fbpx

Apie panašias auditorijas vaizdinės reklamos tinkle „Google Ads“

Panašios auditorijos yra taikymo funkcija, kuri pagrįsta pirmosios šalies duomenų sąrašais, dažniausiai tokie sąrašai yra gaunami pakartotinėje rinkodaroje. Tai padeda išplėsti savo našiausių klientų sąrašą, nukreipiant jį į naujus vartotojus, turinčius panašias savybes į jau esamus klientus.

Prieš pradedant

Panašios auditorijos taikymas galimas vaizdinės reklamos tinkle, paieškos tinkle, „YouTube“, „Gmail“, klientų atitiktyje ir telefono programose. Panašios auditorijos sąrašai automatiškai kuriami ir atnaujinami realiu laiku, kai „Google Audience Center“ bibliotekoje nustatote bent vieną atitinkantį sąrašą. Prieš pradedant vykdyti panašios auditorijos kampaniją yra rekomenduojama turėti pakartotinės rinkodaros strategiją. Apie pakartotinę rinkodarą galite sužinoti daugiau čia.

Nauda

  • Didesnis pasiekiamumas. Išplėskite savo kampanijos pasiekiamumą su naujais vartotojais, kurie panašūs į esamus vartotojus. Taikant panašią auditoriją, pasiekiama iki 5 kartų daugiau vartotojų, nei naudojant tik pakartotinės rinkodaros sąrašus.
  • Pagerėjęs konversijos rodiklis. Naudodami panašias auditorijas ir vaizdinės reklamos pakartotinę rinkodarą, sulaukite 41% daugiau konversijų.
  • Mašininio mokymosi algoritmai. Panašių auditorijų sąrašai atnaujinami realiu laiku, naudojant mašininio mokymosi galimybes, kurios analizuoja milijonus signalų, kurių pagalba optimizuojamas našumas.
  • Lengva valdyti. Panašios auditorijos sąrašai automatiškai atsiranda tinkamose „Google Ads“ paskyrose. Tinkamumas nustatomas, kai yra pakankamai statistiškai reikšmingas panašumas tarp randamų vartotojų ir pradinio pakartotinės rinkodaros sąrašo.
  • Efektyvus taikymas. Originalūs pakartotinės rinkodaros sąrašai automatiškai neįtraukiami į panašių auditorijų sąrašus, todėl įsitikinkite, kad taikote tik į naujus vartotojus.

Supaprastintas tikslinės auditorijos taikymas

Naudojant panašios auditorijos taikymą, automatiškai surandami nauji klientai, kurie panašūs į jau esamus (pavyzdžiui, svetainės lankytojai arba konversijas atlikę vartotojai), todėl šis būdas leidžia išvengti spėliojimų ieškant naujų klientų. „Google Ads“ atsižvelgia į jūsų esamų vartotojų sąrašus ir naudojasi mašininiu mokymusi analizuoja, ką jie turi bendro su kitais, kad rastų daugiau panašių pažiūrų vartotojų. Galite naudoti panašias auditorijas norėdami rasti naujų klientų, kurie panašūs į jau esančius pakartotinės rinkodaros sąrašuose, naudodamiesi tokiais kriterijais kaip jų pamėgtos temos ir dažnai lankomos svetainės.

Pavyzdys

Tarkime, jūs sukūrėte pakartotinės rinkodaros sąrašą, tų žmonių, kurie pirko mėsinius peilius iš jūsų virtuvės reikmenų svetainės. Vietoj to, kad pasiektų plačias žmonių grupes, panašios auditorijos funkcija atpažins besidominčiu maisto ruošimu grupes, tad sąraše esantys žmonės, prieš ateidami į jūsų svetainę jau būtų linkę naršyti svetainėse, kuriose pateikiama informacija apie kepsnių ruošimą ir aukštos kokybės peilių rinkinius. Pagal tai, panašios auditorijos ras ir kitus panašios veiklos žmones.

Panašių auditorijų sąrašai automatiškai atnaujinami, kai pirminis sąrašas vystosi ir žmonės keičia savo naršymo veiklą. Taigi, jums nereikia atnaujinti panašių auditorijų sąrašo po jo sukūrimo.

Naujų potencialių klientų pritraukimas

Su panašiomis auditorijomis, jūs galite išplėsti pakartotinės rinkodaros kampanijų pasiekiamumą ir pritraukti naujų vartotojų į savo svetainę, kurie taip pat gali būti suinteresuoti jūsų siūlomomis paslaugomis ar produktais.

