Išorinės SEO paslaugos

Straipsniai Išorinės SEO paslaugos

Išorinės SEO paslaugos, straipsnių skelbimas


Tikriausiai ne kartą teko skaityti įvairius straipsnius apie SEO paslaugas ir jų naudą. Šiuo metu SEO – itin populiarus būdas plėsti ir populiarinti savo veiklą, todėl svarbu žinoti, kaip ši paslauga vykdoma.

SEO paslaugos susideda iš dviejų pagrindinių dalių – vidinio ir išorinio SEO. Šiame straipsnyje pakalbėkime apie išorines SEO paslaugas, kurios, kaip teigia SEO specialistai, sudaro daugiau nei 80 proc. visos optimizavimo proceso vertės.

Kas yra SEO?

Neišsiplėsime pristatinėdami terminus. Manome, kad tikslinga paminėti tik tai, kad apskritai SEO – svarbus procesas, kai internetinė svetainė sukonfigūruojama taip, kad būtų kuo geriau randama natūralioje Google paieškoje, t. y. savaime pateikiama paieškos sistemose, be jokių reklaminių skelbimų.

Užsisakius SEO paslaugas, visų pirma, išsiaiškinami Jūsų poreikiai. Tuomet atliekama vidinė SEO optimizacija, t. y. sutvarkomas Jūsų internetinės svetainės „vidus“ ir tik paskutiniame žingsnyje pereinama prie išorinės SEO.

Kas yra išorinė SEO optimizacija?

Tai procesas, apimantis Jūsų internetinės svetainės išorėje (už svetainės ribų) vykdomus veiksmus. Dažniausiai išorinis SEO apibūdinama kaip paslauga, kuomet kuriamos iš kitų internetinių šaltinių į jūsų svetainę nukreipiamos kokybiškos ir su jūsų veikla susijusios nuorodos. Tai reiškia, kad gaunate galimybę autoritetinguose internetiniuose tinklalapiuose, populiariausiuose socialiniuose tinkluose skelbti reikšmingas atgalines nuorodas ir pagal pasirinktus raktažodžius kylate į aukščiausias organinės paieškos sistemų pozicijas. Vis dėlto, tai abstraktus apibrėžimas, nes iš tiesų išorinio SEO procesas yra žymiai platesnė paslauga, kuomet sudaromas kompleksinių veiksmų planas ir užtikrinamas Jūsų internetinės svetainės populiarumas ir žinomumas. Ši paslauga reikalauja nemažai laiko ir kruopštaus darbo. Užsisakydami išorines SEO paslaugas turėtumėte žinoti, kad jeigu jos atliekamos tinkamai ir laikantis visų reikalavimų, tuomet tai gali užtrukti iki kelių mėnesių. Atminkite, kad rinktis turite tik tuos SEO paslaugas teikiančius specialistus, kuriais pasitikite ir žinote, kad jie savo darbą atlieka profesionaliai bei kokybiškai.

Ką apima išorinio SEO paslauga?

Egzistuoja tam tikri pagrindiniai metodai, kuriais vadovaujamasi teikiant išorinio SEO paslaugas.

  • Kokybiškos atgalinės nuorodos į Jūsų internetinę svetainę.
  • Jūsų straipsnių publikavimas autoritetingose svetainėse ir tinklaraščiuose. Labai svarbu, kad kartu su straipsniu būtų pateikiamos ir nuorodos, nukreipiančios į Jūsų internetinę svetainę.
  • Nuorodų apsikeitimas su partneriais, tačiau svarbu, kad tie partneriai būtų patikimi.
  • Kitų internetinių svetainių savininkų noras dalintis nuorodomis į Jūsų internetinę svetainę. Pasistenkite, kad Jūsų kuriamas turinys būtų vertingas, aktualus ir naudingas.
  • Dalyvavimas įvairiose diskusijose. Tokiu būdu Jūs pritrauksite tikslinę auditoriją. Pateikiant nuorodas diskusijose svarbu, kad jos būtų tikslingos, pateikiamos reikiamoje vietoje ir reikiamu laiku (pavyzdžiui, suteikiant pagalbą žmonėms ir atsakant į jiems rūpimus klausimus).
  • Pasidalijimas informacija socialiniuose tinkluose. Tai pritraukia lankytojų ir užtikrina Jūsų žinomumą.

