Google Analytics – įrankis, kurį naudoti privalo kiekvienas verslas! Šių 8 akademinių valandų mokymų metu suprasite statistinius duomenis, išmoksite jais naudotis ir pritaikysite žinias praktikoje optimizuodami reklamines kampanijas.

Mokymų metu sužinosite:

  • Kaip veikia Google Analytics, kam naudojama, kaip įsidiegti;
  • Kaip veikia ir kam naudojamas Google Tag Manager, jo diegimas;
  • Reikšmingų duomenų sekimas, analizė, interpretavimas;
  • Tikslų nustatymas per Google Analytics (konversijų sekimui);
  • Kaip turimus duomenis pritaikyti praktikoje didinant pardavimus;
  • Kaip optimizuoti tinklapį pagal Google Analytics duomenis;
  • Automatinių ataskaitų paruošimas – laiku gaukite Jums reikalingiausią informaciją;
  • Data Studio – ataskaitų kūrimas;
  • Kokios yra dažniausiai daromos klaidos ir kaip jų išvengti;
  • Klausimai – atsakymai.

Mokymai skirti:

Visiems besidomintiems skaitmenine rinkodara, siekiantiems padidinti pardavimus, išsiaiškinti rinkos poreikius, vystyti prekinį ženklą ir didinti jo žinomumą bei suprasti skaitmeninės komunikacijos principus.

Darbo priemonės: turėti nešiojamąjį kompiuterį.

Mokymų metu teorines žinias įtvirtinsite atlikdami praktines užduotis ir analizuojant realias problemines situacijas.

Po mokymų atsiunčiama susisteminta mokymų medžiaga ir dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas.

Google Analytics – įrankis, kurį naudoti privalo kiekvienas verslas! Šių 8 akademinių valandų mokymų metu suprasite statistinius duomenis, išmoksite jais naudotis ir pritaikysite žinias praktikoje optimizuodami reklamines kampanijas.

Mokymų metu sužinosite:

  • Kaip veikia Google Analytics, kam naudojama, kaip įsidiegti;
  • Kaip veikia ir kam naudojamas Google Tag Manager, jo diegimas;
  • Reikšmingų duomenų sekimas, analizė, interpretavimas;
  • Tikslų nustatymas per Google Analytics (konversijų sekimui);
  • Kaip turimus duomenis pritaikyti praktikoje didinant pardavimus;
  • Kaip optimizuoti tinklapį pagal Google Analytics duomenis;
  • Automatinių ataskaitų paruošimas – laiku gaukite Jums reikalingiausią informaciją;
  • Data Studio – ataskaitų kūrimas;
  • Kokios yra dažniausiai daromos klaidos ir kaip jų išvengti;
  • Klausimai – atsakymai.

Mokymai skirti:

Visiems besidomintiems skaitmenine rinkodara, siekiantiems padidinti pardavimus, išsiaiškinti rinkos poreikius, vystyti prekinį ženklą ir didinti jo žinomumą bei suprasti skaitmeninės komunikacijos principus.

Darbo priemonės: turėti nešiojamąjį kompiuterį.

Mokymų metu teorines žinias įtvirtinsite atlikdami praktines užduotis ir analizuojant realias problemines situacijas.

Po mokymų atsiunčiama susisteminta mokymų medžiaga ir dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas.

Google Analytics – įrankis, kurį naudoti privalo kiekvienas verslas! Šių 8 akademinių valandų mokymų metu suprasite statistinius duomenis, išmoksite jais naudotis ir pritaikysite žinias praktikoje optimizuodami reklamines kampanijas.

Mokymų metu sužinosite:

  • Kaip veikia Google Analytics, kam naudojama, kaip įsidiegti;
  • Kaip veikia ir kam naudojamas Google Tag Manager, jo diegimas;
  • Reikšmingų duomenų sekimas, analizė, interpretavimas;
  • Tikslų nustatymas per Google Analytics (konversijų sekimui);
  • Kaip turimus duomenis pritaikyti praktikoje didinant pardavimus;
  • Kaip optimizuoti tinklapį pagal Google Analytics duomenis;
  • Automatinių ataskaitų paruošimas – laiku gaukite Jums reikalingiausią informaciją;
  • Data Studio – ataskaitų kūrimas;
  • Kokios yra dažniausiai daromos klaidos ir kaip jų išvengti;
  • Klausimai – atsakymai.

Mokymai skirti:

Visiems besidomintiems skaitmenine rinkodara, siekiantiems padidinti pardavimus, išsiaiškinti rinkos poreikius, vystyti prekinį ženklą ir didinti jo žinomumą bei suprasti skaitmeninės komunikacijos principus.

Darbo priemonės: turėti nešiojamąjį kompiuterį.

Mokymų metu teorines žinias įtvirtinsite atlikdami praktines užduotis ir analizuojant realias problemines situacijas.

Po mokymų atsiunčiama susisteminta mokymų medžiaga ir dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas.