SEM Paslaugos

SEM Paslaugos

Ieškote kompleksinių internetinės rinkodaros sprendimų? Mes galime Jums padėtiViskas iš vienų rankų – nuo internetinės svetainės sukūrimo, atnaujinimo iki jos lankomumo ir žinomumo didinimo.


SEM PASLAUGOS  JŪSŲ VERSLUI!


sem paslaugosKas yra SEM?

SEM Paslaugos (angl. Search engine marketing) tai internetinė rinkodara paieškos sistemose. SEM tikslas –pritraukti į Jūsų internetinę svetainę tikslinius vartotojus, taip generuojant pastovų potencialių lankytojų srautą. SEM apima internetinės svetainės optimizavimą paieškos sistemoms (SEO paslaugas) ir „Paid search“ (Google AdwordsBing AdsYahoo Ads).

Trumpai priminsime, kad SEO yra optimizavimas paieškos sistemoms, siekiant užtikrinti, kad svetainė būtų randama natūraliuose paieškos rezultatuose. O „Paid search“ – tai mokami tekstiniai reklamos skelbimai, rodomi paieškos rezultatų viršuje arba apačioje įvedus tam tikrus raktinius žodžius ar frazes.

Kas geriau SEO ar Google Adwords mokama reklama?

Klientams dažnai kyla klausimas, kuris būdas yra geresnis ir efektyvesnis norint pasiekti savo tikslinius klientus. Todėl pateikiame išsamią lentelę, kurioje matysite visus privalumus ir trūkumus.

SEO IR GOOGLE ADWORDS  PRIVALUMAI IR TRŪKUMAI


SEO

Privalumai:

Nuolatinis vartotojų srautas, net ir nenaudojant mokamos Google Adwords reklamos;

Ilgalaikė investicija, pasiekus TOP10 pozicijas paieškoje, net jeigu ir nustojate investuoti, rezultatai išlieka.

SEO paslaugų kaina priklauso nuo rinkos konkurencingumo, tačiau daugeliu atveju reikalauja mažiau investicijų, nei pastovus investavimas į Google Adwords reklamą.

Pagal statistiką, 70 % vartotojų pasitiki organinės paieškos rezultatais ir nespaudžia ant Google Adwords tekstinių skelbimų.

Trūkumai:

Ilgas laikotarpis (gali trukti iki 12 mėn.), priklausomai nuo to, ar svetainė neseniai sukurta, ar pasirinkti raktiniai žodžiai konkurencingi ir pan.

Nėra įmanoma internetinę svetainę optimizuoti pagal „visus“ raktinius žodžius ir frazes.

Nėra galimybės visiškai kontroliuoti pozicijų organinėje paieškoje.

Google AdWords

Privalumai:

Google Adwords mokama reklama pradedama rodyti greitai (jeigu patvirtina Google, tai gali būti pradėta rodyti tą pačią dieną, tik sukūrus kampaniją).

Galima rodyti tekstinius skelbimus pagal „visus“ raktinius žodžius ir frazes.

Google Adwords mokama reklama yra rodoma aukščiau paieškos rezultatuose.

Yra galimybė kontroliuoti tekstinių skelbimų poziciją, laiką ir kt.

Trūkumai:

Reklamai reikalingos nuolatinės investicijos. Pasibaigus biudžetui, Jūsų tekstinių skelbimų neberodo.

Dabartinės tendencijos rodo, kad paspaudimų kainos didėja.

Pagal statistiką, 30 % vartotojų spaudžia ant Google Adwords mokamos reklamos. Taigi didžioji dauguma vartotojų pasitiki organine paieška.


sem paslaugosAbu būdai turi savų privalumų ir trūkumų, žinoma, geriausia yra naudotis tiek SEO paslaugomis, tiek Google Adwordsmokama reklama, nes tuomet galima pasiekti geriausių rezultatų. Kitu atveju, jeigu turite ribotą biudžetą ir galimybes, reikėtų įsivertinti, kurios reklamos galimybės Jums gali būti naudingesnės. Pavyzdžiui, tuo atveju, jei turite internetinį projektą, kuris sukurtas sezonui, vienam renginiui ar išpardavimui, geriausia naudotis Google Adwords mokama reklama, nes SEO paslaugai atlikti reikalingas ilgas laikotarpis. Į SEO paslaugas verta investuoti tuomet, kai planuojate vykdyti veiklą 2–5 metus, tada galite tikėtis investicijų grąžos.

