Kada geriausias metas postinti facebook online

Pagrindinis / Straipsniai / Kada geriausias metas postinti facebook online

Facebook "postų" rašymas


Žinodami kuriuo dienos metu Jūsų fanų būna daugiausiai online, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.

  1. Savo puslapio viršuje pasispaudžiate “Įžvalgos”/ “Insights”
  2. Toliau spaudžiate kairėje pusėje “Įrašai”/”Post”. Ir matote, kada Jūsų fanai yra online, galite pasirinkti savaitės statistiką arba ilgesnį laikotarpį. Ir atitinkamai matyti, kuriuo paros metu daugiausiai fanų būna online.

Kai Jūsų fanų yra daugiausiai online -  šis metas yra tinkamiausias postinti naujienas, pasiūlymus, kelti nuotraukas ir pan. Jeigu postinsite kitu metu postai, taip pat atsiranda ant jų sienos, tačiau jie gali jų nepasiekti, nes dėl kitų postų gausos jie nueina į apačią ir mažesnė dalis gali juos pamatyti.

Žinodami kuriuo paros metu Jūsų gerbėjų puslapyje apsilanko (prisijungia) daugiausiai, galėsite pasirinkti atitinkamą komunikacijos būdą, kad įrašus peržiūrėtų kuo daugiau gerbėjų.

Jūsų galimi veiksmai Facebook paskyroje:

  • Paspauskite užrašą „Įžvalgos“ (angl. Insights), esantį puslapio viršuje.
  • Paspaudę užrašą „Įrašai“ (angl. Post), esantį kairėje paskyros pusėje, galėsite matyti kada Jūsų gerbėjai yra prisijungę ir turėsite galimybę pasirinkti norimą matyti prisijungimų laikotarpį – savaitės ar ilgesnio laiko statistiką. Be to, matysite, kuriuo paros metu prisijungia daugiausia Jūsų gerbėjų.
  • Paspaudę „Įžvalgos“ (angl. Insights), kairėje puslapio pusėje, rasite ir daugiau naudingos informacijos – puslapio peržiūras, pasiekiamumą, interneto svetainės paspaudimus ir kt. O pasirinkę „Apžvalga“ matysite visus pagrindinius rodiklius vienoje vietoje.

Tuo metu, kai gerbėjų prisijungia daugiausia, veiksmingiausia skelbti naujienas, pasiūlymus, kelti nuotraukas ir pan. Jeigu informaciją skelbsite kitu metu, ji atsiras jūsų gerbėjų paskyros sienoje,  tačiau tikėtina, kad jie gali jos nepamatyti, nes dėl kitų įrašų gausos jūsų informacija atsidurs  puslapio apačioje.

Mūsų patarimas – analizuokite savo Facebook įrašus, atkreipkite dėmesį, kuris įrašas susilaukė daugiausiai „patinka“ (angl. Like) paspaudimų, buvo dažniausiai komentuojamas, juo buvo dalijamasi, sulaukė daugiausiai peržiūrų ir pan. Visa tai padės išsiaiškinti, kurie įrašai Jūsų vartotojams patrauklesni, į kuriuos jie labiau atkreipia dėmesį ir leis Jums tikslingai planuoti tolimesnę savo komunikaciją.

Be to, Jūs galite stebėti ir analizuoti savo konkurentų Facebook paskyras, jų įrašus, atkreipti dėmesį į tuos, kurie susilaukia daugiausiai „patinka“ (angl. Like) paspaudimų, komentarų, pasidalijimų.

Šioms apžvalgoms skirtas laikas padės Jums įgyti konkurencinį pranašumą ir atskleis, ko nori ir kas domina Jūsų potencialius klientus.