fbpx

„Google Ads“ kainodaros strategijos

Yra kelios skirtingas „Google Ads“ siūlomos kainodaros strategijas, kurios taikomos skirtingoms kampanijoms. Priklausomai nuo tinklų, į kuriuos nukreipta jūsų kampanija, ir nuo to, ar norite sutelkti dėmesį į paspaudimus, parodymus, konversijas ar peržiūras, galite nustatyti, kuri strategija jums tinkamiausia.

Išsikelkite tikslus

Prieš pradedant reklaminę kampaniją išsikelkite tikslus ir norimus rezultatus. Turėkite omenyje, kad kiekviena kainos pasiūlymo strategija taikoma skirtingoms kampanijoms ir skirtingiems tikslams.

  • Konversijų stebėjimas. Jei norite, kad vartotojai imtųsi tiesioginio veiksmo jūsų svetainėje, geriausia sutelkti dėmesį į konversijas. Išmanusis siūlymas (ang. Smart Bidding) leidžia tai padaryti.
  • Idealus variantas norint generuoti srautą į savo svetainę. Pasirinkus šią strategiją jums gali tikti mokestis už paspaudimą (MUP).
  • Jei norite padidinti prekės ženklo žinomumą, o ne nukreipti srautą į svetainę, jūsų strategija gali būti sutelkta į parodymus. Tokiu atveju galite naudoti mokestį už tūkstantį parodymų (mMUT). Taip pat, matomumui didinti, galite naudoti tikslinės paieškos puslapio vietos arba tikslinės aukštesnio reitingo dalies strategijas.
  • Vaizdo įrašų parodymai. Jei norite padidinti vaizdo įrašų peržiūrą ar sąveikų skaičių, galite naudoti mokesčio už peržiūrą (MUŽ) arba mokesčio už tūkstantį parodymų (MUT) strategijas.

Susikoncentravimas į konversijas naudojant išmanųjį siūlymą

Jei norite susitelkti ties konversijomis, apsvarstykite galimybę naudoti išmanųjį siūlymą. Ši strategija yra automatizuotų kainų siūlymų strategijų rinkinys, kuris naudoja mašininio mokymosi algoritmu, konversijos ar konversijos vertės optimizacijai kiekviename aukcione. Tai funkcija, vadinama kainos siūlymu vykstant aukcionui. Ji lemia įvairius aukciono vykdymo laiko signalus, pavyzdžiui, įrenginį, vietą, dienos laiką, kalbą ir operacinę sistemą. Taip užfiksuodama unikalius kiekvienos paieškos kontekstus.

Yra keturios išmaniojo siūlymo strategijos, kuriomis galite naudotis:

  1. Tikslinis MUĮ (kaina už įsigijimą). Konversijų optimizavimui pravartu naudoti MUĮ joms padidinti, pagal konkretų mokestį už įsigijimą.
  2. Tikslinė SIG (išlaidų grąža). Ši strategija naudojama norit optimizuoti konversijos vertę taikant nustatytą tikslinę skelbimo išlaidų grąžą.
  3. Maksimalus konversijų skaičiaus padidinimas. Ši strategija naudojama siekiant gauti kuo daugiau kampanijos konversijų išleidžiant nustatytą biudžetą.
  4. Patobulintas mokestis už paspaudimą (PMUP). Ši kainos pasiūlymo strategija koreguoja jūsų mokestį už paspaudimą (MUP), kad padėtų pasiekti kuo daugiau konversijų.

Susitelkimas į paspaudimus su „MUP“ pasiūlymu

Jei daugiausia dėmesio skiriate paspaudimams, kad tinkamai generuotumėte srautą į savo svetainę, yra dvi mokesčio už mokesčio už paspaudimą (MUP) strategijos:

  1. Maksimalus paspaudimų skaičiaus padidinimas. Tai paprasčiausias būdas kainodaroje mokėjimui už paspaudimus. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai nustatyti dienos biudžetą, o „Google Ads“ sistema automatiškai valdys jūsų pasiūlymus, kad pasiektumėte kuo daugiau paspaudimų su turimu biudžetu.
  2. Neautomatinis MUP pasiūlymas. Ši strategija leidžia pačiam tvarkyti maksimalius MUP pasiūlymus. Kiekvienai reklamos kampanijos skelbimų grupei arba atskiriems raktiniams žodžiams galite nustatyti skirtingą maksimalią kainą. Pavyzdžiui, matote, kad tam tikri raktiniai žodžiai yra pelningi, galite naudoti rankinį kainų siūlymą, kad skirtumėte jiems didesnį biudžetą.

Dėmesys parodymams

Jei jūsų pagrindinis dėmesys skirtas parodymams, galite mėginti naudoti šias kainodaros strategijas:

  • Tikslinė paieškos puslapio vieta. Tai automatizuota kainos pasiūlymo strategija, kuri automatiškai nustato jūsų pasiūlymus, kad padėtų padidinti jūsų skelbimų galimybes. Jog skelbimai būtų rodomi puslapio viršuje arba pirmajame paieškos rezultatų puslapyje.
  • Tikslinė aukštesnio reitingo dalis. Tai automatizuota kainų siūlymo strategija, leidžianti pasirinkti domeną, kurio reitingą norite viršyti, kad skelbimas būtų pateiktas virš to domeno skelbimų.
  • Mokestis už tūkstantį parodymų (MUT). Naudodamiesi šia kainų strategija, mokėsite už parodymų skaičių (kartai, kai rodomi jūsų skelbimai), kuriuos generuosite „YouTube“ arba „Google“ vaizdinės reklamos tinkle. Deja, tai neužtikrina, kad jūsų skelbimą tikrai pamatys. Jis gali atsirasti paieškos puslapyje, bet vartotojas iki jo gali neprieiti nes ras reikiamą informaciją daug aukščiau.
  • Mokestis už tūkstantį matomų parodymų (mMUT). Tai neautomatinė kainų siūlymo strategija, kurią galite naudoti, jei skelbimai yra skirti didinti žinomumui, bet nebūtini generuoti paspaudimų srautą. Pasirinkę šią strategiją, mokėsite savo pasiūlytą kainą už tuos 1000 parodymų, kurie bus įvertinti kaip matomi. Skelbimas laikomas matomu, kai 50% skelbimo rodoma ekrane vieną ar daugiau sekundžių. Tačiau, jei norite sulaukti konversijų, ši strategija jums netinkama.