Jeigu vis dėlto svarstote, ką pasirinkti – SEO ar Google Adwords – galime atsakyti, kad nesvarbu, kurį būdą pasirinktumėte, vis tiek pasieksite savo tikslinius klientus. Svarbu, kad tiek SEO paslaugas atliekantys specialistai, tiek Google Adwords kampanijų administratoriai būtų savo srities profesionalai.

sem paslaugosKodėl gali neužtekti vien SEO?

Nors SEO šiuo metu yra labiau žinomas ir naudojamas el. komercijoje, tačiau niekas nestovi vietoje – keičiasi reikalavimai, tobulėja

paieškos varikliai, pagal kuriuos vertinami internetiniai projektai.  Todėl jau dabar nebeužtenka tradicinių SEO optimizacijos sprendimų: vidinio puslapio SEO optimizacijos ir nuorodų iš gerai vertinamų svetainių optimizavimo. Būtent SEM yra nuolatinis darbas internetinėje erdvėje, tai sparčiai populiarėjanti ateities internetinė rinkodara.

Investuojant vien į SEO paslaugas, prarandama dalis lankytojų srauto, kuris nukeliauja į mokamus tekstinės reklamos skelbimus. Kadangi mokami skelbimai yra rodomi paieškos rezultatų viršuje, vartotojas radęs jam reikalingą produktą ar paslaugą, gali toliau nebeieškoti žemesnėse pozicijose esančių svetainių.

Taip pat vertėtų atsižvelgti, kad naudojant SEO yra atsirenkami tiksliniai raktiniai žodžiai, pavyzdžiui, „automobiliu nuoma“, „automobiliu nuoma kaune“, „masinu nuoma“ ir kt., tačiau vartotojai ne visuomet veda tikslines raktines frazes, pavyzdžiui, „auto nuoma“ , „car nuoma“, „pigi busiku nuoma“ ir pan. Atliekant SEO, iškelti visus raktinius žodžius yra ilgas, sudėtingas ir nuolatinių investicijų reikalaujantis procesas. Netgi nėra rekomenduojama to daryti, nes kitaip gali nukentėti didžiausias paieškų apimtis turinčių raktinių žodžių pozicijos. Tam puiki alternatyva yra Google Adwordsmokama reklama, kuri gali transliuoti tekstinius skelbimus pagal visas reikalingas paieškos frazes.

Geriausi rezultatai yra pasiekiami jungiant SEO optimizaciją ir „Paid search“ mokamą reklamą (Google AdwordsBing Ads, Yahoo Ads).

Kodėl reikia daryti SEM?

sem paslaugosPagal atliktų tyrimų duomenis, 9 iš 10  vartotojų ieško informacijos internete apie Juos dominančias prekes ar paslaugas, jų technines savybes, privalumus, atsiliepimus, rekomendacijas, pardavimo vietas ir daug kitos informacijos.

Todėl verslui svarbu būti matomam savo potencialiam klientui. Reikia suvokti, kokius kriterijus kelia paieškos varikliai, kaip jie veikia ir reaguoti į kintančius reikalavimus.

Penkios priežastys, kodėl verta investuoti į SEM?

  1. Padidinsite savo pardavimus.

Daugiau lankytojų Jūsų svetainėje atneš daugiau potencialių klientų ir galiausiai daugiau pardavimų. Milijonai vartotojų internete kasdien perka produktus ar paslaugas, taigi būdami matomi paieškos sistemose, tuo metu, kai ieškomi Jūsų produktai ar prekės, pasieksite savo tikslinius klientus.

