Facebook reklama

Pagrindinis / Facebook reklama

Facebook administravimas

facebook administravimasFacebook administravimas - Šiais laikais daugumos iš mūsų nepakeičiama kasdienybės dalis – socialiniai tinklai (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Pinterest, Google + ). Tai asmeninė erdvė, kurioje bendraujama, publikuojami įvairaus pobūdžio tekstai (reiškiamos mintys ar nuomonės), keliamos nuotraukos, vaizdo įrašai, dalyvaujama konkursuose, stebimi dominantys objektai ir (ar) viešai komentuojami kitų veiksmai. Tačiau dažnai ši erdvė gali būti panaudojama ir verslo tikslais. Galima drąsiai teigti, kad Facebook yra populiariausias socialinis tinklas Lietuvoje. Facebook įmonės paskyros tikslas – bendrauti su potencialiais klientais, supažindinti juos su naujienomis, dalintis aktualia informacija, susirašinėti ar viešai atsakyti (komentuoti) į klientams rūpimus klausimus.

Mes kuriame ir administruojame Facebook socialinio tinklo reklamines kampanijas atsižvelgdami į Jūsų įmonės tikslinę auditoriją (pagal amžių, pomėgius, lokaciją ir kt.). Esminis Facebook marketingo dalykas – turėti tokią auditoriją, kurioje potencialūs Jūsų paslaugų ar produktų pirkėjai. Pavyzdžiui, langus parduodančiai įmonei savo Facebook profilyje naudingiau turėti 1000 pasekėjų, kurie įsirenginėja naują būstą, nei 10 000 tūkstančių studentų ir pan.

Tad mūsų tikslas – maksimaliai pasirūpinti, kad Jūsų įmonės profilis turėtų suinteresuotą auditoriją pirkti Jūsų paslaugas ar produktus.

Pastovus Facebook administravimas, tinkamo turinio skelbimas, informacijos atnaujinimas – veiksniai, padedantys palaikyti ryšį tiek su esamais vartotojais, tiek pritraukti naujų klientų.
Dirbdami su savo klientais pateikiame išsamias reklamos skelbimų ataskaitas, parodančias reklamos efektyvumą. Padedame optimaliai sumažinti reklamos kaštus, reikalingus norimam rezultatui pasiekti.

Kodėl verta rinktis mus?

  • Pasieksite savo tikslinius klientus ir didinsite pardavimus.
  • Orginaliais būdais įtrauksite tikslinius vartotojos į Jūsų veiklą.
  • Padidinsite savo žinomumą ir formuosite vartotojų lojalumą.
  • Pagerinsite savo pozicijas organinėje paieškoje. Socialiniai tinklai turi įtakos SEO.
  • Matysite išsamius reklamos rezultatus ir efektyvumą.

Facebook ir kiti socialiniai tinklai (Twitter, Linkedin, Instagram, Pinterest, Google +) Jūsų verslui gali tapti puikiu pardavimus skatinančiu kanalu, o mes galime padėti išnaudoti šių socialinių tinklų galimybes ir padidinti  pardavimų skaičių. Susisiekite ir pradėkime dirbti kartu!

AKTYVUS FACEBOOK ADMINISTRAVIMAS

160€
  • Paskyros informacijos sutvarkymas ir atnaujinimas
  • 15 pranešimų sukūrimas ir publikavimas
  • Viršelio (cover) atnaujinimas 1 kartą per mėn.
  • 2 reklaminių kampanijų sukūrimas ir administravimas
  • Reklaminių kampanijų išlaidos: pagal faktą

INDIVIDUALUS SOCIALINIŲ TINKLŲ PLANAS

-
  • (Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, Google +)
  • Paskyrų informacijos sutvarkymas ir atnaujinimas
  • Pranešimų sukūrimas ir publikavimas
  • Reklaminių kampanijų sukūrimas ir administravimas
  • Reklaminių kampanijų išlaidos: pagal faktą

Kas yra Facebook administravimas?

facebook administravimasTai procesas, apimantis daug funkcijų, kurias tinkamai įvykdžius galima išsiskirti iš konkurentų ir pasiekti itin gerų (ir, tikėtina, pelningų) rezultatų.

Facebook administratorių vykdomos funkcijos:

  1. Parengia tinkamą turinį, publikuojamą Facebook puslapyje.
  2. Sukuria patrauklų dizainą.
  3. Apipavidalina skleidžiamas žinutes.
  4. Valdo komentarus – atsako į visus klausimus, reaguoja į lankytojų pastebėjimus, kritiką ir pagyrimus.
  5. Profesionaliai dalyvauja diskusijose su lankytojais.

Visa tai ne tik garantuoja jau esamų klientų ar Jūsų Facebook paskyros gerbėjų susidomėjimą, bet taip pat padidina naujų lankytojų apsilankymo srautus.

Kam reikalingas Facebook administravimas?