Net jei šie nauji panašios auditorijos lankytojai nieko iš jūsų iš karto nepirks, juos galėsite pasiekti vėliau taikydami pakartotinės rinkodaros sąrašą, jums tereikės pridėti pakartotinės rinkodaros žymą savo svetainėje. Pridėję panašios auditorijos taikymą, galite pritraukti daugiau lankytojų į savo svetainę, taigi daugiau vartotojų pateks į jūsų pakartotinės rinkodaros sąrašus intuityviu ir lengvai valdomu būdu.

ZOOT analizė

ZOOT yra Prahoje įsikūręs drabužių mažmenininkas, kuris siekė padidinti potencialių klientų auditoriją ir sulaukti daugiau naudos iš savo kuriamų kampanijų. Tam, kad pasiektų šiuos tikslus, jis panaudojo panašios auditorijos taikymą ir dinaminius vaizdinius skelbimus. Dinaminiai vaizdo skelbimai rodė produktus, kuriais buvo susidomėję vartotojai, todėl buvo nupirkta daugiau prekių, o investicijos grąža (IG) padvigubėjo, lyginant su ankstesniais kampanijos nustatymais. ZOOT naudojo panašias auditorijas pasiekti naujiems vartotojus, kurių nepasiekdavo ankstesnėse kampanijose. Panašios auditorijos sąrašas buvo labai efektyvus, kad per visą naujos kampanijos laikotarpį buvo pritraukta naujų 63% vartotojų viso ZOOT svetainės srauto.

Kaip tai veikia

„Google Ads“ peržiūri paieškos veiklą vaizdinės reklamos tinklo svetainėse per pastarąsias 30 dienų ir iš gautos informacijos bei vartotojų žiūrimo turinio nustato bendrus pakartotinės rinkodaros sąraše esančių žmonių pomėgius ir savybes. Remdamasis šia informacija „Google Ads“ automatiškai suranda randa naujus potencialius klientus, kurių interesai ir charakteristikos panašios į tų, kurie yra jūsų pakartotinės rinkodaros sąraše. Kuo daugiau charakteristikų ir interesų žmonės jūsų pakartotinės rinkodaros sąraše dalinasi, tuo geriau veikia panašios auditorijos funkcija.

Kad rasti panašias auditorijas „Google Ads“ ieško milijonuose programėlių ir svetainių vaizdinės rinkodaros tinkle. Kai pasikeičia jūsų pakartotinės rinkodaros sąrašas, jūsų panaši auditorija taip pat keičiasi. Panašių auditorijų sąrašai kuriami naudojant mašininį mokymąsi ir yra nustatyti prisitaikyti prie besikeičiančių rinkų ir tendencijų. Pagal tai randama naujų vartotojų, kurie panašūs į jau esamus.

Pastaba

Originalus pakartotinės rinkodaros sąrašas automatiškai išskirtas iš panašios auditorijos sąrašo. Taigi, jei lankytojai, kurie yra panašios auditorijos sąraše bus pridėti prie pakartotinės rinkodaros sąrašo, jie bus pašalinti iš panašios auditorijos sąrašo.

Panašios auditorijos pritaikymas

„Google“ automatiškai identifikuos, kurie jūsų pakartotinės rinkodaros sąraše esantys vartotojai bus tinkami panašioms auditorijoms nustatyti. Tam, kad pakliūtų panašios auditorijos sąrašus vartotojai turi atitikti tam tikrus kriterijus, tokius kaip:

  • Mažiausiai 100 lankytojų pakartotinės rinkodaros sąraše
  • Kaip šie lankytojai pateko į pakartotinės rinkodaros sąrašą
  • Tipai, kuriose svetainėse šie vartotojai lankosi
  • Sąrašas turi priklausyti jums, o ne būti bendrinami

Daug pakartotinės rinkodaros sąrašų tipų gali būti naudojami generuoti panašias auditorijas, bet dažnai būna limituoti: svetainių lankytojais, programėlių naudotojais, vartotojų atitiktimi, vaizdo įrašų pakartotine rinkodara, RSKV, „Google Analytics“ ir dar daug kitų. Kai kuriais atvejais, nėra pakankamai informacijos sugeneruoti panašios auditorijos sąrašui. Tuomet, sąrašas gali būti „nepasiekiamas“ auditorijos tvarkytuvėje.

Panašių auditorijų sąrašai sukuriami remianti jūsų vartotojais, kurių savybės panašios į pirminio sąrašo naudotojų, tačiau neribojama geografinė vietovė. Tai reiškia, jei verslas yra įkurtas Kanadoje, vartotojai panašios auditorijos sąraše nebūtinai bus tik iš Kanados, jie gali būti iš bet kurios vietos visame pasaulyje.

Sąrašo dydis galimas auditorijos tvarkytuvėje nurodys visus galimus regionus. Tačiau norint, kad vietovė apimtų tik tam tikrus regionus, kurdami naują kampaniją, taikykite geografinės vietovės apribojimus.

