Kaip tinkamai atsirinkti raktažodžius Google reklamoje?

Raktinių žodžių planavimo priemonė (ang. Keyword Planner) naudojant „Google Ads“ yra pagrindinis pagalbinis įrankis atsirinkti raktinius žodžius. Jį naudojant greičiau randami norimi raktiniai žodžiai ir lengviau kuriamos „AdWords“ reklaminės kampanijos. Tinkamai išnaudojant raktinius žodžius pritraukiami tiksliniai klientai, todėl reklamos biudžetas nešvaistomas veltui.

Ateities prognozės

Pirmiausia, raktiniai žodžiai turi būti susiję su jūsų interneto svetainės turiniu, taip atvedami potencialūs klientai. Raktinių žodžių planavimo priemonė teikia tokių raktinių žodžių idėjas ir srauto prognozes jums suvedus savo svetainės URL. Be to, galima ieškoti raktinių žodžių pagal terminus, kurie apibūdina jūsų produktus ar paslaugas. Kad būtų lengviau Google įrankis leidžia įkelti ne po vieną raktinį žodį, todėl matysite 12 mėnesių istorinę statistiką, kiek kartų žmonės ieškojo tam tikro žodžio ar koks yra jo konkurencingumas. Matysite ir srauto prognozės informaciją, kuri susijusi su paspaudimais ir jų kiekiu, kiek gali sulaukti raktiniai žodžiai nustačius tam tikrą kainos pasiūlymą ir biudžeto sumą.

Raktinių žodžių pasirinkimas

Vertėtų skirti daugiau laiko ir analizių raktinių žodžių paieškoms, taip pritraukiamas srautas bus tikslingesnis ir naudingesnis. Kaip pavyzdžiui, vieno raktinio žodžio paieška labai plati ir mažai nusakanti, todėl naudingiausia naudoti 2-3 žodžius, kurie tiksliau apibūdina tai, ką siūlote vartotojams.

Imkime pavyzdžiu žodį „batai“. Jeigu ir prekiaujate batais, toks paieškos terminas yra pernelyg platus ir pritraukia labai didelį srautą žmonių. Jums gali iškilti klausimas kodėl tai blogai. Turint didesnį biudžetą ir galint jį naudoti tik srautui didinti tai jokiu būdų nebus blogai, tačiau esant limituotam biudžetui jūsų reklamos, kaip ir jų raktažodžiai, turėtų būti tikslingesni. Batų rūšių yra daug ir vieni gali ieškoti žieminių batų, kiti vasaros sezonui sandalų. Taigi, turint limituotą biudžetą ir norint pritraukti į savo svetainę būtent tuos vartotojus, kurie gali būti potencialūs klientai reikėtų kurti tikslesnius raktinių žodžių atitikmenis ir siaurinti srautą. Tarkime norite parduoti aulinius batus skirtus moterims, todėl vietoj labai plataus termino „batai“ naudojate „auliniai batai moterims“. Taip paieškos bus siauresnės, bet konkretesnės ir tikslesnės.

Naudojant raktinių žodžių planavimo priemonę taip pat galite matyti kada paieškų su tam tikru raktiniu žodžiu yra daugiau bei kada žmonės yra aktyvesni ir linkę įsigyti jūsų siūlomą prekę ar paslaugą. Tai padės atsirinkti norimus raktažodžius jūsų skelbimų grupei.

Kainos pasiūlymas

Naudojantis raktinių žodžių planavimo įrankiu galite numatyti kokią norite skirti sumą raktažodžiams patikrindami jų paieškos puslapio viršaus kainų pasiūlymus. Šie pasiūlymai suteikia papildomą statistiką ir rodo preliminarius rezultatus, kuriais galima remtis pasirenkant savo raktažodžio paspaudimo kainą norint, kad skelbimus rodytų paieškos puslapio viršuje. Tačiau aklai šiais duomenimis tikėti nevertėtų, kadangi raktažodžio kaina priklauso ir nuo kitų kriterijų, kurių raktinių žodžių planavimo priemonė numatyti negali.

Be to, dažnai daroma klaida – prie raktinių žodžių priskiriamas kompanijos ar internetinio puslapio pavadinimas. Toks raktini žodis nėra pernelyg naudingas, nes suvedus jūsų pavadinimą dažniausiai jau būsite randami pirmame organinės paieškos puslapyje ir už tai nieko mokėti nereikės.

Apibendrinant galima teigti, kad kuo kruopščiau išnagrinėsite raktažodžius savo prekei ar paslaugai ir juos pritaikysite, tuo didesnę naudą iš to gausite. Skirkite tam laiko, tikrinkite ir testuokite tam, kad gautumėte maksimalius rezultatus ir konversijas.