Jeigu vis dar svarstote ir negalite priimti galutinio sprendimo, ar Facebook administratoriai Jums reikalingi, mes pateikiame esminius rezultatus, kuriuos matysite pasinaudoję savo darbą puikiai išmanančių Facebook administratorių paslaugomis:

  1. Bus palaikomas tinkamas Jūsų Facebook paskyros funkcionavimas.
  2. Bus didinamas paskyros žinomumas ir populiarumas.
  3. Bus efektyviai plėtojamas Jūsų verslas ar kitokia veikla.
  4. Bus aktyviai dirbama su Jūsų Facebook paskyra.

Siekiant sėkmingai įgyvendinti šiuos uždavinius, turi būti nuolat tinkamai tvarkoma paskyra, reguliariai atnaujinama informacija (ir apskritai Facebook puslapio turinys). Taip pat labai svarbu, kad būtų kuriami ir publikuojami pranešimai bei reklaminės kampanijos.

Kokią naudą teikia Facebook administravimas?

Jeigu užsisakysite Facebook administravimo paslaugas, jau netrukus pajausite apčiuopiamą naudą, nes administratoriai:

  • Padeda lengviau pristatyti savo prekes, paslaugas ar veiklą neribotam kiekiui žmonių.
  • Suteikia galimybę būti lengvai pasiekiamiems potencialiems klientams.
  • Leidžia operatyviai pranešti aktualijas, svarbias naujienas, susijusias su veikla.
  • Užtikrina sėkmingą viešą komunikavimą su klientais (Facebook puslapio lankytojais) – atsako į rūpimus klausimus, diskutuoja, tinkamai komunikuoja su klientais.
  • Padeda greičiau parduoti siūlomas prekes ar paslaugas, išpopuliarinti veiklą.
  • Didina užklausų skaičių.
  • Stiprina klientų lojalumą ir skatina grįžtamąjį ryšį.
  • Padeda įgyti konkurencinį pranašumą.
  • Rodo aiškius veiklos rezultatus.
  • Skatina lankytojus įsitraukti į Jūsų veiklą, domina sekėjus ir leidžia kurti verslui palankią bendruomenę.

Tik neužmirškite, kad lengviausiai ir efektyviausiai šią naudą gausite, jei Facebook administravimą patikėsite pakankamai žinių ir patirties turintiems specialistams.

Į ką kreipti dėmesį pasirenkant Facebook administratorių?

  1. Profesionalumą. Tik profesionalai geba tinkamai išnaudoti socialinių tinklų galimybes.
  2. Išskirtinumą. Tik sėkmingas komunikavimas padės išsiskirti iš konkurentų.
  3. Patirtį. Tik ilgai dirbantys ir patyrę specialistai žino, kaip gauti maksimalų rezultatą panaudojant socialinių tinklų galimybes.

Pasirinkite tinkamus Facebook administratorius, kurie viskuo pasirūpins ir padės Jums sutaupyti daug brangaus laiko!  

facebook administravimasKuo Facebook naudingas verslui?

Ar žinojote, kad visame pasaulyje socialiniu tinklu Facebook naudojasi 1,94 milijardų aktyvių vartotojų ir net pusė iš jų čia apsilanko kasdien? O ar žinojote, kad Facebook sudaro daugiau nei 74 mln. puslapių? Ir kasmet šie skaičiai sparčiai auga!

Kokias galimybes savo vartotojams suteikia Facebook? Jų tikrai daug – vartotojai gali komunikuoti su savo esamais ir naujais siekėjais, skelbti naujienas, vaizdo įrašus, įvairias akcijas, išpardavimus, pardavinėti savo prekes ar paslaugas tiesiogiai per Facebook sistemą. Todėl verslas ir Facebook tampa vis labiau neatsiejami.

Sunku suabejoti, kad Facebook – platus visuomeninis tinklas, generuojantis didžiulę naudą verslui, tad apžvelkime konkrečius šio socialinio tinkle privalumus.

Facebook privalumai

Sakoma, kad didžiausias Facebook privalumas – įtraukti ir nepaleisti. Tačiau geriau išanalizavus šio socialinio tinklo funkcijas, matyti, kad privalumų jis turi žymiai daugiau. Pasidalinsime jais su Jumis, nes manome, kad tuo pasinaudodamas kiekvienas verslininkas gali pasiekti puikių rezultatų.

  • Lygios galimybės. Pasitelkus socialines medijas, nepriklausomai nuo verslo pobūdžio, finansinių galimybių ar įvairių socialinių aspektų, minimaliomis sąnaudomis galima pasiekti didžiules potencialių klientų auditorijas ir įgyvendinti savo tikslus. Visi turi vienodus šansus būti matomi ir žinomi.
  • Laisva ir nemokama prieiga. Puslapio sukūrimas, atnaujinimas, informacijos skelbimas yra nevaržomas jokių pašalinių institucijų, nereglamentuotas jokiais teisės aktais, neribojamas taisyklėmis ir svarbiausia – yra nemokamas. Todėl Facebook turinį kurkite nevaržomai!
  • Didinamas populiarumas. Susikūrę Facebook profilį, egzistuosite Google paieškoje, kuri gerai nuskaito Facebook puslapius, todėl klientai turės galimybę lengvai Jus surasti. Be to, galėsite surinkti neribotą savo sekėjų (gerbėjų) skaičių, kurie nuolat matys Jūsų atnaujinamą informaciją, pranešimus ir naujienas. Toks matomumas suteikia galimybę išreklamuoti savo prekes, paslaugas ar bendrą veiklą tarp įvairių socialinių klasių, amžiaus grupių žmonių.
  • Galimybė komunikuoti su potencialiais klientais tiesiogiai. Šiuo atveju svarbu paminėti, kad naujausios šiuolaikinės technologijos (nešiojamieji ir planšetiniai kompiuteriai, išmanieji telefonai, skaityklės ir kt.) suteikia galimybę turėti nuolatinę prieigą prie interneto. Tai reiškia, kad bet kuriuo paros metu, bet kurioje vietoje esate pasiekiamas, o tai užtikrina operatyvią, efektyvią ir sklandžią komunikaciją su jūsų prekėmis ar paslaugomis besidominčiais žmonėmis.
  • Patrauklus dizainas. Galite skelbti vaizdinę medžiagą, iliustruojančią norimą pateikti tekstinę informaciją, skelbti garso įrašus. Pasitelkite savo kūrybiškumą ir idėjas, išlaisvinkite fantaziją ir bet kokiomis priemonėmis sudominkite, pritraukite daugiau klientų. Beje, tai padsaryti galite tiek savo jėgomis, tiek pasisamdę Facebook administratorius, kurie padės patenkinti Jūsų poreikius ir pateisinti lūkesčius!
  • Grįžtamojo ryšio nauda. Priimkite ir pasinaudokite klientų grįžtamuoju ryšiu. Facebook puslapį sukūrusios įmonės, dažnai sulaukia patarimų, teigiamų atsiliepimų, vertinimo iš savo kientų, kurie grįžtamąjį ryšį palieka komentaruose. Pasinaudokite tuo ir ištobulinkite savo veiklą, paverskite patrauklia klientams, pateisinkite jų lūkesčius ir be vargo padidinsite savo pelną.
  • Nevaržomas informacijos pateikimas. Įkėlę įdomų tekstą, vaizdą, sukūrę žaidimą ar konkursą (kuriame galima laimėti prizų), išlaikysite turimus klientus ir neabejotinai pritrauksite naujų. Azartas ir inovacija – nepalieka abejingų.
  • Publikuojamos informacijos sklaidos sparta. Facebook – greičiausias būdas naujienoms pateikti.
  • Konkurencijos skatinimas. Galite sekti konkurentus ir matyti jų pasiūlymus, naujienas ar bet kokią kitą jų pateikiamą informaciją.

Kaip pamatuoti Facebook naudą?

facebook administravimasFacebook nauda galite ne tik matyti, bet ir apskaičiuoti. Čia pateikiame Jums kelis galimus būdus:

  1. Jei vykdote el. prekybą, tai pasinaudokite Google Analytic ir matysite, kiek vartotojų į Jūsų svetainę sugeneravo socialiniai tinklai ir kiek produktų buvo parduota per šį komunikacijos kanalą.
  2. Edgerank – Facebook sistemos sukurtas algoritmas, identifikuojantis įdomiausią ir aktualiausią turinį vartotojui. Trumpai tariant, tai reitingavimo sistema, kuri filtruoja prastos kokybės turinį ir reitinguoja Facebook socialinio tinklo puslapius. Kuo blogesnis Edgerank, tuo mažiau žmonių pamatys Jūsų puslapyje skelbiamą žinutę. Iš tiesų, šis algorimtas yra nematomas ir jį detaliai pažįsta tik jo kūrėjai, tačiau yra keli būdai, kaip galite pakelti Edgerank reitingą patys – paverskite įrašų turinį aktualiu, sugalvokite patrauklius, įtraukiančius įrašų pavadinimus, padidinkite artumą tarp savęs ir savo vartotojų. Ir efektas bus stebėtinai puikus!
  3. Norėdami įvertinti Facebook naudą, peržvelkite bendrą puslapio gerbėjų (sekėjų) skaičių, įvertinkite pasiekiamumą (angl. reach), t. y. kiek žmonių puslapį pasiekia kasdien, atkreipkite dėmesį į negatyvų grįžtąmąjį ryšį (angl. Negative Feedback), t. y. kiek vartotojų pamatę Jūsų įrašą rinkosi vieną iš šių galimybių – paslėpė įrašą (angl. hide), paslėpė visus Jūsų puslapio įrašs (angl. hide all), pažymėjo Jūsų įrašą kaip šlamštą (angl. report as spam) ar pasirinko nebemėgti Jūsų puslapio (angl. unlike spam).