Atminkite

Panašios auditorijos nepalaikomos jei remiasi delikataus turinio kategorijomis, tokiomis kaip rasė, religija, seksualinė orientacija ar sveikata. Naudojant panašias auditorijas būna taikoma suasmeninto reklamavimo politika. Žmonės, nenorintys būti įtraukti į panašios auditorijos sąrašus gali to atsisakyti skelbimų nustatymuose.

Geriausios panašių auditorijų naudojimo praktikos

  • Naudokite automatinį kainų siūlymą. Panašios auditorijos mokestis už konversiją gali būti iki 25% didesnis nei pakartotinės rinkodaros, nes tie sąrašai yra skirti naujiems vartotojams. Pasinaudokite tiksliniu MUĮ ar tiesiog SIG ir pasiekite didesnį našumą. Jei jūsų tikslas yra „konversijos“ naudokite tikslinį MUĮ. PMUP yra kainodara yra skirta paspaudimų, o ne konversijų skaičiui optimizuoti.
  • Padarykite savo skelbimus interaktyviais. Pasinaudokite interaktyvių skelbimų dizainu visuomet kai įmanoma, kad jūsų skelbimai būtų nukreipti į potencialius klientus kuo tiksliau. Išbandykite teksto raginimą veikti, vaizdų ir kitų atributų variantus.
  • Keiskite kainos pasiūlymus. Priklausomai nuo jūsų kampanijos veikimo, didesnis kainos pasiūlymas gali padėti išsiskirti, o žemesnis kainos pasiūlymas gali sutaupyti jūsų biudžetą. Išmaniojo siūlymo funkcija už jus padidina arba sumažina kainos pasiūlymus koreguodama jį pagal parodymus.
  • Geografinės vietovės ir kalbos. Įvertinkite ar reikia keisti kokius nors nustatymus, kurie susiję su geografine vietove ar kalbomis atsižvelgdami į savo verslo aspektus. Pavyzdžiui, jei jūsų verslas specializuojasi tik tam tikroje vietovėje arba jūsų svetainėje galima tik vienos kalbos pasirinktis.
  • Palaikykite ryšį su trečiomis šalimis. Jei matote našumo problemų savo kampanijoje ir naudojate trečių šalių komponentus, visuomet kreipkitės į trečiosios šalies komandą ir pasiteiraukite ar jie nesusiduria su kokiais nors nesklandumais.
  • Kampanijos struktūra. Įmanoma pridėti panašią auditoriją į jau egzistuojančia pakartotinės rinkodaros kampaniją atskiroje skelbimų grupėje. Tačiau rekomenduojama turėti atskirą kampaniją, kad būtų geriau kontroliuoti biudžetą, pranešimus ir rodiklius.
  • Sąrašo strategija. Apgalvokite savo pakartotinės rinkodaros sąrašo strategiją. Jūsų strategija paveiks tai, koks panašios auditorijos sąrašas bus sugeneruotos sistemos. Idealiausia jei prieš pradedant pakartotinės rinkodaros sąrašus jau turėtumėte nusistatę savo planus ir tikslus. Rekomenduojama pradėt kampaniją su savo sėkmingiausiu sąrašu. Pavyzdžiui, nuo „panašių į konversijas atliekančių lankytojų“ sąrašo arba tokio, kuriame daugiausiai vartotojų.

Įprastos problemos naudojant panašios auditorijos funkciją

Per mažas pasiekiamumas (arba panašios auditorijos sąrašas per mažas)

  • Pasistenkite padidint kainos pasiūlymą ir patikrinkite parodymų metriką. Žemas kainos pasiūlymas gali prarasti peržiūras, kai tuo tarpu, aukštas kainos pasiūlymas gali per greitai išnaudoti jūsų biudžetą. Žemas biudžetas gali apriboti tai, kaip dažnai jūsų skelbimai bus rodomi, bet su dideliu biudžetu kampanijos brangios.
  • Pabandykite pridėti papildomą arba didesnė panašių auditorijų sąrašą prie taikymo nustatymų. Gali būti, kad pasirinkote per mažą sąrašą.

Negeneruojamas panašios auditorijos sąrašas

  • Mažesnis panašios auditorijos sąrašas gali užimti mažiausiai 48 valandas, kad būtų sugeneruotas, po to kai sukuriamas pirminis sąrašas.
  • Kai maži pakartotinės rinkodaros sąrašai (<500) tikėtina, kad panašios auditorijos sąrašai nebus sukurti.

Taigi norėdami sukurti tinkamus panašios auditorijos sąrašus, kurie padėtų jūsų kampanijai pritraukti daugiau srauto ir našumo, turite atsižvelgti į viską kas aprašyta šiame straipsnyje. Kitu atveju, panašios auditorijos funkcija jums neatneš maksimalios naudos.