fbpx

„Hashtag“ galia Instagram platformoje

Šiame straipsnyje susipažinsite su hashtag tipais ir sužinosite kokią naudą jie teikia kuriant Instagram profilį. Tai padės skirtingoms auditorijoms jus rasti greičiau ir paprasčiau.

 

9 hashtag tipai jūsų verslui:

  1. Hashtag reprezentuojantys jūsų produktą arba paslaugą. Pavyzdžiui, jei kuriate restoraną, jums puikiai tiks #restaurant.
  2. Hashtag nurodantys tikslinę jūsų verslo kryptį. Jei esate restoranų verslo atstovas, kuris orientuojasi į tam tikrų šalių virtuvę, galite panaudoti #chinesefood ir pan.
  3. Hashtag, kurie orientuoti į žmones, esančius Instagram platformoje ir neabejingus jūsų verslui. Pavyzdžiui, #foodiesofinstagram.
  4. Kita grupė, kuri yra išskiriama – tai švenčių bei renginių hashtag. Tokiais gali būti #nationaldonutday.
  5. Hashtag nurodantys vietą. Tai gali būti tik miestas, pavyzdžiui #kaunas, arba galima nurodyti tikslesnį apibūdinimą, tokį kaip #kaunosaldėsiai.
  6. Kasdieniai hashtag. Tai paprastai žmonių naudojami #mondaymotivation ir kiti.
  7. Hashtag susiję su tuo, ką jūs darote. Pavyzdžiui, #bakerylove.
  8. Terminų trumpinių hashtag -#qotd (quote of the day) ar #ootd (outfit of the day).
  9. Hashtag su jaustukais. Jų gali būti daug ir įvairių – #pica 🍕, #burger 🍔.

 

4 patarimai, padėsiantys su hashtag pasiekti daugiau žmonių

  1. Patikrinkite hashtag populiarumą. Nenaudokite labai populiarių hashtag, pavyzdžiui #style, #beauty. Tokie hashtag siekia apie 50mln. priskirtų nuotraukų, tarp kurių, tikėtina, jūsiškė tikrai liks nepastebėta. Geriau naudoti hashtag, kurie turi iki 1000 tūkst. nuotraukų, pavyzdžiui, #travelparis. Naudojant tokius hashtag, tikimybė, kad jūsų nuotrauka sulauks didesnio populiarumo, išauga keliasdešimt kartų.

 

  1. Sukurkite skirtingų hashtag tipų sąrašą, kurį norėtumėte naudoti. Pavyzdžiui, vienas sąrašas gali būti sąrašas kepinius #nycbakeries #bakerslife, o kitas apie pyragaičius #nycpastries #chocolatecroissant.

 

  1. Sąrašą papildykite savo sugalvotais hashtag. Jūsų kuriamas turinys tampa dar labiau matomas ir aktyvus. Be to, sukūrę savo individualų ir įdomų hashtag jūs suteiksite galimybę ir kitiems jį panaudoti, taip pritrauksite dar daugiau naujų Instagram vartotojų.

 

  1. Naudokite įžvalgas (Insight), kad sužinotumėte kaip veikia jūsų žymos. Savo įraše paspauskite „View Insights“, tai padės peržiūrėti hashtags panaudojimo kiekį.

 

Individualus hashtag kūrimas jūsų verslui

Kuriant hashtag, svarbu, kad jis būtų nesudėtingas bei vizualiai lengvai įsimenamas. Pavyzdžiui, jis gali atspindėti jūsų verslo vardą ir jo kuriamus produktus ar teikiamas paslaugas. Tik atkreipkite dėmesį, kad pavadinimas būtų kuo paprastenis bei nebūtų per ilgas. Siekiant, jog jūsų verslo žyma nebūtų užmiršta, reikia skatinti klientus ją naudoti. Pavyzdžiui, galite paprašyti klientų pasidalinti nuotraukomis, vaizdo įrašais su jūsų produktu, žymint jūsų sukurtą hashtag Instagram‘e. Taip pat, ne mažiau svarbu stebėti ir sekti savo verslo žymą. Tai galite padaryti naudodamiesi hashtag panaudojimo rezultatais, tai padės įvertinti kaip dažnai ir kur yra naudojamas jūsų sukurtas hashtag.  Norint sėkmingai kurti ir perteikti hashtag, ypatingomis progomis ar švenčių metu galima sukurti ir naudoti specialius hashtag, pavyzdžiui #Ximoneskaledos.

 

Siekdami pasiekti bei sudominti kuo daugiau vartotojų, galite pasinaudoti hashtag vartojimu savo keliamuose įrašuose. Tai padės būti pastebėtiems. Tie, kurie nori sukurti savo individualų hashtag, gali atsižvelgti į patarimus pateiktus šiame straipsnyje.