fbpx

„Google Analytics“ įžvalgų rinkimas paprasta kaip 2+2

Šiuolaikiniai pirkėjai yra be galo smalsūs bei norintys surinkti visą naudingą informaciją apie produktą prieš jį įsigyjant. Smalsumas išsiaiškinti kuo daugiau taikomas įvairiems pirkiniams, statistiškai paieškos rezultatai ieškant „geriausios ausinės“ mobiliuoju telefonu išaugo 130% per pastaruosius dvejus metus. Siekdami suprasti bei palaikyti vartotojų smalsumą, marketingo specialistai remiasi gautomis kampanijos įžvalgomis (ang. Insights), kad suprastų klientų ketinimus ir panaudotų jas naudingai.

Įžvalgos leidžia geriau suprasti kliento ketinimus, kurie vėliau gali būti panaudoti Google Ads kampanijose. Pateikiame ką jums reikėtų žinoti apie šias kampanijas ir jų strategijas.

Įsigijimo ataskaitos

Ar žinote kas įtakojo jūsų klientų pirmą apsilankymą jūsų tinklapyje? Įsigijimo ataskaitos padeda atsakyti į šį klausimą ir pateikia įžvalgas apie jūsų skelbimų efektyvumą nukreipiant vartotojus į jūsų svetainę bei kokie raktiniai žodžiai ir paieškos užklausos atneša naujų vartotojų srautą jūsų svetainei. Šis vaizdo įrašas padės suprasti kaip veikia įsigijimo ataskaitos.

Elgsenos ataskaitos

Kokius veiksmus vartotojai atlieka apsilankę jūsų puslapyje? Elgesio ataskaitos pateikia vertingą informaciją, kurioje atsispindi vartotojų reakcijos į jūsų svetainės turinį. Galite sužinoti kaip veikia kiekvienas svetainės puslapis, kokius veiksmus atlieka vartotojai jame apsilankę bei kitus svarbius dalykus susijusius su svetaine. Daugiau apie elgesio ataskaitas skaitykite čia.

Konversijų ataskaitos

Kas paskatina vartotojus atlikti veiksmus jūsų svetainėje? „Analyticsׅ“ konversijų ataskaitose atsispindi tokia informacija, kuri yra susijusi su veiksmais, kurie yra svarbūs jūsų sėkmei, pavyzdžiui, pirkimai ar el. naujienlaiškio užsisakymas. Tikslo srauto ataskaitos padeda stebėti vartotojus ir jų elgseną nuo pradžios iki konversijos atlikimo, o e-prekybos ataskaitos sukurtos pateikti įžvalgas apie svetaines, kuriose įvyksta pirkimai.

Ataskaitos padeda giliau suprasti ir efektyviai pagerinti vartotojo kelionę nuo prekės pastebėjimo iki įsigijimo. Todėl pasitelkiant jų duomenis galima sulaukti teigiamų rezultatų.