Pasirinkitę šiuos būdus, išmatuosite Jums teikiamą Facebook naudą ir galėsite priimti sprendimus, kaip dar labiau padidinti socialinio tinkle galimybes!

Mūsų patarimai, kaip savo Facebook paskyrą paversti naudingesne

  1. Įrašus skelbkite, tokiu laiku, kada Jūsų sekėjų yra daugiausiai prisijungusių. Kada geriausias metas postinti Facebook.
  2. Užduokite klausimų savo sekėjams. Neabejokite, kad įrašai, kurie baigiasi klausimu, sulaukia didesnio susidomėjimo.
  3. Įrašai su paveiksėliais labiau įtraukia! Atkreipkite dėmesį, kad ir Jūs patys tikriausiai dalijatės tais įrašais, kurie su paveikslėliu ar vaizdine medžiaga.
  4. Pateikite aiškią ir trumpą informaciją. Įrašai su nuotraukomis ir trumpesniais tekstais (iki 200 simbolių) sulaukia daugiausia dėmesio.

Pasinaudokite mūsų patarimais ir paverskite Facebook privalumus naudingais sau – susikurkite savo asmeninį puslapį ir būkite matomi, žinomi, populiarūs.

facebook administravimasKaip į Facebook pritraukti daugiau tikslinių lankytojų?

Jeigu esate iš tų, kurie nedvejodami išbando naujoves ir visuomet yra orientuoti į technologijų suteikiamas galimybes, veikiausiai, jau turite susikūrę savo įmonės Facebook profilį, kuriame skelbiate apie savo prekes, paslaugas ar vykdomą veiklą.

Tačiau, ar tinkamai užpildote Facebook turinį, tinkamai atnaujinate informaciją atskleidžia lankytojų skaičius. Ar jis Jus tenkina? Jei ne, tuomet atkreipkite dėmesį į mūsų patarimus, kaip pritraukti daugiau tikslinių vartotojų, ir priimkite reikiamus sprendimus.

Pagrindiniai būdai patraukti lankytojų (būsimų potencialių klientų) dėmesį:

  1. Spauskite „patinka“ mygtuką ir žymėkite kitus puslapius. Pasinaudokite šia Facebook funkcija – pamėkite kitus puslapius, aktyviai dalyvaukite jų skelbiamose diskusijose, komentuokite, spauskite „patinka“ po jų skelbiamais įrašais. Kodėl verta taip daryti? Nes kiekvienas toks Jūsų veiksmas gali sudominti atsitiktinį lankytoją, kuris paspaus ant Jūsų paskyros ir atsidurs Jūsų puslapyje. Galbūt juo susidomės pats, o galbūt – pasiūlys jį draugams ir pažįstamiems, uriems reikalingos Jūsų siūlomos prekės ar paslaugos. Be to, matydami Jūsų aktyvų dalyvavimą Facebook gyvenime, klientai žinos, kad Jus rasti ir su Jumis bet kuriuo paros metu bendrauti galima per Facebook.
  2. Pasikvieskite kiek įmanoma daugiau savo draugų ir pažįstamų. Vos susikūrę savo puslapį, kaupkite, plėskite sekėjų sąrašą. Tam yra du būdai – pakvieskite savo draugus ir pažįstamus, paprašykite, kad jie taip pat pasidalintų Jūsų Facebook adresu su savo draugais ir pažįstamais. Antrasis būdas – pasinaudokite Facebook funkcija, leidžiančia per elektroninio pašto paskyrą (outlook ar gmail) pakviesti mėgti Jūsų Facebook puslapį tuos asmenis (jų el. paštus), su kuriais susirašinėjote. Pastarasis būdas itin aktualus, jei dirbate su verslo partneriais, tačiau dar neturite jų kaip asmeninių draugų Facebook. Užtikrinkite efektyvią Jūsų įmonės puslapio sklaidą.
  3. Organizuokite Facebook žaidimus ir konkursus, kurie suteikia dalyviams galimybę ką nors laimėti. Tokie konkursai turi būti trumpi – geriausia, kad truktų 5–7 dienas. Be to, nurodykite būtiną sąlygą dalyviams – spausti mygtuką „patinka“ (angl. Like) ir dalintis. Priešingu atveju, jo dalyvavimas turėtų būti neužskaitytas. Jei nusprendėte organizuoti konkursą / žaidimą, rekomenduojame naudoti mokamą Facebook reklamą, nes tik tokiu būdu pasieksite geriausių rezultatų, ypač, jeigu dar neturite didelio sekėjų skaičiaus (t. y. bent 10–20 tūkst.). Priešingu atveju, galite sulaukti per mažai dėmesio ir nepajusite tiek organizuoto konkurso pridėtinės naudos, kiek norėjote (ir galėtumėte) gauti.

Ko nedaryti, jei nenorite prarasti lankytojų?

  1. Šiukšlinti (angl. spam). Nereklamuokite savo Facebook paskyros bet kur. Apgalvokite, kokia yra Jūsų prekes, paslaugas ar veiklą mėgstanti auditorija, kas jiems įdomu, o kas – visiškai ne. Per daug ir per dažnai reklamuoti savo Facebook paskyrą nerekomenduojama, nes tai gali pakenkti Jūsų reputacijai arba galite gauti įspėjimą iš Facebook, kuris netoleruoja bet kur reklamuojamos savo puslapio nuorodos.
  2. Skelbti per daug konkursų ir žaidimų. Tai nėra pageidaujama paties Facebook, nebent į konkursą bus žiūrima kūrybiškai. Visa tai turi būti daroma saikingai.

facebook administravimasKas labiausiai traukia lankytojų dėmesį ir skatina ilgai išlikti Facebook puslapio gerbėjais?

  1. Patrauklus turinys. Labai svarbu, kad skelbiama informacija būtų aktuali ir įdomiai, originaliai pateikta. Visus įrašus Facebook vertina ir apdovanoja tuos įrašų kūrėjus, kurie sulaukė didžiausio susidomėjimo, t. y. surinko daugiausia „patinka“ (angl. Like) paspaudimų, komentarų, pasidalijimų. Tokiu būdu didinamas Jūsų pasiekiamumas ir populiarumas.

Beje, rekomenduotina, kad ne visi įkeliami įrašai būtų susiję vien tik su Jūsų veikla (prekėmis ar paslaugomis. Pavyzdžiui, jei prekiaujate dviračiais, netikslinga skelbti vien tik tokias naujienas, kurios susijusios su dviračiais, kaip Jūsų siūlomu produktu, nes klientams toks prekybinis turinys gali greitai pabosti. Geriausia, kad 70 proc. Jūsų Facebook turinio sudarytų įdomi informacija (bendros dviračių tematikos – vaizdo įrašai su dviračiais, dviratininkų triukai, sulaukę daug peržiūrų, juokingos situacijos, naudingi straipsniai ir pan.), o 30 proc. – prekybinis turinys, orientuotas į Jūsų produktą. Tokiu būdu labiau sudominsite, pritrauksite vartotojus, motyvuosite juos sužinoti naujienas. Apskritai vartotojai patys bus labiau linkę sekti Jūsų Facebook puslapį, kai jis bus naudingas ir įdomus.

  1. Vaizdinė medžiaga – geriausias turinio pateikimo būdas, keliantis didelį susidomėjimą. Įrodyta, jog įrašai su paveikslais (nuotraukomis, vaizdo įrašais) sulaukia 179 proc. Daugiau vartotojų įsitraukimų nei įprasti įrašai. Privalu paisyti vaizdinės medžiagos standartų – trukmės ir turinio. Vaizdo įrašai neturi būti per ilgi ir skelbiantys per daug nereikšmingos informacijos.
  2. Greitas reagavimas į žinutes - Jei norite užsitikrinti gerą reputaciją ir pelnyti potencialių klientų pasitikėjimą, greitai atsakykite į klientų žinutes. Labai svarbu, kad klientas laiku gautų norimą informaciją apie produktą ar paslaugą.
  3. Optimizuota puslapio informacija. Šiuo atveju svarbiausia, kad Jūsų Facebook profilio nuotrauka, viršelis, aprašymas ir pateikiama informacija domintų, būtų patraukli, informatyvi ir aiški, atskleidžianti Jūsų įmonės pagrindines vizijas ir misijas. Svarbu įsitikinti, jog informaciją pateikėte išsamiai, aiškiai ir jos pakanka potencialiems klientams. Neužmirškite nurodyti kontaktinių duomenų – svetainės adreso, patalpų adreso, telefono numerio ir darbo valandų, nes tai padės Jūsų puslapiui užimti aukštesnes pozicijas Facebook ir Google paieškos rezultatuose.
  4. Jūsų lankymosi rodikliai, aktyvumas. Čia svarbiausias reguliarumas ir nuolat atnaujinama informacija, skelbiami pranešimai. Deja, tikslaus atsakymo, kiek aktyvūs turite būti, nėra, tačiau specialistai siūlo Facebook turinį atnaujinti 5 kartus per savaitę.
  5. Jūsų auditorijos aktyvumas. Ją įvertinti galima pasinaudojus Facebook įžvalgomis, kurios atskleidžia, kuriuo metu Jūsų sekėjai yra aktyviausi. Kelkite pranešimus ir žiūrėkite, kada jie sulaukia daugiausia dėmesio. Sekėjų (lankytojų) susidomėjimas reiškiamas komentarais ir vieša nuomone, kuria gali kliautis nauji potencialūs klientai.
  6. Savo Facebook puslapio reklama. Nuolat dalinkitės žinutėmis – ne tik pačiame puslapyje, bet ir įvairiose grupėse. Išnaudokite visas tiesioginio marketingo priemones.
  7. Didelė bendruomenė, rodanti, kad esate vertas susidomėjimo. Kurkite savo auditoriją – į draugų sąrašą įtraukite darbuotojus, klientus, verslo partnerius. Jie gali ne tik patys susidomėti, bet ir paskleisti (pasidalinti) Jūsų teikiama informacija su kitais.

Tad nedvejokite, pasinaudokite mūsų patarimais ir įžvalgomis – pritraukite į savo Facebook paskyrą kuo daugiau lankytojų.

socialiniu tinklu administravimas

Facebook reklama – pasinaudoti ar pamiršti?

Facebook reklama vertinama dviprasmiškai – vieni kritikuojua ją dėl to, kad nesudomina lankytojų ir mažai kas paspaudžia įrašą, esantį Facebook puslapio dešinėje, tačiau kiti, priešingai, – džiaugiasi, kad nereikia matyti neįdomių reklamų ir apsilankę savo profilyje mato tik tai, kas juos domina. Vis dėlto, tinkamai sukurta Facebook reklama abejingų nepalieka ir yra laikoma puikia priemone tikslinei auditorijai pasiekti ne tik pačiame socialiniame tinkle, bet ir už jo ribų.

Jei ir Jūs svarstote, ar verta reklamuotis Faceebok, perskaitę šį straipsnį jau tikrai žinosite atsakymą. Bet apie viską nuo pradžių.

Iš pradžių pakalbėkime apie Facebook reklamų tipus. Jų esama dviejų:

  1. Marketplace skelbimai, t. y. ne tik paveiksliukai, dažnai vadinami baneriais, bet ir nuotraukos, nuotraukų albumai, vaizdo įrašai ir pan. Pasinaudoję šiuo būdu gausite vietą dešinėje Facebook paskyros pusėje.
  2. Premium Šiuo atveju, jau būsite matomi ne tik dešiniajame kampe, bet ir Facebook puslapio centre. Be to, pasinaudoję šiuo būdu, galėsite sukurti daugybę reklamos būdų. Populiariausios iš jų – vaizdo skelbimai, apklausos, įvykio sukūrimas.

Esminis šių reklamos būdų skirtumas – kaina ir įsigijimo būdas. Marketplace – prieinamas visiems, nes jį lengvai įsigysite pasinaudoję savo kreditine kortele. Tuo tarpu Premium turėsite pirkti pagal CPM (t. y. kainą už tūkstantį parodymų) ir per Facebook paskyrą.

Tačiau negalime Jums nepaminėti ir vienos ypatingos Facebook reklamos savybės – ją gali sukurti ne tik mokamas reklamos paslaugas teikiantys specialistai, bet ir nemokamai platinti Facebook vartotojai. Statistika rodo, kad kiekvieną savaitę Facebook socialiniame tekste yra pasidalijama maždaug 3,5 mln. įrašų ir net 77 proc. vartotojų teigia, kad su prekių ženklais susipažįsta paspaudę ant jų reklamos Facebook! Todėl visa tai išbandyti tikrai verta.

Jei statistiniai duomenys Jūsų neįtikino, tuomet įvertinkite Facebook reklamos privalumus:

  1. Facebook suteikia galimybę reklamuoti savo įmonės (siūlomų prekių ir paslaugų) internetinę svetainę. Tai reiškia, kad Facebook reklama gali nukreipti vartotoją į kitą šaltinį, kuriame pateikiama daugiau išsamesnės informacijos apie Jūsų siūlomas prekes ir paslaugas.
  2. Facebook reklamoje rodomi draugai ir pažįstami, kuriems šis puslapis patinka. Tai didina galimybę pritraukti naujų lankytojų ar potencialių klientų.
  3. Lengvai pasiekiama tikslinė auditorija, tai reiškia, kad galėsite ją pasirinkti pagal tam tikrus pjūvius – amžių, lytį, šalį, socialinį statusą, pomėgius ir pan. Reklamą priskirkite pagal labai tikslius kriterijus ir tokiu būdu padidinkite potencialių klientų skaičių!

Tiesa, neužmirškite, kad būsite šiek tiek ribojami auditorijos, nes didžiąją Facebook vartotojų dalį sudaro jaunimas (iki 35 metų), todėl ir reklamos bus populiariausios tokios, kurios bus susijusios su jaunimo poreikiais.

  1. Matysite aktualius statistinius duomenis – kiek kartų buvo rodyta Jūsų reklama, kiek kartų ant jos buvo paspausta. Trumpai tariant, žinosite, kiek žmonių ja domėjosi.
  2. Valdysite reklamai skiriamas išlaidas, rodymo laiką ir turinį. Tai reiškia, kad turėsite galimybę planuoti savo mėnesio išlaidas, skiriamas reklamai ir bet kuriuo metu galėsite jas sumažinti arba padidinti. Tai tik įrodo, kad Facebook reklama – puikus būdas populiarinti savo veiklą ne tik didelėms įmonėms, bet ir mažoms įmonėms ar fiziniams asmenims.
  3. Operatyvus savo veiklos populiarinimo būdas. Kiekvienas vartotojas, kuris paspaus „mėgti“ (angl. like) mygtuką ant jūsų reklamos, nemokamai paskelbis apie Jus informaciją savo asmeniniame profilyje, kurį mato jo draugai ir pažįstami.

