fbpx

Kaip pasirinkti tinkamą influencerį savo prekiniam ženklui?

Kalbant apie vartotojų išlaidas, internetinis turinys ir socialinės platformos daro jiems didžiulę įtaką renkantis ką pirkti. Marketingo specialistai kuria turinį, kad įtrauktų ir sudomintų potencialius klientus. Tačiau vis dažniau marketingo specialistai, kaip komunikacijos priemonę, savo produktams ar paslaugoms reklamuoti, pasitelkia naują reklamos formą – influencerių marketingą.

Nors prekės ženklo sukurtas turinys yra naudingas ir gali padėti sukurti pasitikėjimą, kartais didžiausią įtaką daro nuomonės formuotojai, kuriuos jūsų klientai seka ir pasitiki jų rekomendacijomis.

Tinkamų influencerių suradimas

Influencerių komunikacijos efektyvumas priklauso ir nuo pirminio etapo – tinkamo nuomonės formuotojo pasirinkimo. Šiame straipsnyje aptarsime į kokius kriterijus reikėtų atsižvelgti renkantis savo prekės ženklui tinkamus influencerius, jog žinutė būtų tinkamai iškomunikuota ir duotų naudos.

  1. Aktualumas

Prieš domėdamiesi kiek jie sulaukia lankytojų ir norėdami gauti kitus svetainės statistinius duomenis, išsiaiškinkite ar nuomonės formuotojo turinys suderinamas su jūsų pranešimu. Perskaitykite to influencerio skelbtus įrašus, kad suprastumėte kokie yra jo tiksliniai sekėjai.

Vien todėl, kad influencerio skelbimai apie maistą, nereiškia, kad jie atitinka ekologišką prekės ženklą.

Todėl turite nuspręsti kokios srities influenceris jums tinkamiausias pagal savo skelbiamą turinį. Tai itin svarbus kriterijus, į kurį reikia atkreipti dėmesį norint padaryti tinkamą poveikį tikslinei auditorijai, į kurią orientuojatės.

  1. Įsitraukimas

Įsitraukimas rodo, koks intensyvus influencerio skelbiamas turinys. Ar jo sekėjai reaguoja į skelbiamus įrašus, komentuoja bei jais dalinasi. Koks sekėjų procentas yra lojalus ir pastovus, lyginant su naujais stebėtojais. Tai, kiek sekėjai bendrauja su influenceriu ir kaip dažnai jie grįžta, rodo tarpusavio ryšį, kuris gali būti traktuojamas kaip pasitikėjimas ir nuomonės formavimas.

  1. Pasiekiamumas

Nors pasiekiamumas nėra pati svarbiausia metrika, jis vienas iš svarbiausių rodiklių renkantis influencerį. Tačiau prekės ženklo savininkai ar marketingo specialistai, turėtų atsispirti atkreipti dėmesį tik į lankytojų skaičių, kaip pasiekiamumo rodiklį. Srautas ir stebėtojai yra prasmingi tik tiek, kiek influenceris pasiekia jūsų prekės ženklo tikslinę auditoriją.

  1. Dažnumas

Tam, kad influencerio auditorija būtų pastovi ar net augtų, jis turėtų neapleisti savo socialinės platformos ir nuolatos ją papildyti. Tokiu būdu jo sekėjai norės grįžti patikrinti ar jis ką nors įsikėlė ir galbūt net įsitraukti ir palikti komentarą. Dažnai skelbiantys įrašus ir atnaujinantys turinį influenceriai turi lojalesnių sekėjų, kurie domisi jų gyvenimu. Todėl, dirbant su tokiais influenceriais lengviau pasiekti potencialius klientus, kurie norės pagal rekomendaciją įsigyti jūsų produktą ar paslaugą.

  1. Autentiškumas

Tie influenceriai, kurie mažiau reklamuoja prekės ženklus, dažnai kelia didesnį pasitikėjimą savo auditorijai. Jų asmeninės istorijos, apimančios ir prekės ženklo pristatymą ir savybių atskleidimą suteikia vartotojams daugiau noro jį įsigyti.

Įdomios, įtraukiančios istorijos taip pat linkusios sulaukti daugiau reakcijų ir komentarų nei tos, kurios tik siūlo ar apžvelgia prekės ženklą. Turinys, kuris domina vartotojus, yra autentiškas ir žinutes siunčia įdomesniu formatu nei tik po nuotrauka komentaras „man patiko, rekomenduoju“. Pavyzdžiui, žinutė apie turėjimą odos problemą ir jos gydymą su tam tikru prekės ženklu sudomina labiau.

Kad ir į ką orientuojasi jūrų prekės ženklas, galite užmegzti ryšius su influenceriu, kuris kuria kokybišką, jūsų prekės ženklą atitinkantį, autentišką turinį, su auditorija į kurią orientuojatės.

Atminkite, kad influenceriai yra ne tik socialinių paskyrų savininkai, bet ir formuoja nuomones didelėms auditorijoms įvairiose socialinėse platformose. Todėl tinkamai pasirinkę ir pasinaudoję jų paslaugomis galite gauti maksimalios naudos savo verslui.