fbpx

Kaip pasirinkti kokios „Google“ reklamos yra tinkamos jūsų verslui

„Google“ pateikia įvairias vietas savo tinkle kur galite skelbti savo reklamas. Tačiau norint, kad jos būtų veiksmingos reikia žinoti koks reklamos būdas yra tinkamiausias būtent jūsų prekės ženklui. Šiame straipsnyje pateikiame informaciją, kuri naudinga prieš pradedant reklamines kampanijas.

Galite rinktis iš 5 tikslų:

  • Didinti lankomumui;
  • Didinti žinomumui;
  • Didinti pardavimams;
  • Specialiems pasiūlymams;
  • Mobiliosioms programėlėms.

Bei nuspręsti, kuris tinkamiausias iš šių reklamos būdų:

  • Reklama paieškos tinkle;
  • Remarketingas;
  • Reklama vaizdinės reklamos tinkle;
  • YouTube reklama;
  • Gmail reklama.

Reklama paieškos tinkle

Pasirinkus šį reklamos būdą efektyviai didinamas svetainės lankomumas ir produktų ar paslaugų pardavimai. Taip yra todėl, kad vartotojai, įvedę raktinius žodžius, ieško konkretaus produkto „Google“ paieškoje, kurį yra nusiteikę įsigyti. Reklama paieškos tinkle taip pat tinka skatinti vartotojus atsisiųsti mobiliąsias programėles. Tačiau šis būdas mažiausiai efektyvus didinant žinomumą ir norint pranešti specialius pasiūlymus.

Remarketingas

            Šiuo reklamos būdų galite didinti lankomumą savo svetainėje, žinomumą apie savo prekės ženklą, greitai pranešti apie specialius pasiūlymus bei skatinti mobiliųjų programėlių įdiegimą telefonuose. Remarketingas efektyvus išvardintiems tikslams, kadangi būtent jis skirtas pasiekti žmones, kurie anksčiau sąveikavo su jūsų svetaine ir apžiūrinėjo jūsų siūlomus produktus ar paslaugas. Taip pat tai ganėtinai efektyvus būdas didinti pardavimus, tačiau jei jūsų tikslas didesnis konversijų kiekis geriau pasitelkti reklamą paieškos tinkle.

Reklama vaizdinės reklamos tinkle

            Vaizdinės reklamos tinklas turi prieigą prie 2mln. svetainių ir pasiekiau daugiau nei 90% interneto naudotojų visame pasaulyje, todėl jis ypač tinka didinti lankomumui bei žinomumui ir taip atrasti naujų klientų.

YouTube reklama

            Reklamą YouTube platformoje geriausia naudoti tuomet, kai jūsų tikslas yra pranešti specialius pasiūlymus bei didinti prekės ženklo žinomumą. Pasitelkę šį būdą galite kūrybingai ir originaliai pateikti reklamą savo potencialiems klientams, taip supažindindami juos su jūsų siūlomu produktu. Naudojant YouTube reklamos būdą galbūt šiek tiek padidinsite srautą į savo internetinę svetainę, konversijų skaičių ar „apps‘ų“ telefonams įdiegimą.

Gmail reklama

            Kaip ir YouTube reklama, „Gmail“ efektyviausia ne jūsų svetainės srauto padidinimui. Tai taip pat vienas silpnesnių reklamos būdų didinti žinomumą apie jūsų prekės ženklą tarp vartotojų. Tačiau nėra blogiausias variantas didinti pardavimams, teikti specialiems pasiūlymams ar pranešti apie galiojančias akcijas bei raginti potencialius klientus atsisiųsti ir pradėti naudotis jūsų mobiliosiomis programėlėmis.

Tad, prieš pradedant vykdyti kampaniją pirmiausia vertėtų išsikelti tikslus, o jų pagalba lengviau atsirinksite tinkamus Google reklamos būdus jūsų verslui.