tam tikrą vietą, o ne bet kur.
  3. Nuorodas kelti į tas svetaines, kur jų nėra daug. Pvz., jei svetainė jau turi 5 nuorodas, tai reitingą teks dalintis su visais.

Tad siekti nuorodų kokybės verta. Nes tai duoda aukštą reitingą ir neša naudą Jums.

Turinio kūrimo ir platinimo strategija

Turinys yra viskas, ką žmonės mato. Todėl jį reikia nuolat kurti ir keisti. Bet vien to negana. Ko reikia dar, kad jis būtų tinkamas?

  • Vizijos, t. y. žinoti, kur einate. Reikia plano, ką norite turėti po 3 ar 5 metų. Ir to plano kryptingai siekti.
  • Auditorijos, t. y. turite numatyti: amžių; lytį; pomėgius; naudojamus soc. tinklus; tai, kas žmonėms daro įtaką ir kt.
  • Turinio audito, t. y. tirti esamą, kurti tolesnį turinį ir stebėti, kaip jis veikia žmones.
  • Sėkmės metrikų, t. y. soc. tinklų; įtraukimo metrikų (t. y. kiek laiko žmogus buvo ir kiek puslapių aplankė) ir kt.
  • Trūkumų analizės, t. y. kur buvote praeityj ir ko imtis ateityj.

Visa tai atlikę turėsite aukštos kokybės turinį. Tuomet turinį galėsite platinti. Pvz., jei jis bus įkeltas į stiprią kitą svetainę, tai į Jūsų svetainę ateis daugiau žmonių. Ir, aišku, atneš pelno ar naudos.

SEO straipsniai

Straipsnis – tai SEO dalis. Koks turi būti tekstas, kad neštų sėkmę?

  • įdomus, t. y. turi patikti žmogui. Tai negali būti kito teksto kopija.
  • vertingas, t. y. ne tik informacija, bet ir patarimai, pasiūlymai.
  • tinkamos apimties, t. y. iki galo atskleista tema.
  • geros sandaros, t. y. pagal tam tikras gaires. Pvz., raktiniai žodžiai turi būti įtraukti į antraštes, tekstą, meta aprašymus ir pan.
  • sklandūs, t. y. reikiamos temos ir paskirties (t. y. susijęs su Jūsų veikla ar siūlomais produktais).

Straipsniai lemia svetainės kokybę, t. y. arba ji gera ir žmonės tai jaučia, nuolat lanko svetainę, arba ne. Ar norite teksto kuris duotų naudos? Tuomet tegul jį rengia profesionalai!

Rezultatų įvertinimas

Jūs turite nuolat matyti svetainės rodiklius, t. y. atmetimą ar peržiūras, matomumą ir kt. veiksnius. Tai itin svarbu. Tai rodo, ar SEO yra veiksmingas. Kaip visa tai atlikti? Čia padės įvairūs įrankiai, pvz., Google Analytics. Tai atskleis svetainės veiklos rodiklius. Taip pat duos ataskaitas, kurių Jums reikia.

Kai visa tai žinosit, bus aiškūs tolesni SEO veiksmai, t. y. ką dar reikėtų daryti ar keisti.

Daugiau SEO paslaugos vertinimo galimybių

SEO turi ciklus. Tai reiškia, kad net jei esate pirmoj vietoj, tai dar ne viskas. Net ir viską atlikę, nesustokite, t. y. toliau tirkite, kurkite, veikite. Ir tai darykite su visu SEO procesu. Pvz., su raktiniais žodžiais, t. y. kad vertingų jų būtų surasta kuo daugiau.

Reikia nuolat dirbti su svetaine, t. y. ją gerinti ir naujinti. Tai leis ilgai išlikt paieškos viršūnėj!