Pardavimų augimas

Pagrindinis / Straipsniai / Pardavimų augimas

Pardavimų augimas pasitelkiant reklamą internete 


Įkūrėte verslą, tačiau apie Jus dar mažai kas žino? Padidėjo Jūsų verslo srities konkurencija ir sumažėjo pelnas? Naudojatės tradiciniais ir brangiais reklamos kanalais, tačiau pastebėjote, jog jie neatsiperka? Norite kokybiškos ir veiksmingos reklamos internete? Reikia daugiau potencialių klientų ir didesnių pardavimų apimčių? Jeigu į daugumą šių klausimų atsakėte TAIP, tuomet tikrai turėtumėte pasinaudoti reklamos internete galimybėmis.

Reklama internete šiuo metu sparčiai populiarėjantis rinkodaros būdas, kuris žavi savo modernumu, nuolatiniu atsinaujinimu bei auditorijos pasiekiamumo mastais. Tiesa, internetinė reklama yra susijusi su SEO paslaugomis, kurios padeda interneto puslapiui tapti efektyvesniu pardavimų įrankiu.

Išskiriamos keturios pagrindinės reklamos priemonės internete, kurios neatsiejamos nuo SEO paslaugos:

  • Reklama interneto svetainėse. Pasinaudojus šia priemone galima pateikti daug informacijos apie savo įmonę, prekes, paslaugas, taikomas akcijas. Taip pat yra galimybė skelbti įvairaus pobūdžio reklamines žinutes. SEO paslaugas teikiantys specialistai gali pasirūpinti, kad tekstai būtų profesionalūs ir efektyvūs, suteiktų naudos, būtų laiku ir nuolat atnaujinami.
  • Reklama paieškos sistemose. Šiai priemonei svarbiausi raktiniai žodžiai, t. y. vartotojai ieško norimo produkto pagal tikslius raktinius žodžius. Vienas iš SEO optimizacijos uždavinių ir yra tikslingai parinkti ir reikiamoje vietoje skelbti raktinius žodžius.
  • Reklama socialiniuose tinkluose ir forumuose. Suteikiamos galimybės pasiekti tikslinę auditoriją ir tiesiogiai su ja komunikuoti. SEO paslaugos apima ir socialinių tinklų optimizavimą, tokiu būdu didinamas Jūsų prekės (paslaugos) ženklo žinomumas, svetainės svarba ir patikimumas.
  • Reklama elektroniniu paštu. Šiuo atveju su vartotojais susisiekiama siunčiant jiems reklamines žinutes. Tai puikus būdas per kelias sekundes pranešti apie naujienas.

Visos šios priemonės turi konkrečias rūšis, kurias galite pasirinkti, kad pasiektumėte savo tikslų. Reklama jau nėra laikoma paprastu visiems vartotojams pasiekiamu pranešimu, tai – individualizuota informacija, pritaikyta kiekvienam pagal jo poreikius ir lūkesčius.

Iš ko galite rinktis?

Reklamos internetu rūšių yra įvairių, tačiau čia mes pateikiame pačias populiariausias.

