fbpx

Kurkite savo verslą Instagram platformoje

Šiame straipsnyje pateiksime kelias galimybes, kurias pasitelkę galėsite reklamuotis ir gerinti savo verslo rezultatus. Norėdami siekti maksimalių rezultatų, turite pasitelkti skirtingas priemones ir sudominti vartotojus, todėl ieškodami naujų būdų tai padaryti padidinsite tokią tikimybę.

„Stories“ skelbimai

Papildykite savo „feed‘o“ turinį su Instagram „stories“. Būkite pasiekiami daugiau nei 500 mln. paskyrų, kasdien naudodamiesi šia funkcija.

Naudojant šio tipo skelbimus yra galimybė juos nukreipti į pasiekiamumą, vaizdo įrašų peržiūras, srautą, konversijas, programų įdiegimą ir prekės ženklo žinomumą. Todėl tuo pačiu galite siekti pagerinti savo verslo rezultatus.

Galite sekti kaip jūsų Instagram „stories“ skelbimai veikia įžvalgų skiltyje. Taip pat pasitelkę „Ads Manager“ arba „Power Editor“ galite analizuoti metriką, įskaitant pasiekiamumą, parodymus ir kitą vaizdo įrašų dominančią informaciją, lygiai taip pat kaip analizuotumėte kitus skelbimus.

Prisijunkite prie daugiau nei 50% verslo paskyrų, kurios kūrė skelbimų reklamas per pastarąjį mėnesį. Statistika rodo, kad 60% Instagram „stories“ žiūrima su įjungtu garsu, todėl būtinai dalinkitės tokiais vaizdo įrašais, kurie skamba tiek gerai, kaip ir atrodo.

Nuotraukų skelbimai

Papasakokite savo istoriją su gražiomis, kūrybingomis ir estetiškomis nuotraukomis. Nuotraukos gali būti įkeliamos kvadratinės arba kraštovaizdžio formatais.

Nuotraukų skelbimai leidžia prekės ženklams demonstruoti produktus ar paslaugas per patrauklius vaizdus. Jei jau kuriate aukščiausio lygio vaizdinį turinį, „Instagram“ nuotraukų skelbimai suteikia platformą, kuria galite pasidalinti su dar daugiau žmonių. Jie rodomi vartotojų „feed‘e“ ir paspaudę ant skelbimo vartotojai bus nukreipiami tiesiai į jūsų svetainę, kur ras produkto ar paslaugos aprašymą ir galės tai įsigyti.

Vaizdo įrašų skelbimai

Kurkite aukštos kokybės skelbimus ir paįvairinkite juos vaizdo įrašais. Dabar galite dalintis iki minutės trukmės vaizdo įrašais kvadratiniu arba kraštovaizdžio formatu.

Instagram vartotojai mėgsta vaizdo įrašus ir atlikti tyrimai rodo, kad per 2017 metus vaizdo įrašų žiūrėjimas Instagram platformoje padidėjo daugiau nei 80%. Į tai atkreipė dėmesį ir marketingo specialistai ir prekės ženklų savininkai ir pradėjo reklamuoti savo produktus ar paslaugas šiuo būdu.

Puikus sėkmingos vaizdo reklamos kampanijos pavyzdys yra „La La Land“ filmas. Kampanija buvo skirta jaunesnei auditorijai (nuo 18 iki 24 metų). Tačiau jaunesnius žmones retai traukia Holivudo miuziklai. Profesionali komanda žinojo, kad Instagram vartotojai mėgsta tokias temas kaip romantika, kelionės ir mada. Jie pasinaudojo šiomis temomis kurdami 10 trumpų vaizdo įrašų ir nukreipė juos į šią tikslinę auditoriją. To rezultatas padidėjęs žinomumas, sumažėjęs atmetimo rodiklis ir padidėjęs ketinimas pamatyti šį filmą.


Karuselės tipo skelbimai

Vaizdo įrašų skelbimai, kaip ir nuotraukų skelbimai, matomi vartotojų „feed‘e“. Dešiniajame viršutiniame kampe galite matyti kiek laiko trunka vaizdo įrašas, o paspaudus ant „learn more“ būsite nukreipiami į svetainės puslapį.

Pagerinkite savo skelbimus pridėdami skelbimus, kuriuose daugiau nuotraukų ar vaizdo įrašų. Žmonės gali braukti per tokius skelbimus, kad pamatytų sekančią nuotrauką ar vaizdo įrašą.

Karuselės pagalba galima:

  • Parodyti kelis produktus;
  • Pasidalyti kelių dalių istorija;
  • Pagilinti žinias apie vieną paslaugą ar produktą pridedant 10 skirtingų nuotraukų ar vaizdo įrašų.

Karuselės formatas puikus norint parodyti turinio universalumą ir tiems prekės ženklams, kurie turi tos pačios prekės skirtingas rūšis, pavyzdžiui drabužių parduotuvėms.


Kolekcijos skelbimai

Šis skelbimų būdas yra vienas naujausių, pristatytas 2018 metais. Jų veikimo principas labai paprastas: kai vartotojai pamato jūsų kolekcinį skelbimą, jie gali įsigyti produktus tiesiai iš skelbimo. Tokiuose skelbimuose galite įkelti daugiau nuotraukų, kurios visos bus rodomos vienu metu, tik viena didesnė, o dar trys, tokio pačio dydžio, išdėstomos po ja.

Kolekciją galite naudoti norėdami vizualiai įkvėpti ir padėti auditorijai atrasti, naršyti ir įsigyti produktus. Papasakokite integruotą istoriją su produktu ar gyvenimo būdu, naudodamiesi vaizdo įrašais, nuotraukomis ar juos sukombinavę.

Pasitelkite įvairias galimybes, kad pasiektumėte kuo daugiau vartotojų ir juos sudomintumėte. Kadangi galimybės plečiasi, nuo tendencijų neatsilikite ir jūs. Kartais tik nuotraukos skelbimas negali nusakyti visos jūsų siūlomos produkto ar paslaugos vertės. Todėl vietoj nuotraukos, kaip alternatyvą, rinkitės kitą skelbimo būdą, kurį randate šiame straipsnyje.