Kaip vykdomos išorinio SEO paslaugos?

Kaip jau minėjome, atlikus vidinį SEO, vykdomas išorinis SEO, kuris susideda iš tam tikrų dalių.

  1. Tinklapio patikimumo analizė, apimanti kelis svarbius elementus:
  • PASITIKĖJIMAS IR AUTORITETAS. Išorėje (už Jūsų internetinės svetainės ribų) skelbiamos internetinės nuorodos, dalijimasis jomis socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram, Twitter, Google +, Pinterest, LinkedIn) ir kiti veiksniai didina jūsų internetinės svetainės autoritetą paieškos sistemose ir kelia pasitikėjimą vartotojams.
  • VARTOTOJŲ APSILANKYMAS. Paieškos sistemos atsižvelgia į laiką, kurį internetinėje svetainėje praleidžia vartotojai. Kuo šis laikas ilgesnis, tuo mažesnis sistemos atmetimo rodiklis.
  • TAPATYBĖ. Neslėpkite savo tinklalapio tapatybės. Ji turi būti žinoma tiek paieškos sistemoms, tiek vartotojams.
  • TRŪKUMAI. Tinklalapyje negalima talpinti kenksmingo turinio, nes paieškos sistemos tai labai greitai aptinka. Be to, reklamas naudokite su saiku, jų neturi būti per daug.
  1. Išorinių nuorodų skelbimas, apimantis kelis svarbius elementus:
  • NUORODŲ KOKYBĖ. Jūsų internetinėje svetainėje esančios nuorodos turi atitikti kokybės reikalavimus – patikimumą, kokybę ir autoritetingumą.
  • RAKTAŽODŽIŲ SVARBA. Išorėje naudojamos nuorodos, kurios nukreipia vartotojus į jūsų internetinę svetainę, turėtų naudoti raktažodžius, pagal kuriuos Jūs norite būti surasti.
  • NUORODŲ KIEKIS. Į internetinę svetainę nukreipiančių kokybiškų ir patikimų išorinių nuorodų kiekis turi įtakos pozicijų pokyčiams paieškoje.
  • TRŪKUMAI. Mokant už nekokybiškas, netinkamas nuorodas, kuriomis siekiama pagerinti tinklalapio pozicijas, galima sulaukti neigiamo paieškos sistemų vertinimo ir neigiamai paveikti savo internetinės svetainės funkcionavimą.
  1. Vietos nustatymas:
  • NUORODŲ KILMĖ. Paieškos sistemos atkreipia dėmesį kokios šalies tinklalapis ir iš kur į internetinę svetainę atplūsta vartotojų srautas.
  1. Socialinių tinklų reikšmė:
  • VARTOTOJŲ ATSAKAS. Šiuo atveju svarbus vartotojų lankomumas (jie tai turi daryti reguliariai) ir palankus grįžtamasis ryšys.
  • KITOS ŽINOMOS ĮMONĖS. Kitų populiarių įmonių socialinių tinklų paskyros gali padidinti ir jūsų tinklalapio žinomumą, todėl šiuo atveju verta pasistengti, kad jums svarbiu ir aktualiu turiniu socialiniuose tinkluose dalytųsi ir tie, kurie jau yra gerai žinomi visuomenei.
  • Svarbu, kad Jūsų skelbiamas turinys socialiniuose tinkluose susilauktų didelio pasidalijimų skaičiaus, nes tai didina jūsų tinklalapio patikimumą ir žinomumą.

Štai pagrindiniai elementai, kurie svarbūs išoriniam SEO, tačiau esama ir smulkesnių, bet taip pat svarbių elementų, todėl geriausią šį procesą patikėti tiems, kurie gerai viską išmano.