  • Google Adwords – Google kampanijos sukurta reklamos sistema, grįsta mokesčiu už paspaudimus. Tai reiškia, kad užsisakę šią reklamą mokėsite už paspaudimus ant Jūsų reklaminio pranešimo Google paieškoje.
  • Facebook reklamakonkrečiai auditorijai (pagal amžių, lytį, šalį, socialinį statusą, pomėgius ir pan.) taikoma reklama. Tai reiškia, kad pasinaudoję šia reklama, lengvai pasieksite tikslinę auditoriją. Be to, apskritai socialinių tinklų reklama suteikia galimybę užmegzti ir palaikyti asmeninius ryšius su  potencialiais savo klientais – tai labai svarbu teigiamai Jūsų reputacijai formuoti, pasitikėjimui palaikyti. Atkreipti dėmesį reikėtų į Facebook naudojimo mastus – jis turi beveik 2 mlrd. vartotojų visame pasaulyje ir daugiau nei 1 mln. vartotojų Lietuvoje. Taip pat čia aktyvios ir įmonės – skaičiuojama daugiau nei 50 mln. įmonių, naudojančių Facebook socialinį tinklą rinkodaros tikslais.
  • SEO optimizavimo paslauga – interneto svetainių optimizacija paieškos sistemoms. Šis būdas padeda užtikrinti ilgalaikį nuolatinį lankytojų srautą.
  • Remarketingas – pakartotinė rinkodara. Tai reklamos būdas, kuris leidžia dar kartą pritraukti potencialius klientus, kurie jau yra lankęsi Jūsų svetainėje, tačiau neatliko jokio veiksmo.
  • Copywriting’as – „parduodantys tekstai“. Kitaip tariant, tai profesionaliai parašytas reklaminis tekstas, išprovokuojantis lankytoją atlikti tam tikrą veiksmą, pavyzdžiui, įsigyti siūlomą prekę ar paslaugą.
  • Naujienlaiškiai – tai dar vienas internetinės rinkodaros būdas. Tinkamai sumaketuotas naujienlaiškis ir profesionaliai parašytas tekstas neabejotinai patraukia kliento dėmesį. Pastebima, kad tam tikrų žodžių („išskirtinis“, „nerealus“, „specialus“ ir pan.) vartojimas, kuriant naujienlaiškio pavadinimą, padidina laiško atidarymo procentą net iki 20 proc.

Kurią reklamos internete rūšį pasirinksite ir kuri geriausiai veiks Jūsų atveju, labiausiai priklauso nuo Jūsų siūlomo produkto rinkos. Tačiau statistikos duomenimis, apie 90 proc. visos reklamos rinkos internete padengia 3 reklamos internete rūšysAdwords reklama, SEO paslaugos, Facebook reklama.

Kiekvienas iš šių išvardytų reklamos būdų turi savus privalumus, naudojamus tam tikrais tikslais, tačiau egzistuoja ir bendri reklamos internetu tikslai, atskleidžiantys internetinės reklamos pranašumą iš kitų reklamų.

Kodėl verta pasinaudoti reklamos internete galimybėmis?

  1. Užtikrina nuolatinį lankytojų, ateinančių į Jūsų internetinę svetainę, skaičių.
  2. Formuoja teigiamą Jūsų įmonės (prekės ar paslaugos) įvaizdį.
  3. Didina prekių ir paslaugų pardavimus.
  4. Pritraukia naujus klientus.
  5. Suteikia galimybę efektyviai pristatyti savo prekę ar paslaugą visuomenei.
  6. Reklama internete kuriama ir pateikiama operatyviai, esant poreikiui, gali būti bet kada koreguojama, pildoma, keičiama.
  7. Pasiekia itin plačią auditoriją ir sudaro galimybę matyti, kiek vartotojų pamatė reklamą.
  8. Dažnai yra pigesnė nei tradicinė reklama.
  9. Padeda greitai suformuoti (arba pakeisti) Jūsų verslo įvaizdį.
  10. Tai rinkodaros priemonė, galinti padidinti konkurencingumą.

Interneto vartojimas itin sparčiai auga. Šiam augimui įtaką gali daryti tai, kad internetu galima naudotis bet kuriuo Jums patogiu metu – darbo, laisvalaikio, bendraujant, ieškant informacijos ar vos panorėjus, todėl yra tikimybė, kad Jūsų reklamą pamatys itin daug žmonių. Be to, pasirinkus reklamą internetu, suteikiama galimybė nuolat stebėti statistinius rodiklius. Tai reiškia, kad turite nuolatinę galimybę atnaujinti, keisti ar tobulinti ne tik reklaminį pranešimą, bet ir pačią internetinę svetainę. Maža to, internetinės reklamos efektyvumą galima nesunkiai išmatuoti – parodymų skaičius, paspaudimų skaičius, pardavimų skaičius, pardavimų suma, investicijų grąža ir pan. gali būti atskleista vos tik Jums panorėjus.

Sumaniai prisitaikykite prie savo klientų, pasinaudokite internetinės reklamos galimybėmis ir Jūsų lūkesčiai bus patenkinti!