  1. Tapsite žinomesni.

Kai žmonės eina į Google, jie paprastai ieško konkrečios informacijos apie tam tikrą produktą ar paslaugą. Naudojant internetinę paieškos rinkodarą (SEM), galima padėti Jūsų potencialiems klientams gauti daugiau informacijos apie Jūsų produktą ar paslaugą, nei jie būtų galėję išgirsti tai per televiziją, radiją ar sužinoję spaudoje.

  1. Padarykite konkurentus nelaimingus.

Jeigu Jūsų konkurentai ir taip nebuvo laimingi, tai jie taptų dar nelaimingesni, jei Jūs investuotumėte į paieškos rinkodarą (SEM). Kadangi SEM tikslas – generuoti lankytojų srautą į Jūsų svetainę, atitinkamai Google vertina, jog svetainė yra lankoma ir populiari, todėl tai gali daryti teigiamą įtaką aukštesnėms pozicijoms arba žemesnei paspaudimo kainai, naudojant „Paid search“ reklamą. Galite įgyti puikų ir ilgalaikį pranašumą prieš savo konkurentus. Taip pat  puslapio lankomumas daro įtaką ir rezultatams organinėje paieškoje.

  1. Vartotojų paklausa.

Paiešką galima apibūdinti, kaip žmonių paklausą. Žmonės įveda į Google paiešką tai, ko jie ieško, nori, o Googleparenka labiausiai atitinkančias kriterijus svetaines paieškos rezultatuose (Adwords reklamos skelbimai ir organiniai paieškos rezultatai). Būkite ten, kur yra paklausa įsigyti Jūsų produktą ar paslaugą.

  1. Palaiko kitus Jūsų rinkodaros kanalus.

Dauguma įmonių skiria tam tikrą biudžetą reklamai. Priklausomai nuo įmonės dydžio, tai gali būti reklama televizijoje, radijuje, žurnaluose, kaip pirminiuose kanaluose, su nuoroda daugiau informacijos rasti mūsų tinklapyje. Tik tokiu atveju, kai turite žinomą vardą ar prekinį ženklą ir trumpą domeną, vartotojai gali prisiminti ir iš karto įvesti domeno pavadinimą. Daugeliu atvejų, atsiradus poreikiui, vartotojai vis dėlto ieškos informacijos bendriniais raktiniais žodžiais, norėdami surasti konkretų produktą ar paslaugą. Ir jeigu Jūsų svetainės nėra pirmajame paieškos rezultatų puslapyje, didžioji dalis vartotojų pasirenka konkurentus, vien todėl, kad nerado Jūsų.

Socialiniu tinklu nauda SEO

Kaip socialiniai tinklai susiję su SEM?

 

Socialiniai tinklai šiuo metu yra tapę neatsiejama žmonių gyvenimo dalimi. Todėl socialinių tinklų marketingas (SMM) taip pat yra

vienas iš kompleksinių SEM sprendimų. SMM rinkodaros galimybės dažnai pralenkia kitus reklamos kanalus, todėl socialiniai tinklai gali būti puikus būdas pritraukti naujus vartotojus, priminti apie save esamiems klientams ir kt. Aktyvumas socialiniuose tinkluose generuoja lankytojų srautus į Jūsų internetinę svetainę, o tai daro įtaką Jūsų svetainės vertinimui – Google ją vertina patikimiau, kaip populiarią, lankomą ir patrauklią vartotojams. Naudodami Google Adwords mokamą reklamą, galite turėti aukštesnę poziciją paieškos rezultatuose arba mokėti žemesnę paspaudimo kainą. Aktyvumas socialiniuose tinkluose taip pat prisideda prie rezultatų organinėje paieškoje, tai gali turėti įtakos aukštesnėms pozicijoms paieškoje.

Taigi socialiniai tinklai ne tik gali padėti pasiekti savo tikslinius klientus, palaikyti su jais ryšį, bet ir prisidėti prie Jūsų svetainės pozicijų paieškoje tiek naudojant Google Adwords mokamą reklamą, tiek SEO paslaugas.

