fbpx

Kodėl matote tam tikras „Facebook“ reklamas?

Nesvarbu, ar esate naujas „Facebook“ vartotojas, ar naudojate jį jau ilgus metus, turėtumėte suprasti kokios įtakos turi jūsų veiksmai „Facebook“ paskyroje rodomoms reklamoms.

Tam, kad suprastumėte kodėl jums rodomi tam tikri skelbimai, prieš ketverius metus, buvo įdiegti atnaujinimai „Kodėl aš matau šią reklamą?“ (ang. Why am I seeing this ad) ir „Skelbimų nustatymai“ (ang. Ad preferences). Jie buvo sukurti, nes koncentruotasi į vieną ar dvi svarbiausias priežastis, t.y., demografinė informacija arba tai, jog kažkada lankėtės svetainėje, kurios produktai ar paslaugos jums rodomos. Šiais atnaujinimais siekiama didesnio skaidrumo ir kontrolės.

Neseniai šie įrankiai buvo atnaujinti, tačiau grįžtamasis ryšys leidžia suprasti, jog šie įrankiai vis dar sunkiai suprantami ir sunku juose naršyti. Todėl, įdiegti dar du atnaujinimai, kad būtų išspręstos šios problemos ir vartotojai galėtų lengviau naviguoti šių įrankių pagalba. Dabar reklamos bus tikslesnės, jos įtrauks interesus ir kategorijas, kurios atitinka tarp jūsų ir konkrečių skelbimų. Taip pat bus aiškiau iš kur informacija atkeliauja, pavyzdžiui, iš svetainės, kurioje lankėtės arba puslapio, kuris jums patiko.

Be to, atnaujinamos skelbimų nuostatos, tam, kad galėtumėte sužinoti apie įmones, kurios įkelia sąrašus su jūsų informacija, pavyzdžiui, el. pašto adresu arba mobiliojo telefono numeriu. Dabar pamatysite skirtuką su dvejomis kategorijomis:

  • Reklamos kūrėjai, kurie pasitelkdami sąrašus, į kuriuos buvote įtraukti, jums reklamuoja produktus ar paslaugas bent vieną kartą per 7 dienas. Pavyzdžiui,  sporto salė gali naudoti buvusių ar esamų klientų el. pašus, tam, kad būtent jiems būtų rodoma reklama.
  • Įmonės, kurios turėjo informaciją apie jus. Šios kategorijos tikslas – padėti jums suprasti trečiąsias šalis ir įmones, kurios įkėlė ir bendrino reklamas su sąrašu, kuriame buvo informacija apie jus. Šioje kategorijoje matysite verslus ir reklamos kūrėjus, kurie naudojasi informacija, kad per artimiausias 90 dienų galėtų skleisti jums reklamą.

„Facebook“ komanda ir toliau dirba, kad informacija apie skelbimus taptų skaidresnė

ir lengviau valdoma. Jei norite sužinoti daugiau apie „Kodėl aš matau šį skelbimą?“, apsilankykite „Facebook“ pagalbos centre.