fbpx

9 patarimai padėsiantys sukurti įtraukiančius „Google Ads“ skelbimus

Norint padidinti savo galimybes pritraukti tikslinius vartotojus, svarbiausia, nekopijuokite skelbimų iš kitų ir suteikite jiems savito unikalumo. Šiame straipsnyje pateikiame 9 patarimus į ką turite atkreipti dėmesį.

  1. Skatinkite vartotojus veiksmui

Norite skatinti potencialius klientus atsisiųsti programėles, ar nusipirkti naują daiktą? Pasakykite jiems, ką daryti skelbime!

Kurdami skelbimus naudokite skatinančias veiksmą frazes. Pavyzdžiui „Gauk nemokamą konsultaciją“, „Parduok savo automobilį šiandien“, „Įsigyk nedvejodamas“ ir panašiai. Tokios frazės padaro skelbimą aiškesnį vartotojui ir skatina atlikti veiksmą jį paspaudus.

  1. Pabrėžkite savo unikalumą

Jeigu turite kokių konkurencinių pranašumų būtinai juos įtraukite į reklaminius skelbimus. Pavyzdžiui, jei jūsų produktai gaminami gerai vertinamoje kilmės šalyje, arba yra ekologiški, turi papildomas funkcijas tai verta įtraukti į skelbimus, nes būtent šie dalykai žymi jūsų prekės unikalumą. Paminėdami savo išskirtinumus, galite patraukti potencialių klientų dėmesį, kurie bus labiau linkę paspausti ant jūsų paieškos skelbimo.

  1. Kainos, išpardavimai ir akcijos

Jeigu šiuo metu vykdote specialius pasiūlymus ar reklamas, tai taip pat vertinga apie tai paminėti skelbimuose.  Arba jei žinote, kad jūsų prekės ar paslaugos yra konkurencingos kainos atžvilgiu, tai galima panaudoti skelbime ir išsiskirti iš konkurencinių skelbimų. Taip pat jeigu jūsų svetainėje vyksta sezoniniai išpardavimai, visuomet galite juos įtraukti į skelbimo tekstą.

  1. Įterpkite raktinius žodžius

Nors kūrybiškumas skelbime yra puiku, pernelyg kūrybingas ar sudėtingas sakinys neduoda jokios naudos. Naudokite paprastas, įtraukiančias frazes, kurios leis vartotojui suprasti ko gali tikėtis paspaudęs ant skelbimo ir bus paskatintas veiksmui.

  1. Naudokite skelbimo plėtinius

Skelbimų plėtiniai yra tam tikro tipo reklamos formatai, kuriuose rodoma papildoma informacija apie jūsų prekės ženklą. Jį galima pridėti rankiniu būdu arba automatiškai. Jų nauda – jūsų skelbimo matomumo padidinimas, PR padidinimas ir sulaukimas daugiau konversijų.

Atminkite, kad „Google Ads“ skelbimų plėtinių erdvė yra ribota. Todėl neturėsite daug vietos perduoti pagrindinei žinutei. Tad taupydami vietą rašykite tik aktualią ir patrauklią informaciją.

Kartu su skelbimu gali būti rodomas vienas ar keli plėtiniai, jei tai pagerins jūsų kampanijos našumą. Nors nėra garantuojama, kad jie bus rodomi kiekvieną kartą būnant paieškos rezultatų puslapyje.

  1. Užtikrinkite, kad skelbimas sutampa su nukreipimo puslapiu

Skelbimas ir nukreipimo puslapio nuoseklumas yra labai svarbus norint išvengti aukšto atmetimo rodiklio. Sutrumpinkite vartotojo kelią ir suteikite galimybę pasiekti jam tai ko jis ieško greičiau. Pavyzdžiui, jei reklamuojate prabangius automobilius, tuomet skelbimus nukreipkite į svetainėje esantį puslapį, kur vien prabangūs automobiliai, o ne titulinį, kuriame jis gali rasti įvairių klasių automobilius.

  1. Optimizuokite mobiliesiems telefonams

Mobiliųjų įrenginių vartotojai informacijos nori greičiau nei kompiuteriais besinaudojantys vartotojai ir yra linkę žinoti jūsų telefono numerį bei vietą. Pritaikykite savo skelbimus mobiliesiems, pridėkite vietovės ar skambučio plėtinius ir padidinkite norimus rezultatus būdami lengviau pasiekiami.

  1. Pritaikykite skelbimus sezonams ir šventėms

Apsvarstykite galimybę išbandyti skelbimus, kurie yra sezoniniai, aktualūs ir pateikia tinkamą informaciją, lyginant su kitais. Taip galite padaryti savo skelbimus aktualesnius ir padidinti vartotojų pasitikėjimą. Rugsėjo pabaigoje, ieškodami „drabužių parduotuvė“ paieškos rezultatuose matote Helovino kostiumus ir pasiūlymus todėl, kad tai aktualu tam sezonui. Išmėginkite tai pritaikyti ir sau, reklamuokite aktualius dalykus tam tikrais sezonais ir sulaukite daugiau potencialaus klientų srauto.

  1. Eksperimentuokite

Kaip ir ankstesniame patarime, visada gera mintis išbandyti skirtingus tekstus ir leisti „Google“ sistemai atrinkti našiausius. Norėdami išsiaiškinti kas našiausiai veiktų jūsų skelbimuose, visuomet turėtumėte eksperimentuoti ir išmėginti kitaip parašytus tekstus, kurie įtrauktų vartotojus bei sukurti „Responsive Search Ads“, kad būtų išnaudotos visos galimybės. Tai gali atvesti jus į sėkmę.

„Google Ads“ automatiškai rotuoja skelbimus, kad dažniausiai rodytų našiausius, tačiau turėtumėte nuolatos eksperimentuoti ir stengtis dar labiau pagerinti našumą. Pasitelkite šiame straipsnyje pateiktus patarimus ir siekite tik maksimalių rezultatų.