Gmail reklama

Pagrindinis / Straipsniai / Gmail reklama

GMAIL REKLAMA – NEIŠNAUDOTOS GALIMYBĖS


Visi, net ir nelabai rinkodaros sprendimais besidomintys, yra girdėję apie Google Adwords reklamą, kurią dar paprastai vadina Google reklama. Tuo tarpu Gmail reklama yra kiek mažiau pažįstama lietuviško verslo atstovams, nes tai palyginti naujas Google produktas. Puikias reklamos galimybes atverianti Gmail reklama gali pasiekti labai gerų rezultatų. Tad trumpai pakalbėsime būtent apie Gmail reklamą.

Kas yra Gmail reklama?


Gmail reklama arba specializuotoje literatūroje vadinamas GSP (Gmail Sponsored Promotions) yra skelbimai rodomi el.pašto Gmail paskyroje.  Gmail reklama yra išplečiamieji skelbimai, kuriuos Gmail skirtukų viršuje mato besinaudojantys savo el.paštu. Sakydami „išplečiamieji“, turime omenyje, jog paspaudus reklamos eilutę, skelbimas išsiplečia iki el. laiško dydžio skelbimo. Išplėstame lange gali būti tekstas, vaizdo ir video medžiaga, priklausomai nuo reklamos tikslo. Ir tik iš šio išplėstinio lango potencialūs klientai patenka į jūsų tinklalapį.

Gmail reklamos veikimo principas


Kaip jau minėjome, Gmail reklama tai išplečiamieji skelbimai. Reiškia kiekvienas klientas prieš patenkant į tinklalapį turi žengti du žingsnius. Pirmiausia paspausti trumpą reklaminę eilutę ir tuomet peržiūrėjus išsiskleidusį langą su vizualia informacija paspausti nuorodą į jūsų tinklalapį. Mokate tik už laiško paspaudimus, už parodymus mokėti nereikia, tokia sistema užtikrina didelį efektyvumą, nes didžioji Gmail reklamos paspaudimų dalis konvertuojasi į pardavimus. Kam mokėti už tai, kas neatneša jums naudos, mokėkite tik už potencialių klientų paspaudimus. Būtent tai garantuoja Gmail reklama.

Panašiai kaip įprastose Google Adwords reklamose, Gmail reklamose svarbų vaidmenį vaidina raktažodžiai.  Kiekvienai kampanijai parenkami aktualūs raktažodžiai, pagal kuriuos rodomas skelbimas potencialiems klientams. Gmail reklamos sistema ieško laiškų tekstuose raktinių žodžių ir ties susirašinėjimais, kuriuose paminėti pageidaujami raktiniai žodžiai, yra rodoma Gmail reklama. Štai pavyzdžiui, Jonas gavo pasiūlymą pirkti televizorių ir aptaria šį pasiūlymą susirašinėjime. Raktinis žodis LED televizorius inicijuoja televizorius parduodančios kompanijos reklamą. Taigi, tokiu būdu galima lengvai pasiekti konkurentų klientus.

Sprendžiant kokius raktinius žodžius pasirinkti, pravers Google Adwords raktinių žodžių planavimo įrankis, kuriuo naudojantis galima išsirinkti efektyviausius, daugiausia dėmesio sulaukiančius raktažodžius.

Klientų segmentavimas


Gmail reklama išsiskiria tuo, jog galima parinkti labai siaurą tikslinę auditoriją, klientus galima labai lengvai išsegmentuoti. Kam rodoma reklama, lemia raktažodžių pasirinkimas ir tų raktažodžių populiarumas kliento pašto dėžutėje esančiuose pokalbiuose. Kaip raktažodžius galima naudoti konkurentų pavadinimus ir prekių ženklus, kas leidžia nusitaikyti į konkurentų klientus. Taip pat galima naudoti raktažodį nurodantį pareigas, pavyzdžiui, vadovas, administratorius ir pan. Taip galima pasiekti asmenį priimantį konkrečius jus dominančius sprendimus.

Kam rodoma reklama galima pasirinkti pagal šiuo kriterijus:

  • Amžius – nurodoma registruojant Gmail pašto dėžutę;
  • Lytis – nurodoma registruojant Gmail pašto dėžutę;
  • Užimamos pareigos – atrenkama pagal pareigybę nurodomą el.pašto paraše;
  • Domenai – matoma iš kokių partnerių, įmonių gaunami pasiūlymai, pagal tai galima orientuotis kas domina el.pašto dėžutės savininką;
  • Raktiniai žodžiai – kaip jau minėjome, raktažodžiai padeda pasiekti potencialius klientus;
  • Pirkimai – el.pašto dėžutė identifikuoja automatiškai siunčiamus pirkimo patvirtinimo laiškus. Pagal tai galima spręsti, kaip žmogus yra linkęs pirkti internetu;
  • Įrenginiai – kokiu įrenginiu naudojasi el.pašto dėžutės turėtojas.

Gmail reklamos privalumai


Gmail reklama turi nemažai privalumų, lyginant su kitomis internetinės reklamos priemonėmis. Štai keletas svariausių privalumų:

  • Galimybė reklamuotis labai siauram ratui potencialių klientų. Raktažodžių ir auditorijos segmentavimas leidžia susiaurinti ratą žmonių iki tų, kuriems tikrai jūsų pasiūlymas būtų įdomus.
  • Nereikia didelių investicijų norint pasinaudoti Gmail reklama. Mokama už įvykdytus paspaudimus, nustatant biudžeto ribas.
  • Galite nusitaikyti į konkurentų klientus, tam tereikia kaip raktažodžius nurodyti konkurentų pavadinimą ar prekinio ženklo pavadinimą.

Ko reikia norint pasinaudoti Gmail reklama?


Norint naudotis Gmail reklama reikalinga Google Adwords paskyra. Jei turite ir naudojate Adwords paskyrą, naujos kurti nereikia. Paskyroje sukuriate naują kampaniją arba skelbimų grupę, o skelbimų galerijoje pasirenkate Gmail skelbimai. Šiame žingsnyje pasirenkate vieną iš siūlomų šablonų ir pateikiate informaciją, kurios reikia Gmail reklamai sukurti.

Žinoma, dar geresnis sprendimas būtų patikėti Gmail reklamos kampanijos kūrimą ir administravimą kompanijai, agentūrai, kuri puikiai susipažinusi su Gmail ir Google reklama. Patirtis sukaupta per ilgus metus dirbant su populiariausiais Google produktais, išties yra neįkainojama, todėl verta dirbti su labiau patyrusiais ir būti tikriems, jog jūsų reklaminė kampanija bus sėkminga.