Remarketingas (persekiojanti reklama) – kas tai?

Naudodami pakartotinę rinkodarą galite pasiekti anksčiau jūsų svetainėje apsilankiusius ar programą mobiliesiems naudojusius žmones. Jūsų skelbimai gali būti matomi kitose svetainėse, kurios priklauso „Google“ vaizdinės reklamos tinklui arba kai vartotojai ieško paslaugų ar produktų su raktažodžiais, kurie susiję su jūsų skelbimu.

Persekiojančios reklamos nauda

Nesvarbu ar norite padidinti pardavimus, registraciją, ar didinti prekės ženklo žinomumą, pakartotinė rinkodara gali būti strateginė jūsų reklamos dalis.

  • Greitas auditorijos pasiekiamumas: galite rodyti skelbimus tiems, kurie ankščiau naršė jūsų puslapyje ir dabar naršo kitose svetainėse, bet yra labiau pasiryžę pirkti. Taip pat galite padėti potencialiems klientams jus rasti rodydami savo skelbimus kai jie ieško jūsų puslapio „Google“ paieškoje.
  • Koncentruota reklama: galite sukurti pakartotinės rinkodaros sąrašus konkretiems atvejams. Pavyzdžiui, galite sukurti pakartotinės rinkodaros sąrašą, skirtą žmonėms, kurie kažką pridėjo į savo pirkinių krepšelį, bet neužbaigė operacijos.
  • Didelis mastelio pasiekimas: galite pasiekti žmones iš savo sąrašo per jų naudojamas mobiliųjų programėles ir 2 milijonus svetainių, kuriose jie naršo.
  • Veiksminga kainodara: galite sukurti aukštos kokybės pakartotinės rinkodaros kampanijas su automatiniu kainų siūlymu. Realaus laiko siūlymas apskaičiuoja optimalų jūsų skelbimą žiūrinčio asmens pasiūlymą, padedantį laimėti skelbimų aukcioną su kuo geriausia kaina.
  • Lengvas skelbimų kūrimas: sukurkite teksto, vaizdo ir video skelbimus nemokai. Sujunkite dinamišką pakartotinės rinkodaros kampaniją su skelbimų galerija, taip jūsų skelbimai bus vizualiai patrauklūs vartotojams.
  • Kampanijos statistika: turėsite ataskaitas apie tai, kaip veikia jūsų reklamos kampanijos, kur rodomi skelbimai ir kokią kainą mokate.

„Google Ads“ remarketingo būdai

  • Standartinis remarketingas: ankstesni lankytojai galės matyti jūsų skelbimus naršydami vaizdinės reklamos tinkle (ang. Display Network).
  • Dinaminė pakartotinė rinkodara: padidinkite rezultatus naudodami dinaminę pakartotinę rinkodarą, su skelbimais, kuriuose yra produktų ar paslaugų, kurias žmonės peržiūrėjo jūsų svetainėje.
  • Paieškos skelbimų pakartotinės rinkodaros sąrašai: rodykite skelbimus ankstesniems lankytojams, kurie toliau ieško ko jiems reikia „Google“ po išėjimo iš jūsų svetainės.
  • Vaizdo įrašų pakartotinė rinkodara: rodykite skelbimus žmonėms, kurie peržiūrėjo jūsų vaizdo skelbimus ar lankėsi jūsų „YouTube“ kanale, kai jie naudojasi „YouTube“, naršo vaizdinės reklamos tinkle, kitose svetainėse ir telefono programose.
  • Klientų sąrašo pakartotinė rinkodara: kliento atitikmeniu (ang. Customers match) galite įkelti savo klientų kontaktinius duomenis. Kai šie žmonės bus prisijungę prie „Google“, galėsite jiems rodyti skelbimus.