fbpx

Įrankiai geresnei patirčiai naudojant mobiliuosius

Praėjus dvylikai metų nuo mobiliųjų telefonų eros atsiradimo, kai visos naujovės dar atrodė labai toli, o apie socialines platformas ir skaitmenines naujoves niekas nė nenutuokė. Programėlės, balsu valdoma įranga, AR, VR. Gyvename laikais, kuriuose dominuoja skaitmeninės technologijos, o šiandien norime priminti, kad mobilusis tinklas yra plačiausiai naudojama platforma.

Mobiliojo telefono žmonės griebiasi dažniausiai, kai nori ką nors sužinoti, kur nors nuvykti ar nusipirkti. Žmonės tikisi, jog jų patirtis naudojantis mobiliaisiais bus: greita, įtraukianti ir suteikianti tik naudingą informaciją. O „Google“ investuojant į rinkodaros ir prekių ženklų sėkmę vartotojai nenustoja ieškoti būdų kaip kurti ir palaikyti inovacijas, kurios gali perkelti pramonę į aukštesnį lygį.

Taigi, šiandien pristatome dvi šių metų naujoves: visiškai atnaujintą „Test My Site“ ir augančią „Rich Communications Services (RCS) Business Messaging“.

Test My Site

Viena iš svarbiausių mobiliosios eros detalė – greitas naudojimasis. Kiek iš tikrųjų yra svarbi greita mobiliojo ryšio patirtis? Pasak „SOASTA“ (The State of Online Retail Performance), vienos sekundės užlaikymas užsikrovimo metu gali paveikti konversijų rodiklį iki 20%. Štai kodėl 2016 metais buvo sukurtas „Test My Site“. Tai priemonė skirta verslo atstovams patikrinti atskirų puslapių mobiliajame greitį ir gauti keletą rekomendacijų, kad jie veiktų sparčiau.

Tačiau vejantis mobiliojo ryšio greitį, reiškia, kad reikia nuolatos tobulėti. Taigi, naudodami naują greičio testavimą svetainės savininkai dabar gali:

  • Matyti tiek visos svetainės, tiek atskirų puslapių greitį;
  • Pamatyti ar jų svetainės veikia lėčiau ar greičiau nei praėjusį mėnesį;
  • Sužinoti kokiu greičiu veikia jų svetainę:
    • Greitai;
    • Vidutiniškai;
    • Lėtai.
  • Sužinoti kaip jų svetainės greitis lyginamas su konkurentų;
  • Pamatyti potencialų greičio poveikį pajamoms;
  • Gauti išsamias rekomendacijas, kurios skirtos padidinti greitį iki 5 puslapių turinčioms svetainėms;
  • Gauti išsamią ataskaitą, skirtą pasidalinti su savo komanda.

Naudodamiesi „Test My Site“ svetainių turėtojai gali vienoje vietoje pamatuoti, lyginti ir sužinoti kokių veiksmų derėtų imtis, pagerinti svetainės greitį mobiliuosiuose telefonuose.

            RCS Business Messaging

            Tai „praturtinto“ formato „Google“ žinučių paslauga Android atviro kodo operacinėms sistemoms. Kadangi, pranešimai yra dar viena sritis, kurioje įmonės gali pagerinti mobiliojo ryšio patirtį. O trumposios žinutės (SMS), limituotos iki 160 simbolių ir kelių paveikslėlių ar kitų sąveikų, RCS formatas yra puiki alternatyva verslo atstovams.

RCS atnaujina SMS susiejant su prekės ženklu, verslu, medija, siūlomais atsakymais ir veiksmais bei analizėmis. Vienas iš tradicinių kompromisų, susijusių su žinučių paslaugomis, buvo lėtesnis jų gavimas. Tačiau su RCS sistemo naudotojai gali greitai ir interaktyviai siųsti žinutes. Ši programėlė gali atlikti ir kitas funkcijas, kurias šiuo metu teikia „WhatsApp“ arba „iMessage“. Tai naudinga programa verslui, kadangi ji suteikia galimybę tiesiogiai susisiekti su dominančia parduotuve ar paslaugos tiekėju, užduoti klausimus, pasirinkti reikiamas paslaugas, stebėti kaip jos vykdomos ir t.t. Be to, bus suformuojamas asmeninis pasiūlymas konkrečiam žmogui, kuriam norima siųsti žinutę.

Prekiniai ženklai jau naudojasi RCS įvairiais būdais – nuo dienos pasiūlymų pateikimo iki sąskaitos likučio patikrinimo. Pavyzdžiui, su „Overstock“ klientai gali gauti pirkimo, pristatymo ir gavimo patvirtinimą, taip pat galimybę įvertinti pirkimą po pristatymo arba tiesiogiai susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi. Su „Walgreens“ pacientai gauna receptų pratęsimo priminimus ir žinutes kada užsakymas paruoštas atsiėmimui. Su „Broxel“ žmonės gali sumokėti savo komunalines sąskaitas, patikrinti savo sąskaitos likučius, siųsti lėšas arba tiesiogiai prisijungti prie klientų aptarnavimo. „DPD“ klientai netrukus galės naudoti „RCS“, kad gautų pranešimus apie pakuočių pristatymą su galimybe atnaujinti jų atsiskaitymo vietas. „Villant“ klientai galės pakeisti paskyrimus, pateikti atsiliepimus ir tiesiogiai susisiekti su pardavimo agentais. Visi šie prekių ženklai sustiprins kliento patirtį naudojantis mobiliuoju telefonu su RCS.

Be to, daug daugiau prekių ženklų Europoje perteiks RCS patirtį savo klientams artimiausiais mėnesiais.

Per pastaruosius 12 metų daug kas pasikeitė, tačiau vienas dalykas išlieka toks pat, tai mobiliųjų įrenginių ir mobiliojo ryšio pasitelkimas skatinant verslo augimą. Naudodami „Test My Site“ ir „RCS Business Messaging“, įmonės turi dvi priemones pagerinti vartotojo patirtį mobiliuosiuose įrenginiuose.