fbpx

Skelbimų perkėlimas į paiešką: Instagram atradimo tikslas

Paieška (ang. Explore) yra viena geriausių vietų, kuriuose žmonės naršo ką nors surasti, apsipirkti, bendrauti su kitais žmonėmis, įmonėmis ir kūrėjais. Daugiau nei 50% Instagram paskyrų naudoja paiešką kiekvieną mėnesį. Žmonės į paiešką keliauja tuomet, kai nori peržiūrėti nuotraukas ir vaizdo įrašus, kurie susiję su jų interesais, bet skelbiami kitose Instagram paskyrose nei jie seka.

Šiandien 80% žmonių seka verslo paskyras Instagram platformoje, o paieška gali padėti jiems surasti kitą verslą ar produktą, kuris jiems taip pat gali būti įdomus. Prekiniai ženklai yra svarbi Instagram dalis vartotojams. Nesvarbu, ar tai apsipirkimas, „Stories“ peržiūrėjimas ar naujausių tendencijų atradimas, pastebima, kad žmonės aktyviai ieško sąsajų su mėgstamais prekės ženklais. Dėl šio vartotojų noro priartėti prie mėgstamų prekės ženklų sukurtas „Explore feed“.

Reklamų kūrėjams tai galimybė pasiekti auditorijas, kurios ieško ko nors naujo. Be to, reklamų kūrėjai gali lengvai išplėsti savo kampanijas naudodami automatines paskirties vietas paieškoje.

Paspaudus ant nuotraukos ar vaizdo įrašo paieškoje, Instagram vartotojai gali žiūrėti kitus skelbimus lygiai taip pat kaip pagrindiniame „feed‘e“. Kaip visada, vartotojai gali kontroliuoti ką jie nori matyti. Pastebėję tai kas jiems nepatinka gali paslėpti skelbimą, o aptikę netinkamą skelbimo turinį apie jį pranešti.

Taigi, įvedus šią naujovę vartotojai gali atrasti su savo interesais susijusias kitas paskyras ir pradėti jas sekti. O prekės ženklams tai puikus būdas būti pastebėtiems.