Tačiau prieš apsispręsdami, ar Jums reikalinga Facebook reklama, turite žinoti ir Facebook reklamos trūkumus:

  1. Ribotas reklaminis plotas ir žinutės. Facebook reklamoms galioja tam tikri standartai – trumpa antraštė (iki 25 simbolių) , 100 x 27 pikselių dydžio paveikslėlis ir ne daugiau kaip 90 simbolių sudarantis tekstas.
  2. Iš esmės Facebook reklamos valdymas nėra sudėtingas, tačiau jei norite minimaliomis išlaidomis pasiekti maksimalaus rezultato, teks kreiptis į specialistus.
  3. Sekėjų skaičius neparodo potencialių klientų skaičiaus. Net jei vartotojas paspaudžia „patinka“ (angl. like) mygtuką, tai dar nereiškia, jog jis pirks Jūsų prekes ar paslaugas. Gali būti, kad jį tiesiog sudomino Jūsų pateikiama informacija, naujienų sklaida, o ne pati prekė ar paslauga. Todėl tai gali šiek tiek Jus sugluminti.

Vis dėlto, akivaizdžiai pirmauja Facebook reklamos privalumai, nei trūkumai, todėl Jūsų dvejonės, ar Facebook reklama efektyvi ir reikalinga, po truputį turėtų mažėti.

Tai dar ne viskas, ką šiuo straipsniu norėjome Jums pasakyti. Manome, kad ne kiek mažiau svarbus yra ir pats reklamos kūrimo procesas, todėl trumpai pateikiame esminius kūrimo žingsnius.

Kaip sukurti Facebook reklamą?

Tam yra keli būdai:

  1. Pasinaudojus „Boost Post“ arba „Promote Page“ funkcijomis – kurios populiarina turinį tiesiai iš Facebook puslapio.
  2. Pasinaudojus „Power Editor“ įrankiu – labiausiai reikalingas administruojant dideles reklamos kampanijas.
  3. Pasinaudojus įrankiu „Ads Manager“ – kuris padedan sukurti reklamą Facebook.

Taigi, kokie reklamos kūrimo žingsniai?

Pirmas žingsnis. Nusistatykite tikslinę auditoriją, pasirinkę tam tikrus kriterijus – amžius, lytis, kalba, vietovė ir pan.

Antras žingsnis. Pasirinkite reklamos biudžetą, laikotarpį ir būdą, kuriuo ji bus optimizuojama. Rinkdamiesi laikotarpį turėsite galimybę sudaryti tvarkaraštį kiekvienai savaitės dienai ir netgi valandai.

Trečias žingsnis. Susikurkite reklamos dizainą. Šiame žingsnyje reikės pasirinkti paveikslėlius, vaizdo įrašus ir skurti tekstą.

Ketvirtas žingsnis. Paisykite turinio kūrimo reikalavimų. Galėsite įkelti 6 paveikslėlius – pasinaudokite reklamų kūrėjų rekomendacijomis ir išnaudoti šią galimybę! Paveikslėlius kelkite ne tik iš savo asmeninio archyvo (nemokamai), bet, jei leidžia galimybės, pasinaudokite ir Shutterstock nuotrauokomis (mokamos). Laikykitės paveikslėlių standartų ir atkreipkite dėmesį, kad tekstas ant paveikslėlio negali užimti daugiau nei 20 proc. jo ploto. Kurdami tekstą, atminkite, kad jis negali viršyti 125 simbolių. Laikykitės šių nurodymų, kad Facebook nepašalintų Jūsų reklamos!

Jei visa tai atrodo per sudėtinga, kreipkitės į specialistus, jie padės Jums įgyvendinti visus Jūsų tikslus ir sukurs išvaizdžią ir efektyvią reklamą!

Mes sakome, kad Facebook reklamos suteikiamos galimybės mums PATINKA! Siūlome jas pamėgti ir Jums!

 

facebook administravimas

SEO ir socialiniai tinklai – neatskiriami?

Šiuo metu tiek Facebook administravimas, tiek SEO paslaugos pasiekė aukšto vertinimo pozicijas ir verslininkų yra laikomos

geriausiomis siūlomų prekių, paslaugų (ar apskritai bet kokios veiklos) populiarinimo priemonėmis. Bet apie viską nuo pradžių.

Nors abiejų paslaugų samprata skirtinga – SEO reiškia svetainių optimizavimą paieškos sistemose, o Facebook laikomas erdve, skirta komunikacijai palaikyti, bendravimui, naujienoms skelbti.