Kiti kompleksiniai SEM sprendimai

Kaip minėjome pradžioje, SEM yra šiuolaikinė internetinė rinkodara paieškos sistemose. SEM apima visą internetinę reklamą, kadangi tikslinių vartotojų srautas gali būti gaunamas iš kitų internetinės reklamos būdų, kaip remarketingas, Gmail reklama, Youtube reklama, turinio tinklo reklama, naujienlaiškiai ir kt. Tai lemia Jūsų svetainės lankomumą ir atitinkamai prisideda prie geresnių rezultatų mokamuose tekstiniuose skelbimuose ir organiniuose paieškų rezultatuose.

Trumpai apžvelgsime kitus kompleksinius SEM sprendimus:

Remarketingas – tai reklamos būdas, kurio tikslas pakartotinai pritraukti klientus į Jūsų internetinę svetainę. Jūsų svetainės lankytojams apie Jus primena vaizdinės reklamos (baneriai), transliuojami kitose populiariose internetinėse svetainėse. Kitaip tariant, tai pakartotinė reklama. Mokate tik už paspaudimus, o ne už parodymus.

Turinio tinklo reklama – Jūsų vaizdinė reklama (baneriai), kuri gali būti transliuojama pasirinktose svetainėse (pavyzdžiui, 15min.lt, delfi.lt, lrytas.lt), pagal pasirinktus raktinius žodžius (pavyzdžiui, raktinis žodis „dviračiai“ – tokiu atveju, Jūsų vaizdinė reklama (baneris) būtų transliuojama portaluose, kurių turinyje, straipsnyje ir pan. yra informacijos, susijusios su šiuo raktiniu žodžiu). Mokate už paspaudimus, o ne už parodymus.

Gmail reklama – puikus būdas pasiekti tikslinę auditoriją. Naudojant Gmail reklamą, galima išskirti tikslinius klientus, kuriems būtų transliuojama Jūsų reklama. Pasirinkti auditoriją galima pagal lytį, amžių, domenus (sistema nuskaito iš kokių domenų yra dažniausiai gaunami laiškai), raktinius žodžius (reklama transliuojama tiems vartotojams, kurių laiškuose yra parinkti raktiniai žodžiai ar frazės) ir kt. Mokate už paspaudimus, tiksliau už atidarytą laišką.

Youtube reklama – vaizdo įrašų (video) reklama Youtube reklamos tinkle. Jūsų vaizdo įrašas gali būti rodomas prieš Youtube filmukus (galite pagal raktinius žodžius transliuoti reklamą prie vaizdo įrašo medžiagos, susijusios su Jūsų produktu ar paslauga. Pavyzdžiui, esate medžioklės prekių parduotuvė, tokiu atveju, Jūsų vaizdo įrašas gali būti rodomas prie vaizdinės medžiagos, susijusios su medžiokle). Jūsų vaizdo įrašas gali būti rodomas Youtube paieškos rezultatų puslapyje pagal pasirinktus raktinius žodžius ar frazes. Apmokestinami esate tik tuomet, kai vartotojas peržiūri 30 sekundžių Jūsų vaizdo įrašo.

Taip pat pasirinkus remarketingą arba turinio tinklo reklamą, Jūsų vaizdinė reklama (baneriai) gali būti transliuojami Youtube reklamos tinkle.

Naujienlaiškiai – tai puikus būdas esamiems klientams priminti apie save, siųsti naujienas, akcijų pasiūlymus, sveikinimus ir pan. Iš naujienlaiškių galite sulaukti į Jūsų internetinę svetainę sugrįžtančių lankytojų srauto ir, žinoma, papildomų pardavimų.

Kompleksiniai SEM sprendimai gali padėti sėkmingai plėtoti Jūsų verslą internete. Norite sužinoti daugiau, kaip pasiekti puikių rezultatų internetinėje rinkodaroje? Susisiekite – sužinokite daugiau!