Sakoma,  jog SEO padeda pritraukti tam tikrą klientų skaičių, o socialiniai tinklai padeda lengvai užmegzti su jais ryšį ir juos išlaikyti ilgą laiką. Kodėl taip yra? Atsakysime – nes Facebook naudojami signalai (nuorodos, „patinka“ (angl. Like) mygtukai, komentarai, sekėjų skaičius) lemia Jūsų matomumą paieškos sistemose. Kyla klausimas – kaip?

  • Lankytojų rodikliai, atskleidžiami išanalizavus tam tikrus Facebook naudojamus signalus, rodo, koks turinys auditorijai yra įdomiausias ir labiausiai patraukia jų dėmesį.
  • „Patinka“ (angl. Likepaspaudimų skaičius padeda suprasti, kokios tematikos informacija yra labiausiai vertinama, kuri atkreipia daugiausia Jūsų sekėjų dėmesio.
  • Pasidalijimų veiksmai atskleis, kas Jūsų auditorijai yra aktualiausias.

Taigi atkreipkite dėmesį į šiuos rodiklius – jie atskleis, koks turinys vartotojams patraukliausias. Atsižvelgdami į tai galėsite pasistengti lankytojų poreikius patenkinti kuo geriau ir sėkmingai populiarinsite savo veiklą.

SEO ir Facebook panašumai

Šiuo metu kartu naudojami SEO ir socialiniai tinklai gali atnešti nemažai naudos ir lemti žymiai geresnius rezultatus, nei naudojami atskirai. Taip yra todėl, kad Facebook skelbiamos naujienos plinta labai greitai, tad paieškos sistemų robotams jas pastebėti socialiniuose tinkluose yra labai nesunku.

Bet tai dar ne viskas, yra ir daugiau SEO ir Facebook panašumų.

  1. Kliento poreikiai. SEO optimizaciją atliekančiam specialistui svarbu išsiaiškinti ir suprasti, ko nori klientas. Jis turi aiškiai nurodyti savo reikalavimus. Tuo tarpu Facebook administratorius turi atlikti stebėjimą – ką mėgsta socialinio tinklo lankytojai, kas jiems rūpi, svarbu, kas domina. Tačiau abiem atvejais svarbūs kliento norai, poreikiai ir lūkesčiai.
  2. Svetainės analizė ir vertinimas. Atliekant SEO optimizaciją, itin svarbus konkurentų įvertinimas. Tačiau tai svarbu ir turint Facebook paskyrą – turite stebėti konkurentus. Beje, šiuo atveju Facebook paskyra (o tiksliau joje naudojami lankytojų signalai) gali lengviau ir greičiau padėti išsiaiškinti, ko reikia optimizuojamai svetainei, t. y. kokio pobūdžio turinį jai kurti, kas labiausiai mėgstama potencialių klientų.
  3. Teksto parengimas ir turinio sukūrimas. Šiuo atveju SEO ir Facebook visiškai neišskiriami, nes tinkamai, kokybiškai ir reikiamos apimties parengti tekstai paieškų sistemų robotams yra vienas iš svarbiausių reitingavimo faktorių. Rengiant tekstus privalu atsižvelgti į SEO teksto rašymo reikalavimus ir standartus.
  4. Vidinė optimizacija ir Facebook. Šiems dviems elementams svarbiausia unikalaus, naudingo ir vertingo turinio paskelbimas. Atlikus vidinę SEO optimizaciją, bus suteikiama galimybė informacija pasidalinti pagrindiniuose socialiniuose tinkluose.
  5. Išorinė optimizacija ir Facebook. Socialiniai tinklai yra laikomi vienu iš išorinio optimizavimo metodų. SEO specialistai rekomenduoja dalintis turiniu ir informacija per socialinius tinklus. To priežastis – kuo labiau plėtojama informacija socialiniuose tinkluose, tuo daugiau pritraukiama svetainės lankytojų. O kuo didesnis lankytojų skaičius, tuo Jūs tampate populiaresni ir žinomesni internete.

Tokie yra pagrindiniai SEO ir Facebook panašumai. Tikriausiai nebekyla abejonių, kad naudojimasis Facebook be jokių apribojimų leidžia pamatyti, kas šiuo metu aktualiausia vartotojams, todėl SEO gali lengviau kurti turinio strategiją, nutaikytą į vartotojų poreikius ir lūkesčius.

Tiek geras SEO specialistas, tiek Facebook administratorius žino, jog Facebook – efektyviausias, greičiausias ir pigiausias būdas išplatinti jūsų SEO turinį. Todėl nedvejokite – kreipkitės ir į profesionalus, išmanančius savo darbą.


Naudingi straipsniai apie Facebook:

Facebook reklama Kada geriausias metas postinti facebook online Kaip pradėti reklama facebook Kaip priskirti facebook administravimo teises Kaip sukurti patrauklia facebook vizualinę reklamą